Blog
Kicseréltük a levegő és olajszűrőt,meg az olajat.A gázolajszűrőt majd az első hóval,addig pihen a polcon.Szűrők nem emlékszem pontosan kb: 5000Ft,olaj kedvezményes volt:)
Muszály volt porvédők és gumigyűrűk cseréje,valamint előző tulaj által kihagyott dolgok pótlása,mellé kézifék állítás,teljes pucolás,ABS visszatérő kontakt hibájának javítása.Feltöltés fagyállóval.Féktisztító+felújító szettek: 565Ft+2x1300Ft
Megrendeltem és megjöttek a H7-es Philips X-treme Vision +100% izzók... a beszerelés hétvégéig várat magára, az első tapasztalatokat akkor osztom majd meg. :)

Megjött a hátsó felújított bölcső remélem jó lesz,pénteken lesz beszerelve.Köszönet Zoli barátomnak és munkatársának aki elvitte feljavíttatni Budapestre.

Ma lecserélődtek a kerekek télire...
Az autó vásárlása után az első lökhárító kicsit viseltes állapotban volt. A következő hibái voltak:
- egy repedés középen, a rács előtt/alatt
- rengeteg apró kőfelverődés
- a bal első sarka végig volt karistolva, valószínűleg egy fehér falat vizsgáltak meg közelről vele
Ezen okoknál fogva a lökhárító rendberakása mellett döntöttem. Első lépés az első pontban szereplő repedés műanyag javítása. Ebben segítségemre volt egy erre a feladatra szakosodott mester, akinél már egy korábbi offos autóm lökhárítóját is javítottuk.
Fantasztikus munkát végzett ismét, másnapra készen volt, a repedés eltűnt. Glettelést, fényezést nem kértem, mert a következő lépcsőfokban úgyis megy a fényezőhöz a másik két pontot megoldani. Erről a következő blogbejegyzés fog szólni.
Az itt szereplő képek a lökhárító eredeti állapotát tükrözik :) Valamint a javítás utáni eredményt.






A mai napon a biztonság kedvéért felrakattam a téli kerekeket a GTV-re.
Nem hiszem,hogy szükség lesz rá,de biztos ami biztos.
Km óraállás: 86.513km
Az autó vásárlásakor már eldöntöttem, hogy a fényszórókat le kellene polírozni. Nem voltak rossz állapotban, de azért kicsit már opálosak voltak, ráadásul valami nejlonszerű védőréteg kezdett felpattogzani egyes széleken rajta, és nem mutatott túl jól.
A felújítás két fázisban történt. Első lépésként úgynevezett "water sanding" technikával előkészítettem a fényszórókat. Ez azt takarja, hogy folyamatos vizezés, nedvesítés mellett, külön erre a célra való polír-csiszóló papírral lecsiszoltam a felületet. Először egy kicsit durvábbal, majd egy nagyon finommal. Ettől egységes, sima, opálos felületet kaptam.
Ezt követően elgurultam egy polírozó műhelybe, ahol kértem a fényszórók polírozását. A matt opál felület ekkor vált gyönyörű, csillogó, átlátszó fényszórókká. Nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel. Ugyan a lámpatest kicsit belülről is opálos minimálisan (ez az uv miatt elkerülhetetlen valamennyire elvileg), sokkal szebb lett az eredmény mint a kiindulás.
Ennek örömére az izzókat is kicseréltük Osram Night Breaker Plus-ra. Ég és föld a különbség a korábbi izzókhoz képest, nagyon szép, erős fénye van.






kisebb számolást végeztem, vajon hol tartok az autóval...
nos a helyzet a következő:
a vételáron kívül 804.455 Ft-ot költöttem el eddig az autóra, üzemanyagot nem figyelembe véve.
Súlyadó, kgfb, gumik, télifelnik, fék, futómű felújítás, novitec doboz, ülésfűtés, parkoló radar etc.
hopp...
jó hogy ülök...
az 1,2 Millióért vásárolt autó már 2 felett van és még nem 100%-os.
De nem bánom, hiszen nem veszek helyette másikat egy jó darabig.
1
829
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Stelvio
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Off-os verdák, tapaszta...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV