Blog
143 000 km van az autóban, Csöri két hete kicserélt pár dolgot:
- Olaj
- Szűrők
- Első féktárcsák+ betétek
- Utas oldali ajtóhatároló
- Kézifékkötél
A szilentek és a lengőkarok még rendben vannak. Az autó holnap vizsgáik.
Jó lenne újrabőröztetni a kormányt és a váltókart, de jövőre kell új nyári gumi is, ami fontosabb. Meglátom mire lesz pénz.
A mai napon újabb 2 év műszakit kapott a GTV.
Minden simán problémamentesen ment.
Km óraállás: 86.448km
-Turbó (gyári új): 216.000.-
-bak: 9.200.-
-légszűrő: 2.200.-
-olajszűrő: 1.500.-
-olaj (selénia WR 5W-40) 5 liter+1liter : 15.000.-
-szervóolaj: 2.200.-
-pollenszűrő
-Klíma ventilátor javítása (bal old belülről): 13.000.-
-munkadíj: 30.000.-







-hosszbordás-szíj: 5.500.- Bosch
-Jobb felső lengőkar: 13.000.-
-EGR szelep tisztítás
-légtömegmérő tisztítás
-merevítő fixálás
-turbónyomás szabályzó beállítása
-hibakódok törlése
+munkadíj: 25.000.-







a mai napon volt nálunk a kárszakértő mindent megnézett le fényképezett és fel írt!
meglepődtem hogy milyen normális és rendes volt!
már csak azt várjuk mit ajánlanak a biztosítótól és lehet neki állni a retusálásnak!
Több hetes keresgélés és számolgatás után bontott motort sikerült vennem.
Kapott új csapágyakat,szimmeringeket,olajat,stb.....
Nehézkesen kelt életre,de azóta egyszerre indul.Még sok apró munka van,de már látom a fényt az alagút végén....
A karterről csináltam képet,amikor szétszedtem a régi motort:

Eljött az ideje az első embléma és a pajzs cseréjének.2011.09.23/107452km. Mindkettő megkopott, fakult, kőfelverődésektől csúnya volt. Azt hittem hogy le kell szednem az első lököst, de a réseken befért a kezem. A régi pajzsot 6db csavar fogja belülről, a két középső igazán sz@r helyen van, de sikerült kiszenvednem. Az újban viszont pont azt a két csavar helyet hagyták ki. (két 5-ös csavar+két rézbetét a pajzsból). Így sikerült a tank súlyú vasat 0.05grammal csökkenteni. Azóta "megy mint állat" :-DDD






Ezen a héten lecserélte Zé mester az olajat, ill. kapott egy új lambdaszondát a kicsike. Előtte két nappal Csabi barátommal, kicseréltük a MAF szenzort.
Kapott egy új katalizátort, és a négyes-kettes leömlő után, egészen a dobig, új kipufogó rendszer. A munkát nagyon szépen és hozzáértően, a PROEX kipufogósok csinálták, a keresztúri elághoz közel, rettentő jó árban dolgoznak...
most jónak tűnik, visszatértek a pacik is. nemsokára rárakom gépre, és megnézzük, van-e bármilyen hibakód...