Blog
Tegnap észrevettem, hogy nem világít a jobbos tompított, ma kicseréltem, nem kényelmesen, de legalább hozzáférni :)
H7
Ja meg egy kis örökíteni való még mára :)

Megvolt az éves szervíz, olaj szűrők stb, szokás szerint Szamosi mesternél. Sajnos egy előrelátható nagyobb tétel is befigyelt: fékek. A tárcsák még a gyáriak voltak 100e Km felett, a betétekben is volt már min 60e, szóval kiszolgálták az idejüket. Hátra brembó szet ment, előre egy másik típus, de azonos minőségűek. Komoly összegbe kerültek, de az eredmény nem maradt el. A régi tárcsák már deformáltak voltak, és ütöttek is, ezért nem lehetett jól adagolni a fékerőt, de az újak brutálisak. Eddig sem volt gond a megállás, de ezekkel aztán csak arra kell figyelnem, hogy a mögöttem jövőt se én állítsam meg ;-)
Ma végre elkészült.Minden a helyén,apróságokat kivéve.A klímához még kell egy cső,meg két komplett kerék a próbaúthoz.
:-(
A motor szépen duruzsol,picit meginog az alapjárat,de alapjárati motor takarítás után jobb lett a helyzet.
Hamarosan próbaút,amit nagyon várok...
Mivel az első tankolásokat nem regisztráltam, igy az össz ktsg. stimm miatt 3 teli tank ide kerül.
143 000 km van az autóban, Csöri két hete kicserélt pár dolgot:
- Olaj
- Szűrők
- Első féktárcsák+ betétek
- Utas oldali ajtóhatároló
- Kézifékkötél
A szilentek és a lengőkarok még rendben vannak. Az autó holnap vizsgáik.
Jó lenne újrabőröztetni a kormányt és a váltókart, de jövőre kell új nyári gumi is, ami fontosabb. Meglátom mire lesz pénz.
A mai napon újabb 2 év műszakit kapott a GTV.
Minden simán problémamentesen ment.
Km óraállás: 86.448km
-Turbó (gyári új): 216.000.-
-bak: 9.200.-
-légszűrő: 2.200.-
-olajszűrő: 1.500.-
-olaj (selénia WR 5W-40) 5 liter+1liter : 15.000.-
-szervóolaj: 2.200.-
-pollenszűrő
-Klíma ventilátor javítása (bal old belülről): 13.000.-
-munkadíj: 30.000.-






