Blog

>> SzervizSzabeee // Alfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2011-01-30

péntek

kivittem a kicsikét... előtte még megkapta az új égőket... Osram Night Breaker Plus H1-esben, később a H7-es égőket is ilyenre cserélem. Szóval minden szépen ment, amíg egyik iskola előtti "körforgalomnál" keresztbe nem álltam kézifék nélkül.... látványosnak tűnt, viszont meghökkentem, amikor szembesültem a ténnyel..... ez így majdnem P4 :DDD szóval a kerekek össze-vissza állnak.... szuper, még valami, amit csinálhatok.... gondoltam magamban, aztán ugyan abban az utcában elkezdett pislogni, majd világítani a töltés ikonja... örültem neki, nagyon..... még hazaértem vele, aztán onnan sehova.... Lacci33 cartárs jóvoltából kaptam egy elfekvőben lévő akkumulátort, 70Ah-sat, még egyszer köszi szépen!, bedobtuk még péntek este, gyújtás..... start, mint egy kis angyal, úgy indult :) vissza a városba... egész este meg sem nyikkant a töltés ikonja.....

szombat

... egészen szombatig, amikor a határhoz utaztunk....beálltam a parkolóba és láss csodát..... megint pislog és világít az ikon...... óhh, hát ez szuper! gyorsan leállítottam, hogy addig se egye az aksit a rendszer. hazafelé úton olyan 8 km-vel a cél előtt.... kivilágított a töltés ikon.... aztán szépen sorra ment el minden.... ABS kikapcsolt, műszerfal nem kapott áramot, a mutatók hol 0-n, hol a reális értéken álltak, km-mérő elsötétült, 2500-as fordulat felett még töltött az elején, így amikor csak üresben gurultam, próbáltam gázadással rávenni a generátort a működésre, nem sikerült... jó 3 km-vel itthonról teljesen elment a töltés...... de hazahozott.... beálltam vele a garázs elé és "meghalt", szóval ismét betoltuk, levettük a generátort, szétszedtük..... az egyik szénkefe 4 mm-vel rövidebb, mint a másik és a réz réteg, ahol érintkeznie kellene a rotorral, az sem fellelhető..... egy elégett valami van helyette, szóval most épp vadászok egy bontott generátorra..... mivel írtam nyüszögő hangot, rájöttünk, hogy a generátor csinálta.....a generál óta kapott már új gyújtótrafókat és pipákat (kösz mreni), most egy "új" generátor, hát van kedve vinni a pénzt :) bár egy alfa sosem fogja hozni, remélem az elektromos rendszerem most már megbízható lesz!

egyelőre ennyi.....

 
>> SzervizCro166 // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2011-01-30

Újabb olajcsere, eltelt 14 hónap, és 13ezer kilométer.
Kicseréltem a szűrőket is, valamint a középső, és a hátsó kipufogótartó gumibakokat, mégis csak elmúlt már 9 éves, bár látszólag hibátlanok voltak.

Felhasznált anyagok:
- 5L Selénia WR 5-40
- MANN olajszűrő
- HANS-PRIES üzemanyag szűrő
-TECNECO pollenszűrő
-TECNECO levegőszűrő
-IMPERGOM kipufogótartó gumibak (4db)

 
>> Eseménybizi // Alfa 166 2.4 MJTD Distinctive // 2011-01-30

111111 km

>> Szervizsztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2011-01-29

A motor felújítás utáni első olajcsere 187070 km-óra állásnál történt meg. A levegő, a pollen és a gázolajszűrőt is kicseréltük.

 
>> SzervizKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2011-01-29

A repedt szélvédő cseréje esedékes volt az új pályamatrica felkerülése előtt.
Színezett üveg,meg sötétítőcsík a tetején,így a fóliacsík megspórolva.

 
>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-01-29

Egy alapos fürdés után (0129) elindultunk Fanat-X-ékhez, hogy felpróbáljuk az új szerzeményt, a GTA lököst az alfára, az idő nem éppen nekünk kedvezett, de a próba megvolt, állt ahogy állt, a végeredmény lesz a fontos:) Némi előleget ott hagyva, megegyeztünk, hogy kb. egy hét múlva lesz a következő tali, amikor már valami forma kialakulóban lesz, újabb próba és folytatódik a munka tovább.. Addig is: jöjjön a tavasz!

valami ilyet szeretnék..

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-01-29

diffúzorlemez alapozás, fényezés, felszerelés.. újra.. (0129) most megint szép, megint jó

>> SzervizPeta74 // Alfa 166 2.5 v6 // 2011-01-29

Ma kíváncsiságból elvittem az autót egy rázópaddal felszerelt műhelybe ahol egy jó ismerősöm dolgozik hogy kiderüljön minden rendben van-e? De beigazolódott a megérzésem a hátuljában kettő bölcső szilent kicsit mozdul.Minél előbb jó lesz kicserélni és akkor tuti rendben lesz a futómű.

 
>> SzervizPeta74 // Alfa 166 2.5 v6 // 2011-02-01

Felső motortartóbak csere mert mindegyikben oda van a szilent.

 
>> SzervizBagee // Alfa 145 1.4 16V TS // 2011-01-22

Jobb első gumifékcső csere...