Blog
Szerettem volna ezév márciusig pihentetni a dizelt ,miután ismét leesett a kuplung közepem. Abban reménykedtem,h a q4 megoldás lehet a problémámra ,de sajna nem:-(. Miután Martin Laciék dolgoznak és a karácsonyi beigli felett kitalálták az uj akár végleges megoldást a kuplungomra,igy szétszedem a dizelt. Annyira nincs kedvem hozzá,és leg annyira hiányzik mint mokusnak az erdötüz!Remélem 1 hét mulva már a big dizel gurulni fog:-) köszi Anyu
Sikerült beszerezni minden szükséges alkatrészt így hát irány a szervíz!
A csere során sajnos kiderült, hogy van egy apró hajszálvékony repedés a vezérműtengely jeladón (holtpont jeladó, gyujtás jeladó, vezérműtengely érzékelő), hogy mitől repedt meg azt sajna már nem fogom megtudni (lehet a szerelő repesztette meg). Így nem akartam összerakatni, ezért gyorsan próbáltam felhajtani megfelelő alkatrészt, ebben Erhard volt nagy segítségemre (mint ahogy a többi alkatrész beszerzésben is), utólag is köszönöm neki!
Ami cserélve lett:
Vezérműszíj+görgők
Vezérlésmódosító
Vízpumpa
Hosszbordásszíj+feszítő- és vezető- görgő
Szelepfedéltömítés
Selenia 20K AR olaj + szűrő
vezérműtengely jeladó
Első-hátsó ablaktörlő
rendszámtábla izzó
km: 61.041
A hétvégén töltöttem Alfredoba egy adag szeleptisztító adalékot. Azóta eltelt néhány nap de nem sok változás -a szelepek tisztulnak.
Hétfőn a tetőre csomagtartó és bicikli került és irány Jávorkút. Felfelé latyak és jég váltakozott, de szép túra volt. Amikor leértem láttam, hogy a jobbhátsó kerék lapos. Fújtam bele, aztán másnap tök lapos. Kerék le -gyári kulcs OFF- mankókerék fel. A gumis megmutatta a bűnöst egy kb: 4 centis vékony szeg.



3800Km bejáratás után olaj, olajszűrőcsere, az összerakás óta nem evett belőle, ugyan úgy a nívó felső jelénél állt az olajszint, na ilyen tiszta olaj se volt még leengedve az autóból mióta nálam van. A csere pedig apukám közreműködésével zajlott le.
Mai napon (0110) megérkezett a vaterán vásárolt rosso Alfa Romeo 158 F1 1950 Giuseppe Farina modell 1/43-as méretben.
Postaköltséggel együtt 1600Ft


megerkeztek a GTV nyergek hatra, amiket az ebayen löttem. el is vittem öket a festöhöz, szürkek lesznek, mint az auto. folyt köv.




A minap jártamban-keltemben lettem figyelmes a Metro áruházban erre a kicsi tűzoltókészülékre.
Sajnos itt Alfás körökben is volt már rá példa,hogy porig égett egy Alfa az út szélén:-((!
Személyesen nekem is volt már "szerencsém" megtapasztalni milyen,mikor meggyullad az ember alatt a technika és gyakorlatilag szétfolyik az aszfalton,miközben tehetetlenűl végignézem az egészet:S!
Ezért gondoltam,hogy ez a párezer királyi magyar forint semmiképpen sem pénzkidobás.
Bár,mint írtam:soha ne legyen rá szükség:-).


Múltkor nézegettem és meg volt repedve a hőpajzs a kipufogócsonk tetején. Aztán lassan teljesen ki esett az alátét ami a pajzsot fogja. Rendeltem egyet grande bandi cartárstól, meg küldött egy kuplungpedál visszanyomó szerkezetet, mert az is elfáradt. Köszönet érte! Tudom hogy felesleges, meg nélküle is működik, de így gyári, és zavart a hiánya. Hiába vannak bogaraim...





2
535
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- Alfa tuning
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV