Blog
Nos végül sikerült ma befejezni, de menjünk sorjában
Először is készítettem tömítéseket, így össze lehetett véglegesre szerelni a katalizátorig a rendszert.
Erre azért volt szükség, hogy a hátulját be lehessen állítani.
Sajnos a végdob háza nem lett felpolírozva, de nem tettem szóvá, mert Imre már így is többet tett mint.. nah mindegy. :)
Ha rátekintünk a lenti képekre, a 3. és 4. képen látható hogy az első leömlőről érkező csőnek alig van helye, mivel balra a diffi ház, középen a tartó bak, jobbra a teknő. Éppenhogy elfér..
A hátsó dob ugyan középen áll, de nem elég magasan, azon még állítani kell..
És a tapasztalatok:
A középdob ellenére elég mély alapjáraton a hangja, nem lett "hangtalan". Viszont fordulaton, állandó fordulaton elég csendes, tehát nem zavaró a hangja egyáltalán. Ha nyomom neki akkor fenomenális! Szóval minden tekintetben hibátlan lett!
Biztos az új benzinszűrő is felelős ezért, de a teljesítménye is visszajött, főleg 2000RPM alatt érezhetően nyomatékosabb mint volt.
És végre mehetek árkon-bokron, nem ér le az alja!!!! :)
Kis üröm az örömben:
Az egyik olajcsövem meg van törve, azt javíttatni kellesz, csak sajnos le kell hozzá szedni, ahhoz olajat le kell engedni, stb, stb..
Az első leömlő tömítetlen valahol még sajnos, ezt sejtettem, tehát ezt is le kell szedni. A baj az hogy qrva sok mindent le kell hozzá bontani hogy hozzáférjek és le is jöjjön. Többek között a klíma kompresszort, ami ultra brutális szopás.
A főtengely ékszíjtárcsám sajnos 8ast ír.






Akik ismernek tudják, meg már párszor be is jegyeztem ide, hogy allergiás vagyok a piszokra és a neszekre egy autóban. Úgyhogy most, hogy Lola szét van szedve ízeire, kaptam az alkalmon, hogy kiélhessem kattanásomat. Belső tisztítás Bege módra.
Áldozatok:
Kalaptartó, hátsó oldal panelek, kapaszkodó, kézifék- és váltószoknya illetve kilincs illetve küszöbök.
Hogyan:
Első körben mosogató szeres vizes átmosás szivaccsal. Száradás után a Felice gyártó Car Leather Care Kit tisztítójával való tisztítás új kendővel. Ez a termék azért jó, mert olasz, tényleg tisztít és nem fényesít. Színtelen és szinte szagtalan. És a legjobb szakemberek ezt ajánlják, nem csak bőrre :) Másik kendővel felvittem rá a protektort, majd egy harmadik tök tiszta kendővel szárazra töröltem.
Ezzel egészen gyorsan és látványosan lehet haladni.
Aztán a hátsó kárpiton az elvált belső szivacsokat visszaragasztottam, biztos ami biztos. Ehhez vékony, kétoldalas szőnyegragasztó szalagot használtam. Végül felkerültek a textilszalagok minden olyan élre, ami másik elemel találkozik. Ettől remélek nyikorgás csökkenést. Ez szöszölős munka, pláne, ha az embernek életlen az ollója. Ezt a ragasztószalagot a Tesa gyártja, lelőhelye ritka, jellemzően Homasita. Előnye, hogy könnyen felvihető, nyom nélkül eltávolítható és jól formálható, illetve fekete. Tehát láthatatlanul felhelyezhető, eligazgatható.
Az itt szerzet rutint a belső összeszerelésnél tervezem kamatoztatni, mikor is minden drótot, csövet, bizbaszt szeretnék elegyengetni a kárpitok visszahelyezése előtt. Az lesz a kemény..








Megérkezett a várva várt D2 futómű,természetesen emelő nem volt üzemképes állapotban így rögtönözni kellett a szereléshez:)
Citromos gösser itt is jelen van:)
Bárkit érdekel hasonló futómű nyugodtan keressen:)
A teszteléshez előre beült két 100 kg feletti emberke hátulra meg három 70 kg körüli egyén:))) teljesen jól bírta:) Driftesek így tesztelnek:)








Nagyon unalmas volt a karácsony előtti este,nem volt elég dolgunk itthon így kiugrottunk a George-hoz kicsit dumálni,ott szintén unatkoztunk és kimentünk a garázs elé kicsit szerelgetni közben sörözni,aztán előkerült a jager is:)))) Miközben a csajok bent gyártották a vacsit:)
George megcsinálta a hátsó tárcsát fúrtra,úgy dolgozott mint egy profi:)
A fék természetesen az Ofitól van,1000-szer jobb mint a gyári tárcsa ,a betét szerintem kicsit puha,de legalább nagyon fog:)
a költségben benne van minden (szó szerint) :)))))







Beugrottam Ofihoz pár dolgot megbeszélni és ha már ott jártam vettem a Kuwikhoz egy hátsó ablaktörlőt:) Érett már a cseréje,de a Föckös felhasználta a Tildához,az övére még jó volt:)

Végre sikerült lejutni Gyöngyösre Phon kollégához aki beépítette nekem a digitklimát:)
Igy végre szépen világit minden középen:)
Nagy meló volt (egész nap) :)))
A változás szemmel látható:)


Eljött az idő hogy átcseréljük a téli gumit.
Miután levettük a kereket kicsit meglepődtem a nyári gumi belső fele kicsit meghalt.....


Egyik este Halásztelek felé megálltunk egy benzinkútnál(mentünk a kollégámnak megnézni egy 155-t) mikor a bal első ablak felhúzás helyett visszaesett az ajtóba...
Aznap este George segítségével kitámasztottuk,másnap elkezdtem keresgélni ablakemelő szerkezetet,mindenhol olyan 20000 ft-ért akarták adni,de vaterán találtam 6000 -ért ,amit gyors le is ütöttem,spuri érte ,aztán gyors beszerelés:))))
A fehér kis műanyag tört el,amit természetesen sehol se lehet kapni:)



1
874
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- Ti kire dudáltok? (autó...
- Filmek
- Forma-1
- Junior
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10