Blog
Már jó ideje lógott az első lökhárító jobb oldala. Nem is emlékszem, pontosan mikor és mitől mozdult el. Talán egyszer rosszul tették vissza, miután a hűtőt szerelték, vagy ilyesmi...
Meg lógott a jobb oldalon a küszöb takaró műanyag is, azt jellemzően a gumisok kínozzák a hülye emelőjükkel és a hányavetiségükkel.
Na, mivel 1 hónap múlva vizsga, gondoltam ne lógjanak már ezek, elvittem egy karosszériáshoz. Egyszerűen és drágán megoldották mindkét problémát.
Megelőzve a nagy rohamot, felrakattam a téli kerekeket. De az igazi ok az volt, hogy a bal első téli felnimben volt egy csúnya hupli, amit rendberakattam, és ha már kész lett, fel is került az összes kerék.
Amúgy vártam már nagyon, már kezdtem unni a Q2 felni látványát... most a sötét-grafit színű sűrűküllős felnik sokkal jobban tetszenek :)
A téli gumijaimnak ez a második szezonja, 4440 km van bennük.
A nyári gumikkal idén 13.990 km-t mentem, összesen pedig 23.960 km-t.
Javítás, szerelés: BudaGumi

Ma megjöttek az október 27-én Németországból megrendelt futómű alkatrészek. A 12 db-os szett ára leszállítva 251 euró volt. Minden elemére nincs is szükségem, de az ár miatt nem tudtam kihagyni.








Ma reggel randim volt egy autószerelővel, mivel recsegett az egyik féltengelycsuklóm, plusz rázott néha a futómű.
A szerelőm szerint nyugodtan használjam csak, viszont a jobbra kanyarodásnál óvatosan.Én a biztonság kedvéért azért nem használtam, rendeltem alkatrészt, és kerestem egy másik szerelőt, aki beszereli, mivel a szokásos szerelőm mostanában sajnos családi gondok miatt nem ért rá.
Ma a garázsból kijárva roppant egyet mikor élesen balra kanyarodtam. Ez már egy jel volt. Mikor elindultam a szerelőhöz, az udvarból jobbra kifordulva egy roppanással teljesen szét is folyt a csukló, és megszűnt a kihajtás. Öcsém munkába menet szerencsére tett egy kitérőt, és elhúzott a szerelőig a céges kocsijával. Rutinos Alfás lévén a csomagtartómban már volt egy erős vontatókötél, mivel egy gyári OPEL vontatókötelet már sikerült egy vontatás alatt 3-4szer elszabva olyan 1 méteresre átszabni. Már nem bízom a véletlenre, ez 2,5 tonnára van hitelesítve. Ha már ott voltam a szerelőnél, beállíttattam a futóművet is, mivel nemrég lengőkarokat is cseréltem.
Éééééééés, tattaradaaaam...tegnap megérkezett az új matrica rendszám!!!! végülis csak 28 nap kellett hozzá... :)
A szervizben fel is tették, illetve kijavították a fényezési hibát az ajtón tehát a démon ismét tündökölhet az utakon !
November elsejével nem csak a kötelezö téli gumi szezonja köszöntött be, hanem sikeres átköltözésem befejezéseként az ideiglenes bécsi rendszámot is leadtam, és megkaptam a végleges korneuburgit. Ezáltal a kötelezö biztosításom havi 85 jurora esett vissza, juppiiiii..!!!
Kicsit sajnálom a kék rendszámot, olyan kis helyes volt, úgy megszoktam már... viszont ez az új már akkor is az enyém marad, ha lecserélem a kocsit, a rendszámot automatikusan viszem magammal... ez is valami.
A következö projekt a müszaki vizsga, amit szerencsére három hónappal kitolhatok, a költsége 40-60 juro körül várható.
Elötte persze otthon átnézetem a kocsit, és mint már tudott, lengökart cserélünk...vagy mit?!
kb 35.000 km-nél járunk.
Néhány dolog ismét cserére érett az autón: 2 belső szellőző rostély törött , a jobb oldali hátsó lámpa is plusz a csomagtér ajtó gumi tömítése is szakadt volt (by az előző nem túl igényes tulaj). Arno166-nál tettem egy rövid sétát a donor 166 ügyében és találtam is nála a fent említett alkatrészeket, így minden tutti mostmár. Köszi!
Vettem egy Loudlink MP3 lejátszót, mert meguntam, hogy a CD tár ugrált az írott CD lejátszása közben. Egy szoftverfrissítés kellett neki, amúgy nagyon tetszik. Sokkal gyorsabb is mint a CD tár és egy csomó zene ráfér az SD kártyára.
Amúgymeg hogy legyen pozitív kicsengés is, nem volt fölösleges az a tartóbak csere!
Autópályán olyan halk lett az autó, mint még soha. Nagyon csendes...lehet még az utolsó, jobb első motortartót is kicserélem hamarosan.