Blog
Még nyáron csináltam, csak kimaradt a poszt :) A fórumon épp mostanság akarja az egyik cartárs megcsinálni, innen jutott eszembe. Pár képet dobok fel a régi és az új állapotról, hátha erre téved egyszer valaki :)



Most tűnt fel, hogy a komáromi találkozóról nem írtam blogot, pedig idén is ellátogattunk az Erődbe. Ismét egy remek hangulatú találkozón vehettünk részt. Igaz reggel esőre ébredtem és Győrig esett is rendesen. Utána viszont kisütött a nap és estig nagyon jó időnk volt. Idén Andyka drága volt a navigátorom, ő is nagy jól érezte magát. A nap fénypontja természetesen a Giulietta volt.
Jövőre veletek ugyanitt!








Ma volt egy kis időm, így nekiestem a nyári kerekek rendbetételének. Nagyon szép tiszták lettek. Elpakolva várják a tavaszt, vagy az új tulajdonost. :)





Ma elvittem a szerelőhöz az autót és beigazolódott amit sejtettünk hogy a jobb hátuljában szilent csere lesz hála istennek ez az olcsóbbik megoldás jövő héten hétfőn ha minden igaz meg is oldódik a probléma.
Egy hete leápoltam méhviasszal a bőrt. Nagyon szép és nagyon kellemes lett.
Több mint három hónap használat után közelebbi ismeretség alakult ki. Megfigyeltem, hogy nehezen melegszik fel és az ideális 90 fokot szinte sosem éri el a motor, emellé párosult a hideg állapotban lévő "köhögése", illetve a kissé magas fogyasztás (8,5-12,5). A fórumok hozzászólásaiból előzetesen kiderült, hogy a lambda-LMM-gyertya hármasság körül lehet a probléma. Az első szervíz körben kiderült, hogy a termosztát OFF. A héten megvolt a csere, és azóta gyönyörűen 90 fok körül tartja a hőmérsékletet. Másnap elvitték egy diagnosztikára ott pedig a diagnózis a lambdaszonda hibája (mellesleg az előző tulaj is utal erre egy amore-s csevejben). Ugyanis a hideg állapotban való rakoncátlankodás megmaradt. Úgyhogy karácsony után lambda+gyertya csere.
Ma éjjel leesik az első hó idén. Emiatt is, meg mert mostantól tartós hideg van, ma este lecseréltettem a nyári gumikat.
Itt Csepelen találtam egy nonstop gumist.
Legjobb az egészben, hogy mikor kigurultam a műhelyből, elkezdett esni az eső:)
És amikor ezt írom, az eső már havaseső, és lassan havazás.
Végülis, időben lecseréltettem:)))
vahhh, kettőstömegű lendkerék és a kuplungszett cserélve... tök ócsó egy dolog :)
de most már legalább a kuplung mint kés a vajban :)
Hétvégén felpattintottam a téli szettet, mert eléggé elkezdett hűlni az idő.
MA pedig ki kellett cserélnem az egyik rendszemvill. izzóját mert kiégett. Talán ő volt az első izzó ami ezen okból kifolyólag cseréltem. :)
15000 km probléma mentesen, a 15002. km-en viszont megjelent az első "nagyobb" problémám: ha fékezek, leáll az autó. A probléma oka valószínűleg a vákuumos fékrásegítő. Ezt tőlem okosabb és hozzáértőbb emberkék mondtak itt a fórumon (köszi mindenkinek:)), ha minden igaz jövőhéten viszem szerelőhöz, aki megoldja nekem a problémát... :)
1
547
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth