Blog

>> SzervizPat // Alfa Spider / GTV GTV V6 2.0 tb // 2010-03-17

Kmóra állás: 154752
Fél liter motorolaj utántöltés után: a felső nívótól 15 mm-re

 
>> EgyébRoliQ4 // Alfa 155 Q2 // 2010-03-17

Kitaláltam, megcsináltuk:) Akinek kell jelezze:)

 
>> EgyébÉvi // Alfa 147 1.6 Twin Spark // 2010-03-17

Szülinapom alkalmából gyönyörűséges ajándékokat kaptam, többek között alfás táskát, polot, sapit, kulcstartót, valamint aputól könyöktámaszt is (ezt az egyet hiányolta az autóból, gyosan pótolta is a hiányosságot) :-)
Egyébként meg volt elégedve vele a 2 hét alatt, sőt tulajdonképpen ez az egy vette el egy kicsit az örömét az új autójától (Mazda6), hogy az én kis alfám sokkal kényelmesebb volt. :-)

katalógus - ha később bármi kéne
Szegény Tomszi megszenvedett vele, 3 hetébe telt mire az Autohaus Schönbrunnon keresztül tudott tőlük rendelni.

 
>> Tuning és extrapadocska // Alfa 147 Twin Spark // 2010-03-06

Ez csak látszólag egy egyszerű rendszámtartó keret :)

Köszönöm mindenkinek a aki részt vett a megvalósulásban :)

 
>> Autóápolásjoe156 // Alfa 156 1.9 JTD Mjet // 2010-03-21

Ma kapott egy Bosch Aero Twin ablaktörlő szettet és 4 darab gyári 16-os alufelni garnitúrát Toyo téligumikkal . Szereztem egy alsó motorburkolatot is ami jobb állapotú mint ami most fent van .

 
>> Tuning és extraTibi88 // Alfa 147 1.6 Eco Twin Spark Progression // 2010-03-16

Végre megvannak a felnik. Pénteken felis rakattam a nyárigumival:) Majd ha lesz képem akkor rakok föl.

 
>> SzervizOtto // Alfa 145 1.6 boxer Zender // 2010-03-16

Ma nekiállok kicserélni a kuplungot. LUK kerül bele. Valeo lett belőle...:D
Utána már remélem nem lesz más cserélni való...

 

Jó kis gyári Bosch riasztó. Egyszerre csak nem akart elindulni az autó - bizony, behalt a drága. Bár aki látta csodájára járt az antik kulccsal (!!!) deaktiválható szerkezetnek, de most mennie kellett. Bizony a németeknél sem szerelnek szebben minden esetben, mint a mi jó kis drága fakezű szerelőink... A képen a kábelmennyiség látható, amelynek semmi keresnivalója nem volt egy Spiderben. A riasztó amúgy műszaki kortörténeti emlék is lehetne ('87-ből). Béke poraira.

 

Aztán ha már itt tartottunk, megnéztem a futóművet... Azt hittem menten elájulok. A hátsó rugótoronynál elengedett a ponthegesztés és az egészet átnyomta a kasztnin (igen, ez bizony egy dobozszerűen lezárt kasztni részben lakik, amíg nem történik ez, nem is látod mi készül - jó kis Pininfarina kisszéria, ez az becsúszhat :))) ). Ember nem vállalta volna, úgyhogy apámmal ketten nekiestünk - ki hegesztett már tükörből, hajlított pálcával, kis lukon keresztül, folyamatosan hűtve és asztbesszel borogatva a környéket? Hmm? Senki? :))))

Amikor ezek a képek készültek, még sütött a nap. Még csak egy hónapos volt a kocsi. Még alig mentem vele (szerencsére). Így vettem - elég olcsón, voltak vele gondok, a tulaj nem mert vele foglalkozni. Aztán megtudtam miért :))). Vacakolt az elektromosság itt-ott. Na, de nem azért van nekem annyi Alfám, hogy ennyitől csak úgy beijedjek, gondoltam...