Blog
Kiégett a jobboldali rendszámtábla izzóm. Pótóltam. Az költség a pótizzó árát is tartalmazza :)
Nekiláttunk a féktárcsa és betét cseréjének,ami nem ment simán,mert kétszer is rossz betétet hoztak,talán ma jót hoznak.
Addig is neki láttunk a kipufogó leömlő tömítésének cseréjéhez,ami nagy szopásnak bizonyult,mivel törtek a csavarok de végül csak lekerültek a csövek.
Új meneteket kellett vágni és másik leömlőt is kellet túrni,mert el volt repedve a csavarlyuknál.Új csavarokat is rendeltünk de persze más méretben hozták,úgyhogy a régi került vissza.












Hat hónap elteltével még tökéletesen elégedett vagyok az autóval. Költeni szerencsére nem nagyon kellett rá. Most egy komolyabb kiadás elé nézek (fékbetétek cseréje), de ezen kívül semmi. Ha össze kellene most foglalnom: soha rosszabb autót nem kívánok senkinek! Ahogy a klasszikusok mondják: "I think this is the beginning of a beautiful friendship."

Megmakkant az akkumulátorom, ami teljesen érthető így 6 év után... még soha nem volt cserélve, így az előző tulaj ezt a költséget még magára vállalta. Igazán kedves tőle! :-)
26.000 km körül járunk.
Megérkeztek a fekete kristály oldalindexek . Elég jutányos áron 3400ft-ért még sárga égőt is adtak hozzá . Jól mutatnak az autón !

Hosszú évek óta eltűntnek hitt forgalmiját megtaláltam! :)
A "próbafülkés" nézegetés megvolt, elsőre kényelmes kis cipők, és főleg szépek. Aztán hogy töri e a lábat, majd kiderül, ha járunk vele :-) Nem bántam meg, hogy gyárit vettem rá, valahogy feltűnővé teszi az autót, mégsem az a tuningverda érzet. Szép.

Hát... a katalizátort egy középdobbal a mai napon visszaraktam. Elég volt a tartós zajból. Túl hangos volt leeresztett ablaknál és olyan érzésem volt, hogy egy repedt fazékban száguldozok. Így viszont nincs hangja. Valahogy a két érték közé kellene "belőni" a hangját.