Blog
Mint már előző blogombam említettem, ahogy megcsinálok valamit, rögtön előjön a következő probléma. Kedden melóba menet szétment az egyik szervócsövem. Napi gyúrásnak megfelelt a hazaút, majd szerdán irány a szomszédban lévő Lángba, 3070/l-es olcsó!!!!! Mobil olajért. Hála istennek a hidraulika csőnek csak 800 ft volt métere a Hidrobuszt kft.-nél. Kollégám meló után beugrott és gyorsan kicseréltük a parkolóban.


Ahogy Ignác mondaná: 'elmulasztottam a pillanatot..', mikor felkerült a szárny, azt mondja nem tudtak aludni, olyan korrektül néz ki.. :) Asszem du. (0311) megsasolom, nagyon kíváncsi vagyok én erre.
[...]
..és tényleg:) Nagyon jó lett szerintem. Sőt. :) Szinte már olyan mint az eredeti képeken. Egy-két dolog viszont még hiányzik róla, illetve a polírozásból is hátra van még egy réteg. A küszöb viszont szívás. Az még több időt fog igénybe venni. A belső fekete műanyag küszöbburkolatokat is le kell majd még fújni, ill. a csomagtér kárpitot visszatenni, de ezek már apróságok.




Ma végre megérkeztek a régóta várt sport levegőszűrőim! Nagyon régóta nézegettem milyet vegyek, és végül az ITG-re esett a választás. Ez teljes felületen szívja a levegőt és belül van egy erős fémháló. Remélem nemcsak jó lesz az autó hangja hanem lesz teljesítmény is :)
Már csak a hozzá való alaplapokat kell megvennem...




1. Vedd ki a 2db imbuszcsvart fent a befúvórácsoknál (kép 1)
2. A hamuzónál bal és jobb fent lévő csavarokat vedd ki (kép 2-3)
3. Pattintsd le óvatosan a középkonzoltól balra lévő kis textilbetétet. Ezt 3 különböző fajta patent fogja, a középkonzol felől kis fémpatent is tartja. Óvatosan, de határozottan kell feszegetni. Nekem kézzel lejött, és egy patent sem sérült. (Kép 4)
4. A fenti játék a jobboldali kárpitbetéttel, a patentok az autó hossztengelyével párhuzamosak, nem merőlegesek a kárpit felületére. feszegetéskor ezt jó tudni! (Kép 5)
5. Kombináltfogóba hajtogass kis bőrdarabot, és ezzel megfogva húzd le a tekerőkapcsolókat (Kép 6)
6. A Középső tekerő alatt (ventillátor fokozat) van egy rejtőző csavar, vedd ki! (Kép 7)
7. A hamutál belső hátsó csavarjai is jöhetnek. Ezek szivatósak, ajánlott mágnesezett csavarhúzó használata, különben a csavar beesik a kitudja hova...visszatétel szintén türelem és figyelem igényes, nekem ez a rész volt a neheze :-) (Kép 8)
8. A hamutartó kihúzható, a kábelezés kiengedi. Mögötte van még 2 csavar, ami alul fogja a középkonzol betétet. Ki velük! (Kép 9)
9. Óvatos de határozott mozdulatokkal kifordítható a középkonzol betét. A kábelezésre figyelj, csak ameddig engedi! Mögötte feltűnik a 2 kis izzó. Ha világít is az egyik, cseréld mindkettőt újra! Sima foglalat nélküli 1.2W-os rizsszemizzó való bele. (Kép 10)
10. Ezután fordított sorrendben pakold össze, javasolt meghúzni minden más hozzáférhető csavart amit csak észreveszel, meglepően nyekergésmentes lesz az autó :-) (Kép 11)
Ennyi. Az általam használt eszközök listáját lásd az utolsó képen. Sok sikert!












Egész télen direktszűrővel jártam. No nem azért, mert nem telik gyári, hanem mert lusta voltam kicserélni. Így jártam meg kétszer Münchent is. A szűrő tisztító folyadékja persze elfogyott, de nem erre. Kénytelen voltam a lelki üdvömért tisztítószettet vásárolni. A Bárdiban nincs, az Unixnál meg csak K&N van jó drágán. Eszembe jutott, hogy a szűrőhöz a csöveket, meg a könyököket az M3 kivezetőjénél a Boombasticnál vettem. A neten persze nem találtam. Ma hazafele beugrottam és szerencsére volt nekik még 1 db szettjük. Piros színű olajjal. Most végre lehet szűrőt puceválni.
Ma (0310) végre felkerült a hátsó lökhárító az új toldattal együtt a helyére. Illetve az első lökhárítóba a fekete műanyag rács is. És az amögött lévő merevítő is fekete színben rejtőzködik már, nem hivalkodik már ezüst metál színével. Kapott egy tisztítókúrát az egész kaszni. A mélyebb karcok sajnos így is megmaradtak, de gyönyörű szép csillogó lett a felülete az egész autónak, pedig még 3 réteg -különböző- polír anyag hátra van. Az ajtók élein pár helyen le van pattogva a festék, egyelőre ecsettel ki lesz javítva, majd a következő alkalommal azok is fújva lesznek a géptetővel - és remélem már egy új első lökössel - együtt. Visszakerültek a hátsó lámpák és a csomagtér zár. A szárny helyét bejelölgettük, aztán nemsokára az is elfoglalja végső helyét az autón. Várom már, hogy készen legyen. Eddig mindenkinek tetszett :) Nagyon hiányzik a diffúzor aljáról az a lemez ill. a kipufogó kétoldali kivezetése, de remélem két héten belül erre is sor kerül majd.
[Költségeim: 4db 6/25-ös csavar a szárny felfogatásához 50Ft]




Vezető oldali napellenző cseréje rúgótörés miatt.
Visszakerült ma a helyére a motor a módosított lendkerékkel immár, és a kardánt is bepróbáltuk, aminek a hosszával nem lesz gond! :-) Úgyhogy öröm van meg bódottá :-)
A múltkori versenyen kiderült,hogy melegszik a kocsi, úgyhogy beszereztem egy kicsivel nagyobb hűtőt ;-) is.






Műszerfal felső izzó vacakolt...hol égett.....hol nem....mostanában nem.
Kiszed, kicserél (bár 1 picit erősebb)
Este kiderül milyen, max veszek uo izzót mint ami volt és kicserélem arra.



Pontosan 10 napja nem láttam az autómat, már kezdem NAGYON rosszul viselni.
Úgy történt a dolog, hogy apu két hétre autó nélkül maradt, én pedig - míly nagylelkű gesztus - felajánlottam neki az enyémet addig, míg meg nem kapja az újat. Gondoltam jó lesz az, legalább visszaállok a tömegközlekedésre kicsit, addig sem nő a hátsó felem...
Persze ez csak elméletben ment ilyen könnyen, hisz először is így minden nap 10 perccel korábban kell kelnem, ami hihetetlenül nehezemre esik, másodszor pedig olyan árgus szemekkel nézem az alfákat, hogy az már szívbe markoló...
PÉNTEKEN MEGYEK ÉRTE!!! :-)
