Blog

>> SzervizEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2010-03-12

Megoldódott a kiszállásom a kocsiból :)
Kiderült,hogy elszakadt a bowden.
Ismét szét kellett szerelni az ajtót,kiszedni a zárat és túrtunk a házi bontónkban egy másik bowvdent :)
Műxik :)

>> SzervizTommaso 159 // Alfa 147 TI // 2010-03-12

Olajcsere megtörtént az alábbi hozzávalókból:

-5 l Valvoline Durablend 10W40: 9375 ft
-MAHLE olajszűrő: 1865 ft
-levegőszűrő: 2450 ft
-pollenszűrő: 1845 ft

A baráti árakért köszönet: T-Spark autósbolt

 
>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-03-12

Megérkeztek (0312) a GT-től rendelt matricáim az autóra. Pedig tegnap adta fel őket postán. Viszont elsőbbségivel, csudajutányos áron. :) Nagyon köszönöm neki a gyors és kitartó munkát, szépek lettek és a rendelt darabszámnál többet is kaptam. Ma, ha minden igaz hazahozom az autót és akkor holnap fel is kerülhetnek már a helyükre:)

[Költségeim: sok db matrica 1200Ft, utalás 196Ft]

>> EgyébFerko // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-03-19

Elvittem a GTA felniket lefestetni, mert volt rajta egy két kisebb hiba. Marha pöpec lett. A hibák kijavításra kerültek, a szín maradt olyan, amlyen volt. Már nagyon várom, hogy jó idő legyen ás felkerüljenek az autóra. :-))
Fényképeket nem tudtam csinálni, de majd pótolom.:-))

>> SzervizH@nß // Alfa 145 TS // 2010-03-12

ismét jött pár alkatrész

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-03-12

Meglett az erősítő helye. Szerintem egy nagyon igényes beépítés született, hála a Fanat-X csapatnak. Készült egy konzol, ami le lett kárpitozva, a kábelek el lettek dugva, minden a helyén van. A hangzás is be lett állítva, kész a rendszer. Szépen szól, tiszta a hangzás, és ereje is van. Úgy érzem, hogy kifogástalan lett. :-)
Ja, és még maradt bőven hely is a csomagtartóban. :-)

>> Szervizcsontz // Alfa 146 T-Spark // 2010-03-11

129.650 km-nél folyott az olaj a szervóból (eltört a kisnyomású szervócső), ezért el kellett vinnem szerelőhöz az autót. Akkor meg már elvégeztettem pár egyéb alkatrész kicserélését is. Ezek lettek cserélve:
- Alacsony nyomású szervócsó (11.000 Ft, valahol Dunakeszin csináltak hozzá újat csatlakozókkal együtt)
- Lambdaszonda (33.000 Ft, albaalkatresz.hu-tól, Bosch 258006190)
- Légtömegmérő (33.000 Ft, albaalkatresz.hu-tól, utángyártott. Az eredeti Bosch 0280218001 volt)
- Kuplung szett (43.000 Ft, albaalkatresz.hu-tól, Valeo, 200mm-es)

+ A vezető ülésnél a biztonsági övfeszítőt meg kellett javíttatni, mert elromlott (se ki, se be)

Eredmény: Jó zöldkártya értékek, kuplung nagyon frankó, és nagyon szépen megy az autó.

 
>> Eseménykertecs // Alfa 155 1.8 TS 16V // 2010-03-12

2010. 03. 06-án este elvitték. A mecseki kanyarok után az Alföldre került.

 
>> SzervizEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2010-03-11

Na,végre ki lett cserélve a fék vákuum dob,úgyhogy ismét jó a fék :)
Valamint ki lett cserélve a kuplungtárcsa és szerkezet és csapágy is :)
Hogy ne legyen teljes az öröm:nem bírtam kiszállni a kocsiból,nem nyílt az ajtó,csak kívűlről :(

>> SzervizGabi146 // Alfa 146 1.4 16V Twin Spark // 2010-03-11

Mint már előző blogombam említettem, ahogy megcsinálok valamit, rögtön előjön a következő probléma. Kedden melóba menet szétment az egyik szervócsövem. Napi gyúrásnak megfelelt a hazaút, majd szerdán irány a szomszédban lévő Lángba, 3070/l-es olcsó!!!!! Mobil olajért. Hála istennek a hidraulika csőnek csak 800 ft volt métere a Hidrobuszt kft.-nél. Kollégám meló után beugrott és gyorsan kicseréltük a parkolóban.