Blog
Megérkezett a donor.
Szóltam a srácoknak hogy lehet jönni levágni a hátulját és nekiállni a szerelésnek mert szorít az idő november közepén műszaki addigra kész kell hogy legyen.


Miután elvittem a szerelőmhöz .a kocsit nem túl jó hírekkel állt elő.
Ekkor jött a dilema hogy mi legyen. Vegyek meg mindent külön?
De végülis sikerült találnom egy donort. Igy megvetem azt és kezdőthetet a helyrehozás.
Hát sajna köszönhetően volt páromnak. Sikerült 5 nap után lenullázni a kocsi hátulját.
Szegénykével nem kezdődött valami túl jól a kapcsolat.
Közeleg a műszaki, s mivel a fent nevezett stuffok erősen cserések már, ezért ma beinvesztáltam ebbe a kis felújításba.
Alkatrészek: 24.200
Munkadíj: 18.000
Km állás:
Nagyon gatya állapotban volt már a jobban igénybevett jobb oldali, nem bírtam tovább nézni. Vérlázító az ára ahhoz képest, hogy egy 2x1 centis hengeres műanyag bizbasz, de ez van.
ma hoztam el a felnim...
egy szép "kis" kátyú miatt ki kellett görgöztetni...
ennyit erről...
a közútnál a rossz út felvetésre azt a választ kaptam,h miért nem megyek lassabban...
vicc....
na megjött az uj immo box, ami már beis van szerelve és nagyon jol működik...már nagyon elegem vold minden inditásnál a kodolástol :S pár kép a régi alkatrészről...



ma voltunk a szervizben! a kicsikém kapott eggy új NGK szettet, Originale Ricambi lengőkart, és O.R termosztátot. és a futómű is be lett állitva. úgyhogy kezd alakulni a dolog. a hétre még tervezem hogy négy db szintén gyári féktárcsa, és betét is belekerüljön. mert ezek már elég kopottak! remélem el tudom intézni!
Január 9.-én miután egy kissebb vagyon gazdát cserélt és megközelítőleg egy hónap eltelt, haza hoztam drágámat. :D Mostmár nem ver a szíve, mint egy kormosnak. Na meg a lovak is hazataláltak, már amennyire érzem 3000ford.-ig. Mindennek tetejébe készült néhány fotó is, de poros szegényke, mivelhogy már meg is bírságoltak gyorshajtás miatt és nem maradt pénz lemosatni :(


