Blog
Ma két hét után végre megoldódott a termosztát csere:)Erhardtol vettem egy olasz termosztátot.Elvittem a szervizbe kicseréltetni.Sajnos elsőre nem sikerült ,mert letörtek berakáskor az alsó műanyag kivezetések.András bácsi mondta,hogy törékeny:)Szerelő törte el így rendeltek egy másikat.Az se lett jó mert valami érzékelő nem volt rajta.Jött a következő,ez se stimmelt:))Ma végre minden összejött,megjött a megfelelő és be is lett rakva.A huzavona miatt nem kellett fizetnem a cseréért,így csak némi időm költöttem rá!:)Haza felé már fel is kúszott a hőfokom 80ig ez alatt a 7km alatt:)

Otthon alapos fürdetés, valamint kátrány-bogároldás után megkapta a tél előtti waxolást.
Ma otthon megfürdettem kívül-belül, ráfért már nagyon!
4 évet bírt a gyári akksi, így kapott egy 80 ah-at.
Akármennyire is tűnt korrektnek, az érdi Tamon Józsi nem az. Nemcsak hogy egy pár nap után bedöglő CD-s rádiót kaptunk huszonpárezer Forintért, levegőt sem érő ígéreteket és hazugságokat is kaptunk mellé. Nem kapjuk vissza sem a pénzt, új CD-s rádiót sem kapunk. Kukába való, nemcsak Józsi, de a bontott alkatrészei is. Nem ajánlom senkinek, hogy kereskedjen vele, max ha személyesen átnézi, hogy mit vesz tőle.
Szomorú, hogy egyeseknek annyira szükségük van a pénzre, hogy átcsesznek másokat és még nem is ég le a bőr a pofájukról.
(update jan. 27 - újabb hazugság: Józsi hívott, hogy elmondja, ő elküldte a CD-s rádiót, csak mi nem mentünk el érte a postára. De nemsokára úgyis jön Pécsre, akkor személyesen átadja az újat. Aha, jaaa ... Majd meglátjuk. :)
Aksi meghalt, RIP. Csere Lihtmesz Csabinál Sombereken, ő az, akiben 100%-osan megbízunk. Következő a termosztát lesz. Majd új hátsó gumik. És egy esetleges szélvédő-csere, mert karcos lett az előző tulajok kezei (ill. ablaktörlői) alatt.
Nézem reggel a forgalmit, merő véletlenségből.
2010.01.17. Hát ez elmúlt. Pénteken meg indulás van Franciába...
Izzítógyertya csere...azért Giovanniék elmehetnek valahová...gondolták az izzítógyertya úgysem hal meg, mert Bosch? Igen komoly sebészi beavatkozást igényel a csere, főleg a nagynyomású szivattyú van útban, szóval hossszított 10-es vagy csőkulcs nélkül baromira felejtős a művelet....
Levezetésként:
Egr-szelep tisztítás
Pllangószelepház tisztítás
Gázolajszűrő csere




Sikerült használtan féláron hozzájutnom egy Bacar T2 digitális tuningbox-hoz.Kb: 140 Le és mellé a 330Nm nyomaték.Hát mit mondjak sokkal dinamikusabban mozgassa ezt az amúgysem kis kasznit,minden sebességben azonnal ugrik az autó,söt 160-170-röl még vigan gyorsit,ezek mellett az átlagfogyasztásom a korábbi 6.1-röl 5.6-ra csökkent

A kedves 145/6 tulajoknak a címben szereplő szó egyet jelent a konstans epeömléssel. Merthogy Giovanni egy ótvaros műanyag konzollal oldotta meg a fényszóró magasságállítását, ami nagyon könnyen eltörik. 10-ből 10 autón ziher, hogy cserélni kéne. De ugyanarra a szarra nem érdemes, jobbat meg nem kapni hozzá a piacon. Illetve mégis!
TZoli155 találta ki, hogy egy bizonyos anyagból (ami jóval strapabíróbb, mint a műanyag) tökéletes másolat készíthető a gyári tartozékról. Csak vinni kell a lámpatestet, cserébe kapsz egy másikat, amiben már az új, strapabíró konzol van, ami nem esik szét attól, ha kicsit magasabbra akarod állítani, mint kéne. És mindez 5 ezer forintért, azt hiszem abszolút jutányos ár!
A cserének immáron másfél hónapja, kicsit állítgatni kellett a lámpán, meg vártam, hogyan bírja a strapát, jelentem tökéletesen működik és mindenkinek csak ajánlani tudom.
0
550
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Giulietta
- Forma-1
- Zenebutik
- Tonale
Típusok
