Blog
Már régóta kopott a gombom, és nem bírtam tovább. Kicseréltem. Érdi bontóban vettem 5000.-ft.-ért. (Utolsó képet valamiért elfordul feltöltéskor)




Múltkor szerelgetésnél sikerült két pálcát kitörnöm a díszrácsból, mivel bénáztam. Elég vékonyak így megszenvedtem vele kicsit. De végül sikerült meghegeszteni. Persze kipiszkálni sem volt egyszerű a beesett darabokat alulról.



Tetőlámpa felől mostanság rezgéseket hallottam. Leszedtem elől hátul. A kis fém karmanytúk ki voltak lazulva mindegyiken. Gondolom a ki-be szerelgetéseimtől. Fogóval visszatessékeltem a helyükre (kép1-2.). (Jó feszes lett utána). Hátul a kis panel is kicsit laza volt, így fülek alá kis szigetelő szalagot tettem. Így már ez sem tud rezonálni (kép 4-6.). Első lámpánál egyik csati is kicsit kotyogott így egy kis szivacsot nyomtam mellé, és szigetelő szalaggal rögzítettem (kép 3.). Tető kárpit alatt húztam el a tolató radar visszajelző kábelét. Ott szigetelő szalaggal rögzítettem, miután megfeszítettem a kábelt (kép.7.). Remélem most már csend lesz fent.







Gondoltam kipróbálok egy két ledes izzót ködlámpába. Két félét is vettem Aliexpress-ről. Cob ledest vettem, mert az a legerősebb fényű. Régi ködlámpámba próbáltam ki. Kicsit ki kellett tágítani az égő helyét hogy beférjen. Gondoltam jól nézne ki a nappali menetfényem mellett. Beraktam őket, de sajnos gyenge a fényük. Alig világít. Képen jól néz ki, de nem világít elég erősen. Ez van. Marad a sárgás ködlámpa vagy xenont rakok bele. 800ft/db volt az ára.






2015.11.01. 1-es kép
2015.11.13. Xado betöltése
2015.11.23. 2-es kép
2015.11 27. egy tank Xado után
2015.12.30. 3-as kép
2016.01.19. Manky
2016.02.01. 4-es és 5-ös kép reggel és este
2016.02.03. 6-os kép
2016.02.07. 7-es kép első hideg indítás
2016.02.29. 8-os kép
2016.02.29. 9-es kép összegző diagram
2016.03.04. Manky
Update folyamatosan...
Megkerestem az Érdi injektor.hu szakembereit a kérdéseimmel, amire hamar válaszoltak is:
"Ezek a korrekciók messze vannak attól, hogy foglalkozni kéne velük. A problémás értékek ezeknek a háromszorosai.
A regeneráció gyakorisága kicsit sűrű, de ez sem aggasztó. Első körben az EGR szelep állapotát lenne célszerű vizsgálni, ez kihatással lehet a DPF reg. gyakoriságára.
Az EGR vizsgálata kb. 2-3 munkaóra..."









Jövő héten kerül sor az ügyintézésre, addig sajnos csak képeken láthatom, nagyon várom már! A neve "Fehér Tigris" lesz :) kedvenc eledele a bmw :)
Vettem egy új tartályt, mert a régi elrepedt és folyt belőle a hűtővíz.
Mellesleg esztétikailag is jobb az új. :)
Állás: 220.700 km


Sziasztok!
Bence vagyok, kb. 2 hete került a tulajdonomba ez a jármű egy kereskedésből, Ausztriából behozva.
Frissen forgalomba helyezve, a kezembe kaptam a papírjait, kulcsait.
Ez a legfelszereltebb distinctive változat, annyi szépséghibával, hogy a volt tulaj a Navi-t kiszedte belőle és a gyári CD lejátszót rakta a helyére.
Apróbb szépséghibákkal találkozom, de nagyon jó vétel volt, úgy hiszem.
Motorikusan semmi baja, téli-nyári gumi szettet kaptam kb. 80%-os gumikkal, mindkét garnitúrán alufelnikkel, a nyárin a "sok küllős" alufelni van.
Nos, a mai nap ellátogattunk egy Alfás szerelőhöz, aki megállapította, hogy elöl lengőkar cserékre lesz szükség.
Pénteken visszük megszereltetni, ugyanis már konkrétan kopog az első felfüggesztés.
Mindezek mellett ki lesznek cserélve a szűrők, motorolaj stb.
Kb. a költség 100 000 Ft lesz.
További hírekkel jövök a későbbiekben.
Bence
2016.01.31-én az M3-as autópályán minden előzmény nélkül motorhibát, VDC hibát, ASR hibát, Hill Holder hibát, és automata váltó hibát dobott valamint az üzemanyag jelző műszer is megbolondult . A motor fordulat nem ment 2800 felé és az automata váltó 6. fokozatban maradt. Nagy nehezen hazadöcögtem vele, leállítás majd újraindítás után az automata nagy döccenésel rakta magát R-be és D-be és 1 fokozatból nem is váltott fel, míg a motor is egyenetlenül járt. Ma délelőtt kiolvastuk a hibakódokat. Az erőátvitelben 4 db hibakód 1 db. élő, motordiag is több hibakódot P0700 "Sebességváltó vezérlő rendszer" hibát dobott. A P0700 és P0204 "Befecskendező áramkör szakadás 4. henger" hibák élők voltak.
Próbaképp lehúztuk a 4. henger injektorfejről a csatlakozót, megtisztítottuk és kontakt tisztítóval befújtuk. Ezt követően a motor pöccre indul, alapjárat kisimult és semmilyen hibát nem dobott. Újabb hibakódolvasás során élő hiba nem volt és a meglévőket is ki tudtuk törölni. Ezt követte a tesztkör: Automata váltó mint a vaj, olyan puhán, simán váltott rükvercbe és D-be. Korábban néha érezhető volt pici döccenés, ami most szinte eltűnt. Motor gyönyörűen húz, hangja szebb mint eddig bármikor, váltó tökéletesen teszi a dolgát, minden hibajelzés eltűnt. Mindez két fújásnyi kontakt tisztító és kb. 25-30 perc idő ráfordításával.
Szóval öröm és boldogság!