Blog
2015.10.10.-én a Kaposújlaki találkozó után leraktam a vasat. Garázsban várja a tavaszt. A szezon mérlege 3349km. Nagyjából tudtam tartani a tervezett évi 3000-et. :)
Km. óra állás: 74249 km

Szuper hangulat. Sok Alfa! 😊 Zalaegerszeg felöl ide autózni egy álom 😊 Ott nem kell 1-2-ben kínozni a vasat 😊 Hamar kiderült, hogy az nem nekem való 😊 de másokat nézni az király!!!! 😊








- életkor: 1.737 nap
- km óra állás: 185.676 km
- össz. menetidő: 2.647,28 óra (110,30 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 12.436,32 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,66 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 27,95 Ft/km
- átlagos napi futás: 106,89 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,35 %
Ha valakit érdekel, az oldalamon megtalál!
Már egy ideje kopog a futómű, de most nem a lengőkar, hanem a stabilizátor pálcák adták hírűl, hogy ideje a cserének. Ez megtörtént, és most a futómű tökéletes. A gép dobott még egy lambda hibát, így cserélve lett a lambda szonda is. Visszatért az erő, megszűnt a dadogás, minden működik ahogy kell. Az egyik ablakemelő gomb cseréjére szintén sor került, mert eltört a drága.
Km: 193.870
Ma újabb apróságok lettek rendbe hozva az Alfán.
A bal hátsó elektromos ablakemelő kapcsolója, nem akarta lefelé mozgatni az ablakot, csak felfelé. Szerencsére könnyű kiszerelni a kapcsolót, így egy kis tesztelgetés után kiderült, hogy meg van szakadva az áramkör a nyákon. Egy kis réz vezetékkel át lett hidalva a szakadt rész, és már működik újra lefelé is az ablak emelő :).
Az előző tulaj elég durván szedhette szét a jobb oldali tükröt, mert a mechanikáját sikeresen eltörte, így alig tartotta valami a helyén. A hiányzó műanyag "tengely"-t, amin forgott régen a mechanika, pótolva lett egy vastagabb acél dróttal, így megint stabilan áll a helyén a tükör :).
Tavasszal már írtam, hogy számomra (egyenlőre) véget ért a Pirelli korszak. Nem rossz gumik de van náluk sokkal jobb is a piacon ugyanabban az (ár)kategóriában. Kicsit úgy érzem, hogy a többi nagy gumigyártó konszern előbbre jár mind fejlesztés mind termékpaletta terén de ki tudja lehet majd visszatérek egyszer a márkához....
A héten keresés közben kicsit még hezitáltam a Sottozero 3-as és a Goodyear UG Performance között de úgy gondoltam az utóbbi lesz a jó választás remélem nem csalódok. A nyári szintén Goodyear Eagle F1-esek szépen tették a dolgukat tapadásuk, zajkomfortjuk kiváló nem csalódtam. Jövő héten megyek a gumishoz felrakatni a felnire de majd csak az igazi tél beállta előtt kerülnek fel az autóra.



Valami elkezdett indulásnál és fékezésnél kopogni elől. A bal kormányösszekötő lógott, az került kicserélésre.
A hang viszont nem szűnt meg, így valószínű, hogy valamelyik motortartó is el van törve.

Lexlutor blogja alapján én is neki láttam az antenna javításának.Kicsit el volt oxidálódva az a kis fémlap,ami az antenna tengelyéhez ér. 180-as csiszolóvászonnal megcsiszoltam.
A javítás sikeresnek bizonyult,mert azóta tudom használni a rádiót.





Petronas Syntium 1000 10W40 Engine Oil 4l és szűrő.
Belső és külső gumiharang (cv boot) csere most csak vezetői oldalon. (masik oldalon cserelve volt)
158800 miles
1
844
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 4C
- Alfa reklám
- Adok-veszek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Virtuális Romeo
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10