Blog
Eljött a 20ezres szerviz ideje is, így ellátogattam ismét "aranykezű" mestereimhez Várpalotára. :-)
Az autó az alábbi, gyári alkatrészeket kapta meg:
- Selenia wr diesel 5w-40 motorolaj
- Motorolajszűrő
- Diesel üzemanyagszűrő
- Motor levegőszűrő
- Utastér (pollen) szűrő
Továbbá diagnosztizáltunk egy nagyon enyhe, szinte minimális fékolajszivárgást az ABS kockánál a bal első féknyereg felöl jövő fékcsőnél. (A hollander mellett)
Attila és "az egyik legjobb embere" :-) 5-ös, teljesen új, réz fékcsőből legyártotta nekem gyorsan ezt a szakaszt, a régi pedig ment a kukába. (a vasba)
Ismét precíz, tökéletes munkát végeztek a fiúk (mint mindig) és még egy jót beszélgettünk is, amíg készült/készültek az autók. Mindenkinek csak ajánlani tudom Csöriéket!!!
A munkálatok végén kis átnézés is történt, hogy mi vár ránk a tavasszal:
-Alsó lengőkarok (kezdenek fáradni, bár Attila nem tartotta vészesnek a helyzetet)
-Nem megy a hűtőventim 1es fokozata, relé rendben, az ellenállásnak valószínű annyi
-Hosszbordásszíjnál, ha jól emlékszem a szabadonfutót kellene cserélnünk, mert Attila már régóta mondja nekem, hogy hallja a csapágyat enyhén ciceregni (sőt, egyszer már zsirozták is, ha jól emlékszem)
Nagy dolgok tehát nincsenek, az autó tökéletesen rendben van.
Km: 194376










Apróságokat kapott tartalékba, hátsó keresztstabilizátor szilenteket és kuplungcsövet.
Elkezdtem összeszedni a cuccokat a futóműfelújításhoz, a piros szín jegyében :-D
-2db hátsó hosszlengőkar nagy szilent
-4db TRW első lengőkar
-2db első Akron stabgumi

Mai napon sor került a korábban beszerzett menetfény felszerelésére és a beázott és besárgult ködlámpa cseréjére a Csörgő Autószerviznél :) Külön köszönet a csomagtárajtón lévő karc eltüntetéséért! :)
A menetfény rombolás nélkül egy műanyag hátlap segítségével került felfogatásra a hűtőrácsra. Így ha később szükséges nyom nélkül eltávolítható az autóról.












Ez egy fenevad, elemi erő. Meglepődtem :) Gyakrabban kellene mennem Vele, idén szerintem 100km-t nem tettem bele. :(
Alánéztem, hogy mi a kipufogó baja, hát mindent elmond a GTV erőnlétéről, hogy szabályosan ledobta a középdob utáni részt. ;) El.kell vinnem szakihoz.
Imádom. Sajnálom, hogy a garázsban figyel, de már egy japán roadster is beelőzte az idei hobbiautós szezonban...
4-5 napja egy vészfékezésből adódóan megszólalt a jobb első fékem és igen csúnyán nyikorgott. Mai napon szétszedtem, lereszeltem a betét elkenődött sarkait, picit megcsiszoltam, az azóta megtett kb. 40 km alatt csendes és ugyan olyan jól fog. Remélem így is marad. Egyben átnéztem az első futóművet, a fékcsövek lesznek kb. egy éven belül cserések, majd fékfolyadékkal együtt megejtem.




Cserélve lett az olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő. Mint mindig, a Csörgő autószervizben. 2016-ban pedig cserélve lesznek a következők: vezmód csere, központi zár elektromos motorjának a cseréje, mert megadta magát. Így jövő tavaszig manuálisan marad a nyitás, zárás.
Ma feltettem a téli kerekeket. Kicsit korán van még, de egyre kevésbé bíztam a nyáriakban. A régi garnitúra megy a kukába, tavasszal gumit veszünk.
Válra menet (ahol a nem használt kerekeim pihennek) végleg megadta magát a motorvédő. Az M7-en megemelte annyira a menetszél, hogy ne érjen le, utána viszont végighúztam az aszfalton a lehajtótól a faluig. Kerékcsere előtt leszedtem az egészet. Az elmúlt egy-két napban igyekeztem körbejárni a témát, és arra jutottam, hogy nem is pótolom.
Kilométeróra állása: 143 585
Nos ki lett cserélve az önindító, és meg lett csinálva az olajhűtő egyik szivárgó csöve. Azonban sajnos kell egy másik akkumuláor, mivel nagyon nehezen forgatja az önindító a motort. De ez már a jövő héten lesz berakva.
1
563
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Stelvio
- Giulia
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- 164-166
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV