Blog
2010.01.14. 57.900km.van a kocsiba.Ma megkötöttem rá a biztosítást ami egész évre 25.800Ft.volt.Az átíratás,forgalmi,törzskönyv 69.290ft.
2010.01.12. 57.800km.a kocsiba.Ma becseréltem a 156-ot az 59-re.Sok telefonálást utánakérdezést,agyalást követően.Köszi George!Amit a kocsirol megtudtam.Csiki Begés volt.Bemutató kocsiként szolgált így minden létező extra bele van pakolva,sérülésmentes volt.Minden papír,könyv,kulcs,kódkártya,magyarnyelvű leírás meg van hozzá.Továbbá az autóba belekerült egy chip.A különbözet a két kocsi között 2m.volt.Eredetíségi vizsgát álták.
Nos, valamivel több mint egy évig tartott az előző lapát... Talán tavaszig még kihúzta volna, de a biztonság mindenek előtt! Odafelé ugyan még szépen törölt, visszafelé húzásnál azonban elmaszatolta amit odafelé letörölt. Így lett csereérett, és a sokak által dicsért Bosch Aerotwin került a helyére. Reményeim szerint ez jobban teljesít majd!
Esedékessé vált a szűrők cseréje (pollen és légszűrő), az ablaktörlő motorját is kipucoltam, valamint elég gáz volt már az első fék, így a betéteket is lecseréltem...
Ma végre meg volt az olajcsere, már nagyon ráfért...
A szűrő 1200Ft került az olajat baráti szívességből meg kaptam, meg lecserélték ez egy üveg kólába került :)
óra. állás: 185715Km
Hát elkészült ez is.
Majd nemsokára felkerül ez is de egyenlöre legyen kész a kocsi!
Ha kész a fényezés az ajtócsere meg minden akkor ez is felkerül.
Addig pihen egy kicsit és kitalálom hogyan tegyem fel.
Felkerült a matrica. Szerintem nagyon állat lett nekem legalábbis nagyon tetszik.
És egyedi ilyennel biztos nem futok össze sehol.
Köszönöm szépen a tervezésért és felrakásért az ABSZOLÚT DIZÁJNNAK
Köszi szépen fiuk!!!!!!!!!!!!!!
Ma sikeresen szétment a kuplungmunkahenger rudazata ami a pedálhoz kapcsolódik.
Kiszakadt a gumi a helyéről.Hát nem maradt más mint csere másnap krisz ki is cserélte és minden rendben is van vele azóta.
Itt az idő az olajcserére meg fékcsöcsere de a csapágy ami ki lett cserélve megint befosta magát így ez is ki lett cserélve de hála istennek gyári hibás volt így csak le kellet garozni csak. És mivel múltkor sikerült felültetnem a kicsikét egy kisebb kavicsra így ezt is megcsináltattam KRISSZEL elég szép nagy lyuk lett az alján de megoldotta.
Kész lett rajta minden és most szép csendes a motorja is.
3
380
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Motorsport
- Virtuális Romeo
- Oldtimer, youngtimer
- A jövő Alfái
- Szerelőműhely