Blog
Sajnos ami volt pitty-pitty a kocsiban már ugy vettem, h nem működött...se leírás, se bekötési rajz, úgyhogy szaki barátom azt mondta, h inkább vegyek egy újat, azt beköti, de ezzel nem fogja elb@szni a napját:D meg is történt..25 eurómba került, de a távirányítót lehet gravíroztatni:P megy is bele az alfajel:D
folytatásban nyomok pár képet a bekötéssel járó szenvedésekről:D
1 fejezet: 1 rész: beszerzés
Bementem a szakikhoz, kértem az alkatrészeket, nos egy nagy koppanás..a pofám a foldre zuhant, mikor mondják, h mi mennyi pff... első izben hosszbordásszij feszito gorgo..kb másfél honapja még 30-35 e ft korul mozgott mindenhol..aszongya nekem 49 eze öccáz..pff mondom, hagyjuk megnézem máshol..(ez kb 180euro) megyek a másik szakikhoz, ugyan ez a tipus, gyártmány, meg minden...210 euro.. agyam eldobtam..gyors egy-két telefon, és egy orán belul hoztak 31 000 FTért:D mondom, igy már mindjárt jobb:D (u.i.: koltségeimet euroban irom)
a jobb ablaktörlő töröl hármat aztán bszik az alkotmányra és csak a bal működik tovább, szerintem szorul vagy vmi ilyesmi továbbá a jobb hátsó ajtó belülről nem nyílik panel le hétvégén megcsinál.. addig vizsgák gazd matek makro stb:D
A mágnes gyürű kisérletem befejeztem...
Több mint 1 egész évig volt a vasban ez a szerkezet. Viszont eredménye nem igazán volt,tehát valahova félre dobtam. Sok értelme nem vót! :-|
Viszont mióta kicseréltem a LMM-t csináltam egy tesztet!
Szekszárd-Paks útvonal a 6-os főúton Tempomattal 95km/h-ra beállítva.
Tavaly nyár végén ez a "teszt" 9,0 - 8,9 fogyasztást eredményezet.
Most ez 8,2 - 8,1 fogyasztást mutatott!!!
Tehát jelentős a különbség! A körülmények naggyából azonosak voltak mind időjárás,forgalom és persze a nyári gumikon.
Ma látogatást tettem az autófényezők gyöngyénél, Krisznél. Kivittem a küszöböket, meg az első toldatot, hogy majd jól lefényezi nekem, és akkor kerülhet is fel minden az autóra. Lebontottam a gyári küszöböt, erre már nem lesz szükségem. Odapróbáltuk az új küszöböt, és sajnos nem tökéletes. Valamiért picivel rövidebb a kelleténél. Kicsit furcsa ez így, hiszen típusspecifikus a cucc, így rendeltem. Persze ettől még fel fog kerülni az autóra, ezen a dolgon lehet segíteni, csak hát ez plusz munka, és erre nem számítottam. A Novitec első toldattal ugyan ez a helyzet. Úgyhogy most a project kicsit jegelve... :-(
De ha már ott voltam, üres kézzel nem jöttem el. A féknyergek piros színbe öltöztek, valamint a féktárcsa és kerék közötti rozsdás részt is lecsiszoltam, és szép fekete színt kapott. Nagyon nagy köszönet Krisznek a segítségért!
Ferdén állt a kormány miután Zoli szétkapta az autó elejét a szervíz kapcsán.
Minden fasza lett, a futómű bírja a 20 milliméteres pogácsákat, jó hír.
Lézeres beállítás történt, figyelembe vették a pogácsákat és ezek alapján módosították a gépben lévő adatokat. Mivel minden adat stimmel most, normális, hogy hátul "terpeszt"...
Azért mókás, hogy a lárívááás srácok nem ismerték fel a G-szemeket és aszonták szar az egész hátsó fertály, mert nem szabadna az elemeknek mozogni :D
+ 118K-s jubiléé
Ismét csak arról tudok beszámolni,hogy egy remek talin vagyunk túl.
Ezúttal nem egy pizzériát választottunk!A tali tulajdonképpen egy jóféle bográcsos kertiparti volt,amelyhez Gábor80 biztosította a helyszínt.
2009.05.25-én el mentem Sanyi cartarshoz hogy menjünk el Györbe csavarogni!
oda is értünk el mentünk mcdonaldsba kaja után el mentünk egy tuning boltba nézelödni!
a gyors nézelődésből vásárlás lett!
egy garnitúra alfa logos szelepsapka és egy KN direkszürövel lettem gazdagabb!
már alig vártuk hogy haza érjünk és felszereljük!
gyári szürö ki mivel feleslegesé vált :) dirkt szürő direkt be a kocsiba!
spécin be is szereltük! azóta egyfolytában vigyorgok ha hallom a hangját!
köszi Sanyi a aegitséget!
93500Km-nél teljes job oldali féltengely jobb-bal oldala felujjítva.Felújítás:94000 Ft csere:16000 Ft.Gyorsításkor azaz nyomaténál,picit berezonált a kormány.
Első Selenia Rallynkon vettünk részt a hétvégén.
Röviden:
Nagyon, nagyon jól éreztük magunkat!
Kicsit hosszabban:
Mivel ez egy tájékozódási verseny ennek megfelelően már az Ábel Autóház megtalálásánál bajba ütköztünk. Egy beugróval elöbb kanyarodtam le, uh nagy reményekkel indultunk. A rajtoltatásnál magunk elé engedtük majdnem mindenkit, gondoltuk inkább most reggel várunk, mint délután a nagy melegben. Két navigátorom volt Reni és Zoli. Mindenkinek megvolt a feladata. Reni olvasta az itinert és újraszámolta a kilométereket miután eltévedtünk :) Zoli a feladatokért és az időmérésért volt felelős. Én meg vezettem.
Összességében nagyon jól éreztük magunkat, végül összetettben a 8. helyen végzett a csapat ami ahhoz képes, hogy reggel még azt sem tudtuk, hogy eszik-e vagy isszák ezt a programot sztem nagyon jó.
Külön tetszett a csapatom navigátor részének a borkóstolás, majd a legnagyobb meglepetésünkre egy Polgár borral térhettünk haza. :)
Nagyon szépen köszönjük a fáradságot a szervezőknek, hogy ilyen élményben lehetett részünk!
Képek: Selenia Rally