Blog
Már nagyon jo volna ha vihetném vizsgáztatni...de mindig akad még vmi apróság:S... hatsó féknel nem volt elég a betét es tárcsa csere...szal fék is kell másik.,...
szal a héten beszerzésre kerul egy hatsó fék + egy hatsó kipuf. dob...(egyenlőre gyári:D )...
Sok álmatlan éjszaka és fejtörés után döntöttem el, hogy "szaporítom a ménest" mivel az eltelt egy év alatt hozzászoktam a 150 lóhoz és hajtott a kíváncsiság még mennyit lehet kihozni a Mjet-ből! Egy állítható, távirányítóval ki-bekapcsolható Powertuning box mellett döntöttem!
A beszerelés nem túl bonyolult a rail-szenzorra kell rákötni az igényes kidolgozású kis aludobozka csatlakozóját majd a kábelek elvezetése és rögzítése következett! Mivel a box állítócsavarja elég mélyen van ezért az egyszerűbb szerelhetőség kedvéért jobbnak láttam ha nem fixen rögzítem a dobozt hanem egy rozsdamentes acéllemezből készített konzol tartja majd, így bármikor könnyen kivehető, állítható!
A próba során kiderült, hogy az előre beállított teljesítménytöbblet elég kevés (épp arra elegendő, hogy a bekapcsolt klíma által "felfalt" teljesítményt pótolja ezért finoman feljebb tekertem a potit lesz ami lesz alapon! Na így már kezd elszabadulni a pokol sokal jobban húz elsősorban alacsony fordulaton bődületes többletteljesítmény jut a hajtott kerekekre!
U.i.: Sajna van egy rossz előjel nem bírja a kuplung a nyomatéktöbbletet inkább megcsúszik 5-6.-ban megvan az újabb projekt!
stabilizátor szilentek, külső, belső kormány gömbfejek
Megkezdődött a kipufogó project is. Ahogy előző autómon, ennél is a két oldali ovális végződés a terv, asszonykámnak és nekem is ez tetszik a legjobban. A két oldali alap, de az, hogy ovális legyen, vagy esetleg dupla kör alakú, az kérdéses volt. De úgy döntöttünk, hogy ez a szebb. :-)
A kipuff végeket Vittorio intézte, és VinceP4 hozta el Budapestre. Köszönet érte mindenkinek! :-.)
Meg is volt a csere.Nem volt egyszerű a dolog,szinte az egész bal első futóművet ki kellett bontani,de miden rendben ment.A szerelő srác,nagyon jó munkát végzett és még csak nem is kért sokat:)!
Kilóméteróra csere.
3. nekifutásra, majdnem dobogós helyezés (4.) olyan neveket megelőzve, mint a verhetetlen Cgo és a futottak még kategóriából Teddy + Halesz, és Csöri. Jó móka volt!
Idén is voltam a Selenia Rally-n! Kicsit elszámoltuk az időnket... Keveset vonattunk az időnkből lefele... A K-pack-en: a navigátorom : DVD és a Polgár Pincészet Villányban.
Tavaszi generál.....
Tünetek:-nem megy fel a motorhő.....termosztátcsere
-meleg motornál alapjáraton sípol......... vízpumpacsere
-oldalt némiképp kirepedezett bordásszíj.......szíjcsere
Most már van vízhőfok, és megszűnt a vízpumpa idegtépő sípolása:D
Elérkezettnek láttam a pollenszűrő cseréjét is. Miután kivettem rájöttem, hogy már rég ki kellett volna cserélni.....a kép önmagáért beszél..... :D
Továbbá cserés lett az Amore-s szélvédőcsík is.....a gépi mosó megkezdte a betűket...