Blog
km állás:131700
Első ablaktörlőlapát csere (Champion) 4800Ft
47,5 és 57cm
Első embléma csere(Biga ex 75-öséről thx Biga!)
Affene. Elszakadt a jobboldali ablaktörlőlapáton a gumi. Még eredeti volt. 7 évig bírta :) Valami francia gyártmányúra cseréltem, természetesen párban. Hirtelen csak ilyent tudtam rátenni. Azt mondták ez nem fogja addig bírni...
Ma megvolt "A nap". Teszteltük a nagyon új, legkisebb Alfa Romeot.
Szenzációs!!!
Csak ennyit mondhatok. Pozitív csalódás ez a kis kocsi! Húz rendesen, dolgozik a kanyarokban, együtt él a sofőrrel. Negatívumot nem írok, pedig lenne mit, de most még az élmény hatása alatt szeretném tovább nyújtani a JÓt ... :-)
A jobb első gumim defektes volt + ha már gumisnál jártam akkor kigörgőztettem az egyik kereket mert elég nagy ütést kapott valamikor. Centrírozáson is átesett az első kettő felni és most már nem ráz. Vettem a felnik közepébe szép kupakokat és alfás matricákat.
Sima ügy volt. Még hogy szar olasz chhh.... Kicsit le van ültetve az eleje nekem így csak a 2. helyen ment át mert nem bírtak felállni a fékpadra, de a lényeg hogy megvan :)
és most Happy van :)
Szeptember 18-án bekerült egy 6000K-s H.I.D. xenon szett,Eibach 4cm-es ültetőrugószett és egy jobb alsó lengőkar.
Valamint egy lefele hajlított króm kipuvéget.
249064-s óraállásnál újabb olajcsere. Ismét Agip került a motorba, Forlmula LL.
Amit a csere közben vettem észre:
-2es hengernél a kipufogó csatlakozásnál egy 20Forintos méretű koromfolt (kifúj a rohadék)
-vízpumpánál mintha eresztene a hűtőfolyadék
km állás:130421
-olajcsere (Selénia 20K) ;)
-olajszűrőcsere
-légszűrőcsere
-pollenszűrőcsere
>25.000
-gyertyacsere (8db)
>14.700
-1 db trafócsere
>29.000
-hengerfejmenet javítás (köszönet az olasz balfék szervizesnek aki ferdén hajtotta be a gyertyát a hengerfejbe)
>3.000
0
362
Fórum
Friss topicok
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Szerelőműhely
- Stelvio
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Motorsport