Blog
Ma reggelre havazást mondtak, ezért tegnap lecseréltük a téli csizmára a papucsokat. MOst tudatosult bennem, hogy egy min. 195/60-as gumi kell nyárinak is, mert bazira jobb a tapadás és vhogy még nagyobb a biztonságérzetem az autóban.
Bár a Yokohamák alig kopottak, még meggondolom, kell-e másik garnitúra plusz 100 ezerért.. :S
Az ország majd minden terültenén a hétvégén leesett az első hó. Örömmel konstatáltam, hogy igen, eljött ennek is az ideje, hiszem itt a tél! Kiballagtam a garázsba, beröffentettem piroskát, gurultam vele pár métert, megvártam hogy bemelegedjen az egész rendszer, majd hagytam kicsit gurulgulázni alapjáraton a V6-ot és szépen leállítottam! Ja hogy hogy kerül a képbe a téligumi? Hát úgy, hogy az igenis kell a téli biztoságos közlekedéshez! Igen, ez a felelősségteljes gondolkodás. Persze akkor felmerül a kérdés, hogy miért is nem mentem piroskával a gumishoz és miért is nem rakattam fel a téligumikat? Hát mindössze azért, mert télen nem használom a GTV-t! Szerintem ez az igazi felelősségteljes gondolkodás!!!! :)
Ma végre összejött amit már régóta terveztem :)
Mától a vasam gombnyomásra indul!!! :)))
Elkezdett a kuplungkinyomócsapágyam hülye hangokat kiadni és gondoltam elviszem szakemberhez aki a kivétel után elhívott és megmuatta hogy a kuplung miylen állapotban van úgyhoyg a csere melett döntöttünk Az egészben végülis a kellemes az az hogy azóta jóval kevesebbet eszik ha lengén járok vele akkor 8l kijövöka városban előtte meg sima 10volt.
Mikór megvettem az autót csúnyán le volt szakadva a tetőkárpit és az ajtók kárpitozása is sérült kb úgy nézett ki mint akit a vámon felmetszettek.Elakartam vinni kárpitoshoz de gondoltam először megpróbálom én a folyamatot .Így elmentem megvenni a kárpitanyagot fentre is az ajtókra is .Maga a kárpitozás az ajtókárpit felillesztése szerintem nehezbb mint a tetőkárpité a tetőnél talána kivétel egy kicsit bonyolultabb de akiben van egy kis barkácsiasság az könnyedén megoldja. Szereintme olyna lett mint a gyári feszes és tökéletes mindössze 6000Ft-ért ragasztóval anyaggal mindennel együtt az egész szerlés amugy összetetben egy napot vesz igénybe.
Amikor megvettm első dolgom volt elhívnom a szerelő ismerőst megnézetni vele, megbeszéltünk egy időpontot mikor vittem volna ki hozzá elöző este sajnos megmacsakolta magát és a munkahenger eleresztett mindent(még szerencse hogy nem pestről hazafelé a pályán) de ennek ellenére végbement a komplett vezérlés és a szűrők cseréje.
Két havazás között ma (1123) időt és energiát szakítottam egy kis autótakarításra és ha már kimentem levettem a belső visszapillantó tükröt, hogy feltehessem a helyére az ép lebillentő-pöcökkel rendelkező, új darabot (Magneti Marelli).
A bal hátsó ajtó feletti világítás foglalata is kijárt a tetőkárpitból az eltört bepattintó fül miatt, úgyhogy azt is cseréltem egy egészséges darabra.
[Költségeim: az alkatrészek ára, ami egy előzőleg bejegyzett "apróságok" postban már szerepelt. ]






Gondoltam hogy nem ártana kicsit foglalkozni a vassal.
Kicseréltük a ganés gyertya és trafókábeleket.
Kitisztítottuk a LMMőt.
Levettem a küszöbnél található műanyag elemeket és lemostam róluk a mocskot.
Lefújtuk a rozsdás csavarokat feketére.
Kitisztítottam az ülléseket és kiporszívóztam a belsejét.
Jobb első ajtónál levettük a kédergumit és egy jobb állapotút raktunk be helyette.
Bekerültek az új szőnyegek.
Szóval nem unatkoztunk :)







Leesett az első hó és én nagyon pontos voltam mert aznap reggel tettem fel a téli kerekeket :) Előre vettem 2db KLÉBER Krisalp HP2 tipusú gumit mert már a tavalyi nagyon csúszott.
1
597