Blog

2007.07.31.: Sajnos már ki kell cserélni az első lengéscsillapítót, 100.000 km van az autómban. Katalizátort ki kellett belőle venni, össze volt égve. Újra gyűjtök.

 

2007.07.21.: kicseréltem a bal első ajtóban a határolót, olyanra, amilyen az új elejű 156-osokban van, műanyaggal bevontra. Így már hangtalanul működik az ajtóm!
Kapott a drága direktszűrőt :-) Simota, nagyon tetszik az új hangja a drágámnak!

 
>> EgyébSeriff // Alfa 145 1.6 Twin Spark // 2008-08-12

Ezzel a beszámolóval tartozom még, úgy érzem...

Most találtam az archív képek között ezt a dögöt. Angliában béreltük ki, eredetileg valami kisebb volt a listánkon, de olcsóbban adtak nagyobbat végül.

Azért írom meg ezt a posztot, mert hátha(?!) bárki ilyen autó vásárlására adná a fejét- Isten ments.
Sok autót vezettem életemben, a legtöbbet meg tudtam szeretni valamiért, akár percekkel a vezetés kezdete után.

Ez egy sz@r. Ilyen hangos és kelletlen dízelmotort, ami ilyen sokat fogyaszt még nem láttam. Cmax-ot vezettem elég sokszor, abban az 1.6os TDCI motor van, az kellemes volt, ez nem az. Nagyon nagyon zajos és olyan hangja van, mint egy öregebb, széthajtott teherautónak, pedig volt benne vagy 7ezer(!) km, fél éves sem volt.

A színe szép volt, egész kényelmes és tágas volt, nagy csomagtartó, 6os váltó ami egy rendes motornak remek párja lehetne.

8.7-8.9et evett szinte csak országúton és autópályán használva- és az autópályán is max 112km/h-nak megfelelő max sebességgel közlekedtem, mert szabály az szabály- ott is;) Tényleg nem hajtottam nagyon, sőt- kedvesem, öcsém és édesanyám is a fedélzeten volt, utóbbi kettő fosik mindentől ezért riasztózik magas fordulatszámra, kanyarsebességre stb stb. Ilyen menet mellett a 156 1.9JTD-vel 5, max 6 litert evett volna és nem fordult volna fel a gyomrom lehúzott ablakos krúzin' mellett a hanghatástól. Ja és rezonált is, remek...

>> EgyébSeriff // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2008-08-12

Irány Horváthon, racionális választás a családi autóparkból JTD SW, evvan.

Az SW nagyon gyengécskének tűnt eleinte a V6 után, Novitec ide vagy oda, de aztán megtanultam újra vezetni a túrólyukkal, novitecgázpedálreakcióval, de akkor is benzin az üzemanyag neve. Fogyasztás- pálya+szerpentinek+falubanközlekedések: 5.25. Ezt hogy a fenébe tudja egy telepakolt dög sportwagon?! Pofátlanság...

Folytatás következik, még 3 nap és megyek vissza kedvesemmel, hajrá Novitec;)

>> SzervizBFMSE // Alfa 166 V6 TB // 2008-08-12

Mivel elég kemény volt a kuplungpedált nyomogatni, azt gondoltam, ki kellene cserélni. Meg is rendeltem az új Valeo szettet, és megtörtént a csere is. Jobb lett, de nem vagyok 100%-ig elégedett, lehet, hogy a munkahengert is fel kell újjítani, vagy cserélni.

 
>> SzervizNyirkos // Alfa 156 Alfa Romeo 156 2.0 TS // 2008-08-12

143.500 km.
Ismét Bandi csinálta. (Ismét köszönet érte!)
Cseréltünk mindent, amit ilyenkor illik, sőt még azt is, amit nem.
Asszem'.

Vezérműszíj
Vezérműszíj görgő
Vezérműszíj feszítő
Vezérlésmódosító
Vízpumpa
Balanszszíjfeszítő
Balanszszíj
Hosszbordás szíj
Hosszbordás szíj feszítő
Hosszbordás szíj vezető
Szelepfedél tömítés
Paraflu hűtőfolyadék (1 liter)

Első ködlámpa

 
>> EseményDea // Alfa Arna SL // 2008-08-11

Nemrég tudtam meg, hogy bezúzták.....komolyan, meg vagyok döbbenve...hogy lehet egy Arnát bezúzni? ;-(;-(

>> Tuning és extraJudas // Alfa 156 1.6 T.Spark 16V // 2008-08-07

Mostmár kívülről teljes a sportos megjelenés!:)

 
>> Szervizpettinke // Alfa 159 1.9 JDTm 16V, Turismo // 2008-08-11

elkészült előre a matrica-rendszám, begurultam a műhelybe és rásímogatták. legalább 10 lőerőt számít az áramvonalasság miatt :-)

>> EseményHalesz // Alfa GT 1,9 mJTD // 2008-08-11

Imádom Szegedet, ezért egyértelmű volt, hogy nem fogom kihagyni a Szegedi Alfa Amore Találkozót. Már tavaly is terveztem, akkor nem jött össze. 3-4 éve biztosan nem voltam Szegeden, hiányzott már nagyon. A találkozó helyszíne ideális, sok Alfa elfér, jövőre simán lehetnénk dupla ennyien, a város meg nálam jó helyen van :) Fotóztam sokat! :)