Blog
Végre át tudtam nézni az alját és hál istennek nem csalódtam, olyan amilyenre számítottam (tehát nem temetett maga alá a rozsdatörmelék).
Ezen kívül első napokban esténként a "kötelező" cserékre is sort kerítettünk: olaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő, 4 gyertya.
A mai napon sikerült szert tenni a 75-ösre.
Szívem repes, de tudom, hogy sok dolgom lesz még vele...
Ismét a jó minőségű magyar utak b*sztak ki velem.
Menet közben hatalmas koppanás...jobban megnéztem, már 10 centis repedés a szélvédőn. Biztosító persze nem fizet.. :(
Mire hazaértem kb. 500km után, már 30 centis volt a repedés, és csak kúszott tovább.
Megint Andorék, újra itt vagyok, szélvédő kellene :)
Közben dekorációsokkal megcsináltattam a Cuore Sportivo matrinyákot, ne legyen csupasz a kicsike.
Ha már ismét szerviz, akkor az aktuális olajcserét kicsit előrehoztam, Selenia Goldot kapott a Vas.
Hűtőrendszer fagyállóval feltöltve. (151.300 km)
A futóműből eredő zajok csökkentek a kopott szilentek cseréje után, de még mindig zavaró hangok törtek elő.
Újra ellátogattam Andor-fivérekhez, keressék meg a hibaforrást.
Kiderült, hogy a lengéscsillapítók fáradtak el...jó magyar utak...
Csere után végre csendes lett az eleje. (147300km)
Vezérlés, szimeringek, első futómű(szilentek, stabilizátor, porvédők)
Annyira gyarapodnak a megtett km-ek, (143.700km) hogy ez is elérkezett.
A vezérlés adott, a futómű viszont egyre zajosabb lett, orvosolni kellett.
Köszönet FalcoKC, Whiteskull (Andor-fivérek) Cartársaknak a gyors, pontos munkáért!
A kompról lemaradtam, megebédeltünk utána próbáltam Forma1-re ösztönözni a TV-t, de csak hangyafoci volt.:)
156156 KM! Sajnos a képet gyorsan csináltam piros lámpánál és pont a lényeg nem látszik!:S Jah és megint rossz a légzsák visszajelzőm.
2006 Tavasz.
Úgy döntöttem, hogy nekem nincs szükségem katalizátorra, középdobra, meg ilyenekre... lett hlyette egy cső és egy hatalmas átmenődob egy véggel. Na meg is jött a hangja. Elindudultam itthonról valahova az összes rendőr tudott róla. Sajna műszakin nem ment volna át ezért vissza kellett tenni a katalizátort. Halkabb lett, vagyis inkább úgy mondanám szolidabb. Műszakin átment, éppen. Hangja maradt mert megtetszett.
Ki van nézve az új dob. Mégnagyobb...
DCS-nél kapott egy új indexrelét, meg egy hűtőventi kapcsoló relét, meg helyrehozták a korábbi tulajok elektromos "szerelését".