Blog
Nos mivel igény volt rá írok a gépegységbe szerelt olajleválasztó tapasztalataimról,
sajnos többet mint az említett oldalra (http://annazsofi.hu/olajlevalaszto/) írtam, nem tudok,
- szóval az a legkevesebb, hogy most már nincs olajsárésatöbbi, ez volt a cél
- sokan fogyasztáscsökkenést várnak tőle, mit tudok mondani, lehet hogy van, átlag 8 Litert eszik, akinek ugyanilyen van az tudja, ennél bizony ez alacsonynak számít
- azt viszont ésszel nem tudta felérni, pedig már több beszerelő mondta, hogy nyomatékosabb lesz a motor, na ez most már mintha alul is nagyon az lenne
- 1500 km alatt úgy 1.5 dL trutyit választott ki, mint mérnökember tudom, hogy annak nem oda kellene visszamennie, ide nem kell keverék mint a régen volt trabantomhoz :-)
Hosszú hétvégén Sárváron pihentünk, amit jó kis Alfázással tettünk teljessé. Hazafelé nagyon vidáman szaladt a "trakesz", közepes forgalom mellett Sárvár, 84-es út, 8-as út, M7, Budapest, M3 Debrecen útvonalon 4ó15p tiszta menetidőt produkáltunk (434km) 6.1 lityis fogyasztás mellett.
(1025) végre eszemben is volt és időm is volt rá, hogy kiszedjem és kitakarítsam a pollenszűrőt, miután a tegnapi fürdetés után ez ismét elmaradt. Ráfért már. A legközelebbi alkalommal már cserére érett a dolog.
(1210) alfa romeo-s fém kulcstartó személyes átvétele, melyet az interneten vásároltam
Féltengely külső-belső gumi harang,stabilizátor,szilent cseréje.
Nya, a motor a helyén, noha nem fixen lecsavarozva,de a motortérben van.Most jön a bekötözgetés, satnya kábelek cseréje.Sikerült szert tenni egy pár potenziato vagy qv tengelyre.:) Ezek kicsit nagyobbak, ha nem is egetverő, de azért remélem valami hatása lesz.Na meg van már egy 75 motronicom, (potenziato szintén) már csak egy kábelkötegkéne, és máris "írható" lenne az ámeríííka ecu.Az igazat megvallva már nagyon be vagyok sózva, hogy mehessek vele.Remélem minden sikerült jól összerakni.Nagy ajándék lenne ha egyből indulna :)
Gondolván a hamarosan érkező zord időjárásra,kezelésbe vettem kissé viharvert téli lemezfelniket.....
Az első gondolatom a homokfúvás,és fényezés volt....azomban felninkénti 4-5e ft-os ár elriasztott.Így hát magad uram ha szolgád nincsen....;-DDD
Segítségemre volt három,külömböző formájú drótkorong,némi csiszolópapír,alapozó,ill fedőfesték.....
A közeli gumisműhelyben egy ezresért lekapták a gumikat a felnikről,és kivágták a régi szelepeket....
(1218) Halesztől átvettem a matricákat és az egy pár amore-s rendszámkeretet.
(1210) 4db alfás dísztárcsa matrica vásárlása a vateráról.