Blog
Kiálltam a garázsból porszívózás bvégett. Visza már nem tudtam menni, mert a kocsi mozgásképtelenné vált. Az elsoztófedélre ránéztem, és eléggé kokszos volt a teteje. (Belül nem, ott szép tiszta és még mindig újszerű) Na akkor ez most mipics@?
Hétvégén meg kéne a kocsi, illetve már csütörtökön is.
Update A szerelő megnézte a szerkezetet. A trafókábel volt kilazulva, lötyögött és néha áthúzott a magasfeszültség, ettől kokszolódott el az elosztófedél.


Első féktárcsák, első fékbetétek, baloldali axial csukló, futómű beállítás. /a féktárcsák és a betét már megvolt/
Ma kicseréltem a váltóolajat Tutela Car ZC 75 Synt ment bele a feltöltés nem egyszerű de egy tölcsér + 1 méter benzincső segítségével sikerült a 2 litert 10 perc alatt betölteni! Érezhetően javult a kapcsolás minden fokozatban, vajpuhán dolgozik a szerkezet! A kocsi alatt bóklászva lettem figyelmes arra, hogy a kipufogó csövem a leömlő után körben el van törve a heggesztés megvolt hamar hála a kollegáknak! Km óra állás:108000.




Ma voltam diagnosztikán :) Kiváncsi voltam hogy milyen hibakódjaim vannak. De szerencsére nem volt semmi hibám ! :)
Kriszéknél voltam, nagyon régen tudtunk csak találkozni, nagyon hiányoztak nekem. Ott volt náluk műanyagos Toto is. Nagyon jó volt találkozni a régi bandával! Mennyit marháskodtunk! Eszementek vagyunk, nem tudunk kiforulni önmagunkból, megváltozni. Estig nevettünk megint :-)
Néhány kép a pictor, a műanyagos és a macsekok közreműködésével a napunkból.










Végülis a vez.módosítóval kapcsolatban nem sikerült sokmindent elérni. Egy javítószettet küldenek el a pécsiek ingyen, amit berakunk, aztán meglátjuk, hogy mire lesz elég. Ha 20.000 km-t kibír már elégedett vagyok. Javítás díjat fizetek csak. Ezt az Autófórum-Rieglernél csináltatom (nem azért mert nem bízok a munkatársaimban, hiszen a Mercedesek sem egyszerű szerkezetek, csak nekünk Mercihez vannak célszerszámaink, nekik meg Alfához
A kondenzvíz visszajött az utastérbe. Szamosiék: műszerfal k,i hiba megtalál, megold, műszerfal vissza, légkondi feltőlt. 36000Ft
Ze kicserelte a kuplung munkahengeremet. Az eredeti figyelt benne. 216e km-t elt...szar olasz:)))
A baloldali ablakemelomet is meggyogyitotta. Maradt a futoradiator csere es a korrodacio javitasa.
Ma betöltöttük a 15 ezret nagyszervíz óta. kapott a motor friss Selénia WRD-t, olajszűrőt és új gázolajszűrőt (MANN). Magam akartam cserélni, de végül nem tudtam aknát szervezni, így a szerelő kezébe adtam. Jól is tettem, olyan ügyes célszerszáma van a gázolajszűrő leszedéshez, hogy a fene se fog szenvedi vele. Közben még át is nézte a gépet, adott néhány tanácsot és nem is kért sokat.
2
602