Blog
Jártam Tatabányán András bácsi cartársunknál mert szükségem volt pár belső dologra.....Amiért mentem az minden volt sőt majdnem hogy egy komplett 45-ös belsőt elhoztam tőle(műanyagokat).
Kiégett a középkonzol világításom, ugyhogy vennem kell 2 azaz kettő darab izzót hogy újra világítson esténként.....
Úgy adódott, hogy aaz indexem egyszer müködött egyszer meg nem.Már cseréltettem egyszer kormánykapcsolót, de az sem segített.Mire egyik barátom javasolta, nézzük meg az index-kapcsoló relét hátha az a baj.
Relé szétszed majd hiba feltár....A sok forrasztási pontból 3 el volt repedve és ez okozta, hogy jobbra nem volt indexem.Megforraszt majd minden visszakerült a gyári helyére és már készen is van....:D
Jata kollega jóvoltából sikerült gyári 2cmes QV rugókra szert tennem, mivel a most bent lévő nem kimondottan a 2000 ccm-es motorú 45/46hoz való és ezért volt sokkal lejebb mint 4cm....Holnap megy a szerelőhöz cserére...Hogy mennyibe került????:D
2cm-ért a 4cm-t...:D
Megjött a második félévi teljesítményadó plussz kaptam egy kisebb büntetést mivel az elsőt kicsit késve adtam fel....Hát igy jártam....:D
Gyújtótrafó sor csere hibás diagnosztizálás miatt,de nem bánom mert igen ramaty állapotban voltak a kábelek.Olcsó pénz volt érte ha az új darabja 10ezer forint körül mozog több helyen megkérdeztem.
juhuj. mar csak kettot kell alunni... :)))
indulas: 2008.8.29 reggel 6 orakor Pozsonybol
kocsi: az enyem, voros 156SW, abszolut legalis SK/KN es rendszammal !
utazok: 2 lany meg 2 fiju
Pentek,
Graz /AT/
Worthersee /AT/
Kobarid /SLO/
Szombat /ITA/
Udine
Velence
Vasarnap /ITA/
Padova
Bologna
Modena+Maranello
Verona
Hetfo /ITA/
Alpok - Ponte di Legno, Edolo,
Kedd /ITA/
Monza
Milano
Szerda /ITA, MC/
Genova
Monaco
Csutortok /CH/
Geneva
Lausane
Pentek /CH/
Bern
Bazel
Szombat /CH, FRA/
Svajci nemzeti park
Straszburg
Vasarnap /DE, AT/
Stuttgart,
Neuschvachstein,
Becs,
vege, visszaerunk pozsonyba... :(
ez egy eleg nyers terv, van egy bovitett is, de ahogy lenni szokott ugysem a terv szerint fogunk haladni... ugyhogy ezekben a varosokban szeretnenk korulnezni, kavezni, ebedelni es vacsizni. ... meg egyebeket...
egy terkep a vegere:
googlemaps
Elérkezett a műszaki vizsga ideje. Kaptam szép piros matricát a rendszámra. Mondjuk két napig nem volt autóm, de kész van. Hamarosan jön megint a zöldkártya. Áh
25 a vizsgadíj + 5 a gyereknek. Jól él.
126295 km-t mutat az óra, ami azt jelenti, hogy a 365 nap alatt 33375 km-t tettünk meg. A legnagyobb út természetesen a Gibraltár megmászása volt, hiszen alig 2 hét alatt csaknem 8000 km-t tettünk meg, a többség mégis a napi ingázás, 25-27 km-es szakaszok, mikor a guta ütögeti az embert - hacsak nem egy 156-ban ül.
Az egy év alatt alaposan megismertem az autót és gondolkodás nélkül kijelenthetem, hogy jó vásár volt és újra megvenném.
Üzemanyagra 654.313 Ft-ot költöttem, ami 6.3-as fogyasztást jelent (2119,63 liter gázolaj). Nem semmi. Ami viszont még több, az a szervizköltség, bizony 790.033 eltűnt a süllyesztőben. Összesen az egy év alatt 2 millió (1.999.824) Ft-ba került az autó...
Üzemanyag összktség: 654.313 Ft
Szervizdíjak: 790.033 Ft
Extra felszerelések: 17.110 Ft
Egyéb (blog): 329.598 Ft
Autópálya matrica: 90.189 Ft
Autóápolás: 21.143 Ft
KGFB: 64.860 Ft
Parkolási díj: 32.578 Ft (persze ez nem minden...)
Kilométerre átszámítva ez kerek 60 Ft / km.
Úgy érzem sikerült egyedivé varázsolni, amolyan egyszerű stílusban. Egy kis optika kívül, s persze belül a 8 hangszórós hang erősítővel és subbal,valamint a dvd fejegység és monitor/tv azt hiszem extra, de nem gyári, viszont elengedhetetlen egy hosszabb út alkalmával pl. egy Eros koncertet végigjátszani. :)
0
599