Blog
Sikeresen kilett cserélve a vezérlésszett (szíj, gőrgők, vízpumpa,), vezérlésmódósító, plusz a gyertyák. Sikeresen elköltöttem az összes pénzem! Ideje volt mert már esedékes volt ám. A gyertyák még a gyáriak(előző tul. nem igazán törődött vele) Nem baj nagyon zsír lett! Következő projekt a futómű lesz. Addig gyüjtőető életmódba csapunk át! :-) Km. állás: 148300
Káromkodásokkal tűzdelt esemest kaptam barátomtól, akinél a Zender felnijeim csücsülnek, polírozó kezeim törődésére várva, hogy ellopták őket a kertes ház belső udvarából, az ő összes verseny-, meg mittoménmilyen felnijeivel együtt. Nagyon örültem a hírnek, mindegy, mondtam, hogy bele van gravízozva az enyémbe egy rendszám, figyelje a hirdetéseket, stb. Persze én Horvátországban voltam éppen, nem tudtam a felnik után eredni, meg aztán értelmét sem nagyon láttam...
Lényeg a lényeg- elugrottak egy nem messze lévő fémgyűjtőbe, lerakathoz, méhbe, tudsomisén és ott figyeltek a felnik a halom tetején. Mind a sok.
Éljen a magyar föld, a biztonságos zuglói családi ház, a tolvajok, a fémgyűjtők, s úgy ahogy van -talán-, az egész társadalom(?).
Meglett, ez a lényeg, még jó, hogy a kocsimat nem lopták ki a garázsból ezalatt:S
Le lesznek polírozva, k.rvaszéplesz, no:)
Akit érdekel, ELADÓ- 4szerszázas, 15ös, vannak excenteres csavarok is hozzá esetleg. Nincs olyan kocsi, amire feltehetném...
Uff

Készülünk a télre! Sikerült eladnom az acélfelniket (20 ezerért a 4db-ot) Atish cartársnak és ugyanennyiért "kukáztam" a helyi bontós srácnál 4 gyári 15-ös alufelnit!!! Autófényező haverom csinálja baráti alapon így a csiszolás rám maradt most azon agyalok, hogy kétszínű legyen a tojástartók feketék a többi gyári ezüst!


Sikeres műszaki vizsga és zöldkártya. :)
2 illetve 1 évig nyugi van.
Megint kidobott pénz az ablakon egy darab papírért és egy xar kis matricáért.
Amúgy minden OK volt. :-)
Lakkcipő barátom megcsinálta a kocsi oldalán lévő horpadást. Ez alatt a bal első teljes oldalt kell érteni, illetve kérésre a hátsó lökhárítómat is megcsinálta, mivel volta rajta már pár sérülés. Most már csak egy kis polír hiányzik, és az autó szebb lesz, mint valaha. Azért remélem egy jó ideig nem fog senki sem sunyi módon neki menni a szépségemnek...
Most vettem két új bf goodrich G-Force Profiler-t. egyszerűen professzionális.
egy régebbi topicbeszélgetésből a tapasztalatok:
bf goodrich G-Force Profiler: egyszerűen szuper, nekem eddig a legjobb
Infinity inf-050: tatáknak való, kicsit puha, mégsem tapad, de legalább nem is kopik, kanyarban mászik
yokohama avs sport: tapad, mint az álat, jó a kanyarban is, de kicsit kopós
toyo proxes t1: szuper, de szintén kicsit kopós
pirelli dragoo: életem legrosszabb gumija
FALKEN ZE 912: a másik nagy csalódás. csúszkált is, kopott is...
FULDA Carat EXELERO: semleges, hátul volt, és eleve kopottan került fel, de gondom nem volt vele
MICHELIN Pilot Exalto2: ez is semleges. elől volt, de sem tól jó, sem túl rossz nem volt, viszont mentem vele vagy 40 ezret, és ez nálam nagyon nagy szó, ez a legtartósabb nálam
mások tapasztalatai:
PIRELLI P ZERO NERO: szuper, tapad, és kanyarban stabil (GT)
ezt a tipust a qrvanagy akcióra tekintettel jelenleg nem lehet kapni.
Még régebben vettem az Ebay-n egy Novitec tetőidomot, ráadásul az autó színébe.Igaz későbbre terveztem de ennyi pénzért nem hagyhattam ott. Viszont felrakni nem tudtam, így elvittem egy tuningműhelybe. Ott garanciával felrakták. Azt mondták, ha leesik nyugudtan reklamálhatok, bár akkor már úgysem fogok, mert lesz más gondom is, mondjuk a tetőt kompletten cserélni.
A következő a Novitec hátsó szárny lesz.




Kerékagy csere megtörtént így akkor már szabályoztattam a féktárcsát is! Most minden frankó :)