Blog
Minimum 3 cm ültetés,de ahogy néztem szerintem kevés lesz és sötétités
2008.06.15.én felkerült rá egy PROEX Dob alakul a hangja de még egy pici dob ki lesz elölle szedve !
Felni: a MAK felnik lehet, hogy erősek, de szerintem nem GTV-re valók, lehet, hogy egy 156- vagy 147-tulaj jobban értékelné, nekem nem jön be, ennyi. A gyári 16os felnik tetszenek, de a pénz jól jönne, meghirdettem 65ért, ha soknak ítélik 4 frissen festett Alfa-felniért, akkor örömmel viseli majd a kocsim. Miki Sienája nagyon tetszik, de én 18"-t nem vállalnék be, max 17, max jövőre, vagy utána...
Kipufogó: marad a sima egy db vég. A 2szer 2es tuningvég menjen a Corsára:)) Bár jól mutat és valószínűleg jól is szól, de nekem tetszik, hogy gyári a vége, nem feltűnő, nem hivalkodó.
Zene: zavar kicsit a mélyláda hiánya, a 45ösben hamar megszoktam a jót:) Mondta az előző tulaj, hogy jól szól, nem is rossz, de fura, hogy "nincs" mély...
Fólia: van rajta elöl-hátul, nem tudom mit szólnak hozzá a rend őrei és a műszaki vizsgaállomás tisztes alkalmazottjai...
Bőr: ápolni kell, s fogom is. Panaszoltam, hogy vannak repedések, erre egy Ferrari tulaj (360Modena) aszonta, hogy attól lesz csak patinás:)) És ez a bőr 20év múlva is bőr lesz és gyönyörű az így is, pont olyan hurkákkal, mint a Ferkában. Ámen:)
Faceliftesítés: szerencsére a scudetto, a bőrülések és a kormány már a ráncfelvarrt verzióból van, ezeket a dolgokat magam is cseréltem volna szép lassan, lehetőségeimhez mérten, így nagyon örülök, hogy adottak eleve. Köszönöm a korábbi tulajoknak:)
Más: - fabetét ki, esteleg küszöbök, alsó csík körbe színrefúj, bár így eredeti...
A GTV egy megvalósult álom számomra.
Nagyon rég óta vágytam rá, nagyon fogok rá vigyázni:)
Nem keveset melóztam suli mellett az elmúlt pár évben, hogy megvalósuljon az álom, nem tudok jobb autót elképzelni magamnak:) Komolyan...csak pár olyan sokmilliós autót tudnátok mutatni, amit melléállítanék, s ami kéne. Azokhoz képest töredék-árért lehet ilyen csodákat venni.
Remélem m3ss vigyázott rá, én fogok, az biztos.
Furcsa, hogy itt ez a csoda, ez az álomautó, és mégis majd' megszakad a szívem a 145ösért, nagyon jó kis kocsi az, főleg ez a konkrét darab, ezért is nem terveztem a cseréjét, csak a gondolataim kalandoztak folyton, nem bírtam magammal, de most, hogy itt a GTV, mennie kell:(
220 ló első kerekekre? Sokak szerint ez önmagában badarság, nem hogy egy 3literes blokkal az orrában, de én nem versenyezni akarok, ez pedig nem egy versenyautó... csodás túraautó, vagy ilyesmi :o)
Bianco bőr- álmaimban sem gondoltam, hogy ilyen valaha az én autómban lehet, persze maga a GTV is álom volt eddig.
Nem titok, hogy kaptam hozzá egy donorautót, amit az előző tulaj vett, amikor megcsúszott és lmegsérült a GTV orra- láttam a régi mocitetőt, bármilyen normális autón javítani lehetne, de ez ugye "műanyag" és méregdrága újat szerezni. A donor egy Rosso Proteo TS, tetőablakkal, ami jó dolog, de nem vágnám szét őkékségét, hogy átemeljem...
A V6 meglepően jó állapotban van, az orrán kívül egyetlen elem volt fényezve rajta, ami döbbenetesen hangzott, amikor mondták mérés után, mert már előre röhögtek rajtam, hogy milyen értékek jönnek majd ki...
Az állapotát figyelembe véve, én még a km óra állását is valósnak hiszem, de erre garancia nincs, de nem is kell, lényeg, hogy egészséges legyen, s maradjon sokáig. Szeretem
egy újabb garnitúrával csonkoltak meg minket.......... pfffffffffff Velencei-tónál
Kicseréltem a törött bal hátsó kilincset.Már másodjára tört el télen. Ez egy gyenge pont nálam. :-) Kb 10 perces meló volt.
A rácsot a lökösben is kiszedtem, mert el volt törve. Ezzel szívtam, mert alököst le kellett hozzá billentenem. Demégse tettem inkább a régit kitörgeltem és bepasszintottam az újat a helyére. Csak itt nem fogja most hátul a sok kis lemezecske. De szerintem a ködlámpa melletti rész elég ehhez, ha nem akkor elhagyom. :-)
3-3 ezer a kilincs meg a rács a lökösbe. Persze a posta se ingyen hozza. :-)
Az autó nem kommunikál a Bosch szervíz számítógépével. Beki(Goodboy) barátja feltelepített egy programot,ami már beszélgetni fog.
elkeltek a télikerekek egyben (4 gyári acélfelni gyári dísztárcsával rajtuk 185/65R15-ös Barum Polaris2 téligumikkal)
Nos egy hét alatt a Bejó Gépműhely telejesen újjá varázsolta a két hengerfejemet.És ha már úgyis ottt voltak Bejó Laci egy kicsit alakított is rajta hogy a "nyomatékszegénynyamvadtvéhat" (by Ollah) kicsit erősebbnek tűnjön:)A hardyk biztos örülnek most:)
Első lökhárító festés. Kavicsok oda tették magukat. Muszáj volt lefújatni :-(
1
622