Blog
Mai napon (0621) muszály voltam lemosni az autót - annak ellenére, hogy nem volt koszos -, mert csütörtökön sikerült egy akácfa alatt parkolnom és az egész autó tiszta ragacs lett, más sem kellett még a poros földút mellé. Szóval kb. 2,5 órás autómosás után kívül belül tiszta lett a lelkem:) A nemrégen vásárolt autómosó szivacsokkal lett tisztítva. Egész jó, bár sokat kellett szenvedni, mert ebben a hőségben pikk-pakk rászáradt és fehér csíkos és pöttyös lett a kaszni. A motorteret is áttörölgettem. Ráférne már az a motorvédő lemez alulra. Meglátszik, hogy nincsen, nagyon gyorsan koszolódik így ezeken az utakon..
Este felé, ha lement már a nap kicsit, akkor kihozom megint a garázsból és ki is porszívózom, meg áttörlöm a műszerfalat.
Kornéltól kaptam jó kis szivacsos ragasztót (fekete) , amit majd felragasztok a hátsó rendszámtábla alá, mert nagyobb hangerőnél - a láda jótékony hatására - rezonál a keretben.
Beszerzésre került egy szivacsos kétoldalú ragasztó is (fehér) az első rendszámtáblához, amit remélhetőleg meg fog tartani (keret és csavarok nélkül) és ha minden jól megy a jövőhéten már meg is kapok Bánfalvi Kolostól +20.000Ft ellenében.
[Költségeim: 2db autómosó szivacs: 2x299Ft, 1 tekercs szivacsos kétoldalú ragasztószalag: 639Ft ]
Végre sikerült lecserélni az olajat. A leeresztőcsavart csak kivésni lehetett.. Aztán rá lett hegesztve egy csavar, hogy legközelebb ki tudjam venni. Ezt természetesen nem én csináltam, hegeszteni nem tudok. Az olajam szörnyű híg volt és persze szín fekete, már ideje volt lecserélni. Km-óra állása:169596 Az olajszűrőben lejjebb van a belső rész, aminek gőzöm sincs mi a neve, de izzítás után rögtön elalszik az olajnyomás-lámpa, azaz megfelelő a szűrő. A csavar visszatétele sem volt egyszerű, mert ahogy oda lett illesztve a csavar, állandóan csöpögött az olaj. Az anya meg elfordult a kartellben. De aztán végülis megoldotta a srác a problémát, aki hegesztette is a csavart, és nem csöpög az olaj. Remélem így is marad. De az biztos hogy a következő olajcserénél mindenképp kartellostól kell cserélnem az olajat.
Ma lemostam a gépezetet.
A motor is kapott egy mosást.
Ki is porszívóztam és leápoltam a műszerfalat is.
Nemsokálra elkell egy polír is!!
Bekerült Arno166-nak hála az okos kis mp3 lejátszó cucc... Indulhat a ládidádi jó minőségben!
Reggel 08 Large Szerviz.Vizsga,2 alsó lengőkar,stab.rúd+egyéb.Itt úgy érzem mindig jó kezekben van a gép.Köszönöm Large szerviz! :)
Terveim:
-17" alufelni + új peres gumi
-Küszöb spoiler
-Első / Hátsó spoiler
-Hátsó szárny
-Sport kipufókórendszer
-Kristálylámpák Hátra
-Kristálylámpák Előre
-Toronymerevítő
-Színre fújt tükrök
-Motorfedél újrafestése
-Hangtechnika
-Sport futómű
-N2O ;)
2008.06.17.: a Közlekedési Múzeumot látogattuk meg. Nagyon nagy területe van, rengeteg érdekes látni- és tanulnivalóval! Nagyon jól éreztem magam! Remélem, hamarosan újra eljutok, nem is tudtam mindent megnézni, annyi minden érdekeset láttam!
Láttuk a Solo-t is, ami magyar találmány, 2012- től kezdik meg előreláthatólag a sorozatgyártását, középkategóriás árban lesz valószínűleg. Napelemekkel működik az autó, végsebessége kb. 140 km/h. Belsejében rengeteg faborítást láttam. Említettte a TV- ben a tervezője, hogy sok olyan szerkezet van az autóban, amelyet másban még nem gyártanak. ez a sorozatgyártásnál nehézséget okozhat.
Sajnos a múzeumban nem váltottunk olyan jegyet, amellyel szabd fényképezni. Lopva fotóztunk, már bántuk, hogy nem fotós jegyet vettünk.
Elvégeztem az évi rendes klíma fertőtlenítést. Kétszer jobb lenne, de nálam ez általában évi 1 alkalom marad. Remélem minden baci kezdemény kipusztult. Ráadás: friss citrom illat az utastérben.
2008.06.14.: És ismét végre Tárnokon lehettem! Nagyon vártam, hogy megint egy kicsit otthon lehessek, a házunknál, meg rokonoknál, és egy kicsit a barátokkal is tudtunk lenni .-) Voltunk Kiskukacéknál, a házuk előtt összetalálkoztunk Charlyval is, akit szintén régen láttam, nagyon örültem a találkozásnak!
1
563