Blog
Nincs mit hozzáfűzni, Phon megint ideterkert, verejtékes munkáját csillogó kocsi követte, nagyon meg vagyok vele elégedve! :)
Phon for prezident:D
A kocsi nagy részét borító 11éves fényezésnek felüdülés volt a sok kencefice és simogatás:)




Ma reggel hoztam el a kocsit Gerissimo-éktól, mert volt pár dolog amit rendbe kellett tenni rajta.
Futómű: elől két lengőkar, hátul két stabilizátorrúd és hátul mindkét oldalon a kerékcsapágy lett cserélve.
Az első két katalizátorom el volt repedve, ráhegesztettek és levették a hővédő lemezt ne rezegjen tovább. Majd késöbb veszek egy újat.
Szervóolajat feltöltötték.
Hamarosan vezérlésmódosítót is cserélni kell.
Autódokinál olajcsere
km állás: 159682
Dugulásra gyanakodtunk, és bár nem volt dugulás, azért a szűrőt kicseréltem. Az álmoskönyv szerint minden gyertyacsere alkalmával az üzemanyagszűrőt is cserélni kellene...http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1214988943-219-blog.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1214988943-219-blog.jpg

Lassan mindent megvettem, ami előreláthatólag kell majd a hétvégébe, sőt jövő hétbe nyúló nagyszervizhez.
Vezérműszíj, szíjfeszítő, olaj, váltóolaj, Prestone hűtőfolyadék, légszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, szelepfedél-tömítés, üzemanyagszűrő, gyertyák, lengőkar, toronycsapágyak. Egy kézifékkötél is esélyes még, majd kiderül. A generártort és az önindítót szintén megnézetem, ezeket nem olyan egyszerű különben sem leszedni, ha meg a vezérműszíj miatt úgyis szét kell bontani a kocsit, akkor egy füst alatt ez is meglesz. Kérdéses még az akkumulátor is, remélem annak a cseréjét még pár hónapig elodázhatom.
Holnap reggel kezdek a futóművesnél, aztán péntek reggel Ferike elviszi, és megcsinálja a többit, elintézi a műszakit és a zöldkártyát.
Bal elsö kereket görgözni kellett.....
Ma végre belekerült a motorba a Selénián nyert olaj.
Természetesen olaj és levegőszűrő csere is megtörtént :-)
13000 km után már nagyon várta a frissítést :-)




Elfelejtettem a megfelelő időben feltölteni : március közepén megtörtént a szokásos, elkerülhetetlen termosztát csere. Lehet hogy kicsit későn, Prágát úgy jártuk meg vele, hogy alig mozdult a vízhőmérő mutatója a hírhedt cseh ugratós autópályán ... FACET lett bele, ettől nem félek úgy mint a Behrtől :). Egyszerűbb is mechanikailag. Megáll 90°C-nál mint a cövek, és hamar eléri az üzemi hőfokot is Tutti. Fél óra munkám ment rá,az após garázsában. Megérte.


A mai napon lett,h egy éve nálam van a kicsike,gondoltam eljött az ideje az első kötelező szerviznek...Hál' Istennek semmit nem kellett rajta még megcsináltatni,csak általánosságokat.. olaj+ szűrők cseréje megvolt (km:13000)Köszönet BOnak az apró segítségért!!!
Ha valaki tudja, akkor írja már meg, hogy hol van ebben a típusban a pollenszűrő!
Ahol más autókban van, ott kerestem, de lehet csak ebből maradt ki!:)