Blog
Egy jó ideje vágyam volt már, hogy a verdámban pótoljam az annak felszereltségéből sajnálatos módon hiányzó tempomatot - bízva abban, hogy egy 2001-es, bőrös, navis, telefonos verdában ki van vezetékelve...
Annak rendje s módja szerint be is szereztem a kellő kormánykapcsolót - majd Gerissimoék műhelyében kiderült, hogy linkre történt a beszerzés részemről, ugyanis Giovanni baszott kivezetékelni a dolgot.
Ergo nincs mire kötni az áhított s megszerzett készséget... Faxom... :( Pedig hiányzik, az előző Alfámban nagyon megszerettem.
Legalább Oszi visszavásárolta, így half-happyendel végződik ez a mai napi sztori.
2008.06.12.Az autóba 110000Km.van.Le lett cserélve az olaj(seléniaWR 6L.),váltóolaj(Tutela matryx 3L.)olajszűrő,levegőszűrő,üzemanyagszűrő,pollenszűrő.Beszerzési forrás:Erhard A belsejéről pár kép.
Nya a héten lekerültek a hengerfejek....Nos bárki is javította előzőleg a kocsimat, ha jót akar magának, nem dicsekszik vele főleg nem előttem.Szóval a tömítő paszta NEM a tömítések helyett vannak, és ha van tömítés NEM kell 3 tubus pasztát alákenni....Mert ugye a víztérben helyes kis paszta kupacokat találtam.....:( Még jó,hogy szétszedtem...Faszom az ilyen kontárokba...Én se értek hozzá, de bakker nem kennem teli a motor pasztával....Na mindegy.Mostantól legalább ez jó lesz:)
Nem nevezném magam éppenségel női sofőrnek, de a felnik az elmult egy év alatt annyi padkázást szenvedtek el, mintha anyám használná a kocsit. A sunyin megbúvó parkolósorompó szigete, a parkolás közben megcsörrenő telefon, a hajnali órákban csipás szemmel való parkolás csúnya nyomokat hagyott mind a négy keréken, így már ideje olt egy felniperem javításnak. És ha már lent vannak a kerekek, legyenek kigörgőzve (a 4ből csak egyet kellett, ami meglepett, rosszabbra számítottam) és kapjon fém szelepet.
A Lariva végezte a munkát, szerencsére tudtak adni csere lemezfelnit is a javítás idejére. Ilyen csúnyának még nem láttam a kocsit :) De a végeredmény négy nullkilométeres felni lett.
Ma jó gazdához méltón felfigyeltem arra, hogy pont 20e km-e volt légszűrő csere. Nosza beszaladtam az autósboltba, vettem egy bazidrága MANN filtert, és nekiláttam kicserélni. Az 5 percre tervezett műtét 20 percig tartott. Nagyon koszos volt a légszűrő is, és alatta a légszűrőház. A mi kis 100m földutunk lenne ilyen jótékony? Nem tudom. Lényegében 20e-ből 16e-t autópályán mentem. No mindenesetre vagy negyedórán keresztül takarítgattam a légszűrőház alját, hogy szép por és állati tetem mentes legyen. Még izopropanollal is áttörölgettem, bár nem tudom minek :-)
Viszont mostmár 10ezrenként ellenőrzés!
Kezdett iszonyatosan sz@r hangja lenni a generátor szíj vezetőjének.Ezért megrendeltem,beraktam,és újra csendesen duruzsol a kicsike...
Már amennyire a kipuff engedi:-DDD
Ezt is beszoptam:-((( A mai nappal ez a BREDA típusú vez.görgő megy a kukába...Még szarabb hangja lett mint volt.Holnap megy bele az SKF.Hátha az beválik...
2008.július 25. Jó sokat bírt:-((((((
Az alábbi linkre való tekintettel, úgy gondoltam (0611), eleget kockáztattam.. Főleg, hogy úton-útfélen már csak rendőrrel találkozik az ember.. Szóval ma vettem a telefont, és felhívtam Bánfalvi Kolost, akivel egy 15p múlva már össze is futottam, hogy megrendeljem tőle személyesen a www.rendszamtabla.hu által nyújtott új rendszámtábla-igénylés szolgáltatását. A baleset következményeképpen kicsit deformálódott az első rendszámom, ez épp elég ok volt arra, hogy azt a hatalmas hótolót ne tegyem fel többet. A fényezés óta az ablakban csücsül a tábla. Ami kissé zavaró és ezeken a szuper utakon van, amikor nem zörög.. Úgyhogy már ideje volt lépnem, ha egyszer muszály valamit a helyére tennem. Mivel a kis matricát már nem engedélyezik, ezért maradtam a legkisebb - azaz a motorrendszámnál. Előlegként 10.000 jó magyar forintba került a szolgáltatás, aminek a vége egyébként 30eFt. Két héten belül elkészül az új - nem EU-s! - tábla, amiről ma este FAX-ot is kapok, hogy folyamatban van az ügy, úgyhogy innentől még egy hónapig élvezhetem a rendszámtáblanélküliséget..
[Vele beszéltem ~3 hónapja is (0313), erről is írtam a Blogomban akkor.]
Érdemes erre odafigyelni:
http://index.hu/politika/bulvar/rsz080611/
Ma nekiálltam megjavítani a bal hátsó ablakot, mivel a múltkor nemes egyszerűséggel beleesett az ajtóba. Nagy volt a meglepetés, amikor csak egy fadarabot találtam a mechanika helyett. :))))
Hűtőventillátor kapcsoló hőgomba cseréje.
kipuff vég csere, mert a dob szarrá ment - megette az idő, a só, az eső és a jó édes öreganyám. Alfás betegség gyanánt elöl vmi kipuff cső szoritot is kell cserélni v. forrasztani, nemtom. Egyetlenegy támaszto csavart kiengedtek, sőt, kivettek és már nem csereg. Most már majdnem mint az uj, Teljes lesz mostantol az élvezet, hogy csak a kerekek zugása és a motor duruzsolása hallhato. Van ISTEN (Dunauto márkaszerviz személyében).
0
517