Blog
Kezdenek tisztulni a dolgok. A hétvégén most úgy néz ki, belepróbáljuk a motort, és be is indítjuk! Arról hogy hogyan jutottunk el idáig, egy külön post-ot fogok írni.. Jó hosszú lesz! :)
A lényeg, hogy már látom az alagút végét, így be mertem ruházni a gumikba is.. :)
Gyári váltóméret, 205/40R17, Yokohama Parada Spec 2
99.000 HUF
Ich bin in Oberpetersdorf gewesen, und beim Parkplatz gibt's ein Schild. Das Schild ist von meinem Auto ca. 30 cm gestanden. Beim Rangiermanöver habe ich das nicht gesehen, und ich habe meinem Auto beim Kotflügel langgezogen :-( Der Strich ist nicht groß, aber wie schaut aus?! Verdammt! Ich habe nie Schaden gemacht! Na ja, in voreges Jahr habe ich mit der Spinne zwei Unfälle gehabt, in Törökbálint ( vom links Tür nach hinten bis zum Packraumtür ) und auch in Győr ( links vorne, Lampe, Kotflügel, Stoßdämpfer ). Aber beim beide Schade war ich kein Verursacher.
Végre megjöttek a minap az új króm oldalindexeim!! Ma fel is tettem őket a gépre. Már jópár cartárs gépén láttam hasonlót, és nagyon megtetszett nekem is!
Egyik nap egy gyors manőver utána olyan fura lett a gép... susogott, szuszogott. Érdekesnek találva benéztem a motortérbe és HOPP! A traktortüdőből a szívbe vezető cső - ha jól tudom az intercooler felől - megrepedt. Gyorsmegoldásnak szigetelőszallag - nem zöldsárga csikos!! - és a hang megszünt, majd persze megint!:) Közben telefon Csörinek, hogy ez nekünk kell.
Az alkatrész beszerződött, Rosso Bella most ismét jól kap levegőt! :)
A gyújtókábeleimből az egyik eléggé avétos volt. Az első kép tökéletesen illusztrálja az állapotokat. A kábel a tövénél el volt már égve. Kedves opeles barátommal multiméterrel kimértük. :) EZen kívül a gyújtótrafóm kábele is némi reparálásra szorult, mert eléggé nagy ellenállást mértünk rajta. A végén ez is el volt égve, de még meg lehetett menteni. Úgyhogy mivel ilyen ügyesek és okosak (és hát ugye szépek) voltunk, most nem kell egy teljes kábelköteget vennem, csak egyetlen kábelt kell lecserélnem.
A szervíz munkálatokon kívül a kábeleket és az elosztófedelet aranytisztára sikáltuk. Good as New! :)
Mindkét végén beszakadt a régi gumi és nagyon ráfeküdt az üvegre, aminek az lett a vége, hogy teljesen összekarcolta az üveget a kar. Mivel nem volt időm megállni a márkaszervizben és a benzinkúton megláttam 170 Sk-ért két univerzális gumicsíkot, 1 perc alatt gumit cseréltem. A maradék gumit harapófogóval levágtam. Nem a legjobb megoldás, mert a felső harmadban picit eláll és nem töröl tisztára, de jobb, mint a régi karcolós.
©trbské pleso - Popradské pleso
Phon feltett pár általa készített képet:))
Cíííp-cíííp, tessenek csak közelebbjönni, jöjjenek csak, nem csalás, nem ámítás;)
Édesanyám mondotta vala: "Nagyon szép az a piros autó is." :))
Mondom Rosso Proteo, körömlakk, haványrózsaszín vagy valami.
Pedig ő is járt a P4-gyel egy-két évig, na az volt "piros" - pláne miután a fél kórháztető rázuhant:S Persze biztosításuk nem volt- állami intézmény, no de ez már történelem...
Részemről egyenlőre befejezve.A autó ma került teljesen gyári állapotba.
Megcsinálták a jobb hátsó sárvédőmet(volt egy kis sérülés rajta) és felkerült a PININFARINA felirat és a logó is(Kb 2 hónapot vártam rá) .
Kicserélték a hátsó "kissé kopottas" ALFA ROMEO emblémát egy újra.
1
593