Blog
Prolongot tettünk kipróbálásra az autómba, sokat hallottam már ezzel kapcsolatban a tapasztalatokról és eddig csak jót.
Eddig nem írtam róla, vártam egy kis ideig, hogy tényleg, milyen lesz.
Ahogy telnek a napok, nemcsak mentálisan és reménykedve hiszem a hatását, tényleg van jó hatása, (nem várok száguldó csoda eljöttére). Élénkebb lett egy picit gyorsításoknál- elindulásoknál az autóm, aminek örülök, nem úgy indult már el lámpáktól, mint régen az autóm, most kicsit jobban észnél van régen és csendesebben, egyenletesebben jár a kis szíve. Megfiatalodott rita néni :-)
Ahogy csinálgattuk az autómat, Boszika, a macsekunk meg segített, figyelte az eseményeket, tekeredett a lábunknál, de a végére állatira elfáradt a munkában :-)



És eljött a Selénia Rally napja! Később értünk csak oda, az erdőben értük utol a többieket, majd Pécsre igyekeztünk, ahol folytatódott a móka egy kis Alfasuhanósvárosnézőskonvojozós szakasszal. Utána megvendégeltek az Ábel Autóházban finom kajcsikkal, majd fotózás- csevegés,.... Aztán jött az eredményhirdetés, hű, sok- sok szép nyereménnyel. Nonokám megnyerte az órát! :-) Utána csoportfényképezkedés. Nagyon jó móka volt, köszönjük a találkozó szervezőinek a munkáját, nagyon jól éreztük magunkat, egy nagyon vidám hangulatú találkozón vehettünk részt, sok jó baráttal, akik nagyon közel állnak hozzám! :-)








Beugrott hozzám Király 156. Megnézte a házamat, hogy haladok a felújítással. Jó volt dumálni, nagyon örültem a találkozásnak. Hozott nekem lámpát (jobb első) hogy meg tudjam javítani az autómat az őzös lámpaamortizációsvillámtalálkozómból (03.27.). Ezúton is köszönöm az alkatarészt Szabinak.


Az autóm legutóbbi széteszerelése közben kiszedtük a compuerét is. Tele van matrinyákkal, flictollas feliratokkal, és megdöbbentem, mert 2000-es, nem az, ami benne volt.
Piri szólt nekem tavalyelőtt, hogy 70 000 km körül (pontos km- óraállásra nem emlékszem) újra lett írva a computerem, nem értettük, hogy mi történhetett.
Miért van szüksége a márkaszervíznek a 2002- es computeremre? Nem szóltak az egészről semmit akkor.
2 éves koráig járt oda az autóm abba a bizonyos budapesti "márkaszervízbe", utána esküdtem meg, hogy nem viszem oda többet, mert csak lerabolják az autót. Azóta a gyanúm igazolásául sajnos, sorban derül ki az autóm alkatrészei alapján a munkájukról a valóság.
Elolvadt egy kábel a hűtő ventillátornál így az leállt és csak azt vettem észre hogy 110fokos a hűtővíz. Szerencsére még időben kiderült a baj és Autódokinál kis forrasztás, kábelpótlás és minden rendben.
hozzávalók:
1 DB HAMVAS SATTI
KB. 8 TUCAT VAD TALJÁN LÓ
díszítésnek:
tölgyfa ,napos Szegede
köretnek:
2DB ROPOGÓS SEGGŰ MOTOROS RENDŐR
...Végy egy darab Sattit...( a piros pólós a jó, a sárga turbócitromjával,a többi szőke szőrös túlérett, tedd vissza a polcra! ) tégy mellé pár tucat olasz lovat ( pirosat feketét sárgát)...forgasd át 33-szor, keverd meg 145-ször, pirítsd át 156-szor..hagyd érlelődni a napon ,pácold kis sörrel, majd keverve ( nem rázva!!!! ) zuttyantsd őket össze jóféle hallével.
Körítésnek kékfenekű villogó rendőröket használj.
Pikánssága folytán csak szakavatott ínyenceknek ajánld, évente egyszer hatásos nemcsak éhségük kielégítésére,hanem nemes szerveik vérbőségének fokozására.......nemcsak finom tehát..hanem egészséges is!! ;)
A km számlálóm elkezdett vacakolni és eltünnek néha a kijelzőn részletek. Ez baromi bosszantó, ezért vettem egy bontott műszert szintén grande banditól. Sajnos nem tartott sokáig az öröm, mert a bontott műszer egyszercsak ugyanúgy elkezdett vacakolni. Aztán megint jó lett... Nem tudom mi a fene ez, de most többnyire jó, csak néha fordul elő a hiba... Valószínüleg a bontott műszer is szar...
Sajnos a bal elso kodlampam elrepedt, ezert ki kellett cserelnem. Valaki azt mondta, hogy ne vegyek utangyartottat, mert nem vilagit jol stb... Nem tudom mi az igazsag, de a bontott gyarit sikerult megvennem grande banditol, es hoztam egy jobbos indexet is.
A kodlampa csere nem veszes dolog. 3 db csavar tartja amibol 2 alulrol szepen hozzaferheto, de a 3. az nagyon maceras volt. Kicsit megemeltem hozza az autot, es ugy fertem hozza egy hajlitott hosszuszaru kulcsal.
Az index cserenel eloszor megijedtem, hogy le kell szedni a kereket, meg a muanyag kerekdobot, de aztan kiderult, hogy kijon anelkul is az index. Csak ovatosan kell csinalni, hogy ne sertsuk meg a fenyezest.
Az elozo postban leirtam, hogy a kuplung szerkezet es tarcsa csere ellenere sem vagyok elegedett, meg mindig tul kemeny szerintem a kuplung. Ma kicsereltuk a munkahengert, de meg mindig nem az igazi. Mar csak ket dolog van ami a hibat okozhatja. Az egyik a fohenger, a masik az a csillapito ami a munkahenger es a fohenger kozott van.
3
621
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Giulia
- Találkozások
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10