Blog
Igaz ez már pár héttel ezelőtt volt, de csak most jutottam oda, hogy erről blog-ot írjak. Nagynehezen, többszöri időpontegyeztetés és egy T5 Transporterrel történő sikertelen elhozatali kísérlet (nem szárnyas ajtós volt, így nem tudtuk targoncával betenni) után egy fic nap le volt beszélve, intéztem magamnak egy kis pickup-ot ( Felicia :) ), és azzal elindultam. Mivel úgy volt, hogy a targonca ott lesz, így segítséget nem vittem. De nem volt targonca, volt helyette ígérgetés, meg "átbasztak" hangulatot éreztem. Feleslegesen töltöttem ott 3 órát, majd eljöttem azzal hogy másnap hozok segítséget, és kézzel felpakoljuk! Így is lett, Vittorio, ZAZ156, és Csicsi cartársak/jóbarátok jöttek velem, és végre hazahoztuk!! Íme végre egy képen látható az autó és a motor


Sajnos utolért engem is a kettőstömegű lendkerék mizéria!
Egyre erősebben kezdett rázkódni az autó,főleg induláskor,és ha megállítottam akkor meg csattant egyet.
Kíváncsi voltam hogy miként működik ez a lendkerék hogyan is csillapít,ezért lefurtam a szegecseket és szétszedtem.Sokan beszélnek itt gumiágyról hogy az megy ki benne!
Gumi alkatrész nincs benne semmi,csak 2 darab dupla spirál rugó ami teljesen kőrbe öleli a lendkereket meg 1 csapágy,amin el tud fordulni a közepe !A hiba oka hogy eltörik benne a rugó és ezek után szorul feszül meg csattan az egész szerkezet! Hát ez vicc hogy egy spirálrugó miatt kell cserélni az egész lendkereket,ami mindenféle kedvességgel is 90000FT.
- lökös szabdalás, felszerelés
Most kissé trikolor... Egyelőre ilyen marad. Ha bizonyít, és működik rendesen, akkor majd talán ősszel kap telifényt.




Mai napon (0621) muszály voltam lemosni az autót - annak ellenére, hogy nem volt koszos -, mert csütörtökön sikerült egy akácfa alatt parkolnom és az egész autó tiszta ragacs lett, más sem kellett még a poros földút mellé. Szóval kb. 2,5 órás autómosás után kívül belül tiszta lett a lelkem:) A nemrégen vásárolt autómosó szivacsokkal lett tisztítva. Egész jó, bár sokat kellett szenvedni, mert ebben a hőségben pikk-pakk rászáradt és fehér csíkos és pöttyös lett a kaszni. A motorteret is áttörölgettem. Ráférne már az a motorvédő lemez alulra. Meglátszik, hogy nincsen, nagyon gyorsan koszolódik így ezeken az utakon..
Este felé, ha lement már a nap kicsit, akkor kihozom megint a garázsból és ki is porszívózom, meg áttörlöm a műszerfalat.
Kornéltól kaptam jó kis szivacsos ragasztót (fekete) , amit majd felragasztok a hátsó rendszámtábla alá, mert nagyobb hangerőnél - a láda jótékony hatására - rezonál a keretben.
Beszerzésre került egy szivacsos kétoldalú ragasztó is (fehér) az első rendszámtáblához, amit remélhetőleg meg fog tartani (keret és csavarok nélkül) és ha minden jól megy a jövőhéten már meg is kapok Bánfalvi Kolostól +20.000Ft ellenében.
[Költségeim: 2db autómosó szivacs: 2x299Ft, 1 tekercs szivacsos kétoldalú ragasztószalag: 639Ft ]




Végre sikerült lecserélni az olajat. A leeresztőcsavart csak kivésni lehetett.. Aztán rá lett hegesztve egy csavar, hogy legközelebb ki tudjam venni. Ezt természetesen nem én csináltam, hegeszteni nem tudok. Az olajam szörnyű híg volt és persze szín fekete, már ideje volt lecserélni. Km-óra állása:169596 Az olajszűrőben lejjebb van a belső rész, aminek gőzöm sincs mi a neve, de izzítás után rögtön elalszik az olajnyomás-lámpa, azaz megfelelő a szűrő. A csavar visszatétele sem volt egyszerű, mert ahogy oda lett illesztve a csavar, állandóan csöpögött az olaj. Az anya meg elfordult a kartellben. De aztán végülis megoldotta a srác a problémát, aki hegesztette is a csavart, és nem csöpög az olaj. Remélem így is marad. De az biztos hogy a következő olajcserénél mindenképp kartellostól kell cserélnem az olajat.



Ma lemostam a gépezetet.
A motor is kapott egy mosást.
Ki is porszívóztam és leápoltam a műszerfalat is.
Nemsokálra elkell egy polír is!!


Bekerült Arno166-nak hála az okos kis mp3 lejátszó cucc... Indulhat a ládidádi jó minőségben!
Reggel 08 Large Szerviz.Vizsga,2 alsó lengőkar,stab.rúd+egyéb.Itt úgy érzem mindig jó kezekben van a gép.Köszönöm Large szerviz! :)