Blog

>> SzervizTomasman // Alfa 147 2.0 TS Selespeed // 2008-06-05

Volt egy 60000res kötelező szervízem+ vezérműszíjat is cseréltettem!

Elég nagy lett a számla

 
>> Szervizcseko76 // Alfa 156 1.9 JTD // 2008-06-05

Végre a támasztórúdak a helyükre kerültek, kisebb kínlódás után /Csöri tudna mesélni róla:) /; a generátor is visszakapta a védőburkolatott amit kitudja mikor hagyott el, jobb felső első lengőkar, stabilizátor rúd cseréje is megtörtént és láss csodát a nyöszörgés és kopogás megszűnt, de lett helyette más:(...folyt.köv.

 
>> Egyébcseko76 // Alfa 156 1.9 JTD // 2008-06-05

Hát itt van a várva-várt szőnyeg:)

 
>> AutóápolásKristyon // Alfa 146 1.4 (boxer) // 2008-06-05

A motorháztetőre és a jobbos sárvédőre már ráfért, kicsit a balosba is beleporoltak.
Lefujták még a hűtő maszkot is, meg a csomagtartó ajtón a szélvédő felett azt a fekete csíkot is...

>> EgyébBeryq4 // Alfa 156 sw 2.4 JóTurbóDízel // 2008-06-05

Típus találkozó Dunaújváros.

 
>> SzervizSaughassy // Alfa 75 America // 2008-06-05

Tegnap délután begurult a fényezett kasztni a műhelybe, reméljük már a saját lábán fog távozni. Mérföldkő a project történetében, ismét optimista vagyok. :) Talán felgyorsulnak az események, ha Ali új cége is úgy akarja, illetve így már végre én is hasznos tagja lehetek ismét az egyszemélyes teamnek. :D
Ami maradt:
Alváz- és üregvédelmet befejezni (Dinitrol)
Futómű festés, becuppantás alá
Új fékcsövek, főfékmunkahengerek
Villany vissza, motor és erőátvitel vissza
Kardánkiegyensúlyozás... csak hogy a legszarabbakat emlitsem. :)
Vissza Kriszhez és kijavitani a fenyezest azokon a pontokon, ahol leverjuk osszeszereles kozben :/ Sajnos nem fogjuk meguszni, a hátsó csomagtartófedélen máris van egy fémig érő sérülés, amit ráadásul nem is én okoztam, hanem az a mocsok aki betört a tárolóba... inkább vitt volna el egy pár cipőt.

 
>> SzervizChEff // Alfa 147 1.6 TS Distinctive // 2008-06-04

A minap parkoltam és a jobb hátsó gumi szélét sikerült felhasítanom. Ne kérdezzétek hogyan... :(
Elvittem a gumishoz aki hümmögött rajta, majd elküldött egy másikhoz aki szintén hümmögött, de azt mondta megcsinálják. Mikor levették a kereket akkor derült ki, hogy sajnos meg van ütve a felni :(

Szerencsére mindent tudtak javítani így "csak" 10.000 Forintom bánta.

>> Szervizimi156 // Alfa 156 SW 1,9 JTD // 2008-06-04

Ma megnézettem,mennyi gáz van az autó klímájában!Fújt még hideget,de már valahogy nem volt az igazi!
Mint utólag kiderült,jól tettem,hogy leellenőriztettem.Az eredeti 650 gramm helyett,csak 200 gramm volt benne!Természetesen utántöltötték.Most 7 fokos levegőt fúj:)!

 
>> SzervizAttie // Alfa 156 1.9 16V JTD M-Jet // 2008-06-04

Az utóbbi időben egyre többször éreztem, hogy keményebb a kuplung pedál. Elgondolkoztam, hogy ki kéne cserélni a kuplungot, de a horribilis ára visszatartott tőle. Aztán amikor a Selenia rallyn egy 164-nek pont eltört a kuplung szerkezete, akkor határoztam el, hogy ha törik ha szakad meglesz a csere, mert nem akarok úgy járni.
Nemsoká megszületik a kisbabánk, és olyan érzésem volt, hogy biztos a legrosszabbkor adja fel majd a szerkezet a harcot és jobb a dolgok elébe menni.
A csere után szinte kirúgtam a tűzfalat olyan könnyű lett a pedál :) Tök jó lett. Sokkal élvezetesebb sebességet váltani, mint eddig :)
Tehát meglett a kuplungtárcsa+szerkezet cseréje és egyúttal a lendkerék cseréje is, mert ilyenkor azt is illik.
+ ha már úgyis le kell bontani a fél autót, úgy gondoltam, hogy megszűntetem a futómű nyöszörgést is. A legutóbb, csak felújítva volt a felső lengőkar. Most teljesen újak kerültek bele.

>> SzervizKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-06-04

Az autó kész (0604), mégsincs itthon. Oka, hogy délután lemerült a telefonom és nem tudtak elérni a szervizből, hogy elújságolják a jó hírt, miszerint a bajúszkapcsolónak semmi baja, reggelre magától megjavult, a klíma feltöltve és 4fokos levegőt juttat az utastérbe a kompresszor, a fényszóró kikancsalodott és tökéletesen világít. Hazaértem után sikerült feldugnom a telefont töltőre és felhívtam a srácot (KlímAttila), hogy mi újság az autóval, kész lesz-e holnap délelőttre? Mire jött a válasz, amiről már írtam, hogy az autó kész, minden ok, csak nem tudtak elérni, így sajnos még egy napot nem alszik itthon a gép.

Szerintem ez volt a baja. Mikor "elromlott" a bajúszkapcsoló útközben, azzal azt akarta jelezni, hogy nem hajlandó egy méterrel sem tovább menni, hisz tudja mi vár rá - két éjszaka megint idegen helyen, illetve mikor nem akarta lezárni a kp-i zárat -a szerviz előtt-, akkor pedig nem akart maradni egyszerűen.. Reggelre átgondolta a dolgot és úgy döntött inkább gyorsan megjavul, annál előbb szabadul:) Sajnos az én bűnöm, hogy még mindig ott van, hiszen 18:03-kor sikerült először telefonálnom, amikor már nem volt nyitva a műhely. Így holnapra marad a hazahozatal.