Blog

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-06-11

Az alábbi linkre való tekintettel, úgy gondoltam (0611), eleget kockáztattam.. Főleg, hogy úton-útfélen már csak rendőrrel találkozik az ember.. Szóval ma vettem a telefont, és felhívtam Bánfalvi Kolost, akivel egy 15p múlva már össze is futottam, hogy megrendeljem tőle személyesen a www.rendszamtabla.hu által nyújtott új rendszámtábla-igénylés szolgáltatását. A baleset következményeképpen kicsit deformálódott az első rendszámom, ez épp elég ok volt arra, hogy azt a hatalmas hótolót ne tegyem fel többet. A fényezés óta az ablakban csücsül a tábla. Ami kissé zavaró és ezeken a szuper utakon van, amikor nem zörög.. Úgyhogy már ideje volt lépnem, ha egyszer muszály valamit a helyére tennem. Mivel a kis matricát már nem engedélyezik, ezért maradtam a legkisebb - azaz a motorrendszámnál. Előlegként 10.000 jó magyar forintba került a szolgáltatás, aminek a vége egyébként 30eFt. Két héten belül elkészül az új - nem EU-s! - tábla, amiről ma este FAX-ot is kapok, hogy folyamatban van az ügy, úgyhogy innentől még egy hónapig élvezhetem a rendszámtáblanélküliséget..

[Vele beszéltem ~3 hónapja is (0313), erről is írtam a Blogomban akkor.]

Érdemes erre odafigyelni:
http://index.hu/politika/bulvar/rsz080611/

>> EgyébWhiteskull // Alfa Giulietta Nuova 1600 // 2008-06-11

Ma nekiálltam megjavítani a bal hátsó ablakot, mivel a múltkor nemes egyszerűséggel beleesett az ajtóba. Nagy volt a meglepetés, amikor csak egy fadarabot találtam a mechanika helyett. :))))

Hűtőventillátor kapcsoló hőgomba cseréje.

>> SzervizBckk // Alfa 156 1,8TS // 2008-06-10

kipuff vég csere, mert a dob szarrá ment - megette az idő, a só, az eső és a jó édes öreganyám. Alfás betegség gyanánt elöl vmi kipuff cső szoritot is kell cserélni v. forrasztani, nemtom. Egyetlenegy támaszto csavart kiengedtek, sőt, kivettek és már nem csereg. Most már majdnem mint az uj, Teljes lesz mostantol az élvezet, hogy csak a kerekek zugása és a motor duruzsolása hallhato. Van ISTEN (Dunauto márkaszerviz személyében).

 
>> SzervizBckk // Alfa 156 1,8TS // 2008-06-10

olajcsere, szervofolyadék töltés - mert ugye a csere drága volna, ismét egy hátsó egő jobb oldalt, met ez Alfám betegsége, ... nyári tappancsok feltétele, sulyozás, ... jobb első csapágy csere - szervizes örömére levegő nélküli meló, igy jol megszopta a tizéves csavarok kiengedésénél, bocsi

 
>> SzervizBckk // Alfa 156 1,8TS // 2008-06-10

első futómü rendbetétele, jobb hátsó csapágy csere, egők cseréje, mert a régiek már semmit sem értek.

 
>> Szervizbelus155 // Alfa 155 2.5 olajkályha // 2008-06-10

Ma volt egy pár szabad családmentes órám.Sikerült összefűzni a mocit,felrakni az új adagolót és az olajpumpát.Égető szükségem lenne egy 75Td kipuf sorra,mert addig áll a mutatvány!!

 
>> EgyébAndorka // Alfa 33 905A1 // 2008-06-10

Végre elkaptam a "szokásos" km-óra hibajelenséget: sokáig a mutató meg sem mozdul, majd eccercsak meglódul és mutat jó sokat...
Most is ez volt, laza 4000-es fordulaton (5. sebességnél ez 120-130-as tempó) mutatott közel 180-at.
Ráadásul a töltésjelző is parázslott rendesen közben.

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-06-10

Az első hosszabb út a baleset óta. Nagyon szépen viselkedett az autó. Minden ok vele. A fogyasztását sajnos nem sikerült kitapasztalni még teljesen, de 9 liter körül mozog végig klímával. 600km-t tettünk meg zökkenőmentesen 2 nap alatt, úgyhogy azt hiszem mostmár végleg megnyugodhatunk, hogy jól össze lett téve a masina. A kartervédő viszont hiányzik, mert nagyobb sebességnél kicsit visszafogja az autót a hiánya. De ami késik .. És ami jó hír, hogy arrafelé is vannak alfások:) és valamelyik még azt is tudja, hogy hol találja a refi kapcsolóját köszönésképpen:)

>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2008-06-10

- 2l szervóolaj
- felső hűtőcső
- 4db bilincs

 
>> Tuning és extratipoatti // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2008-06-10

Gyermekünket és persze magunkat védendő a tűző nap káros hatásaitól, ill. a verda még inkább maffiózóautóvá tétele céljából beszereltem ma egy rolót hátra. A gyárival teljesen azonos méretű.