Blog

Kell tehát 5 liter olaj, olajszűrő, dugattyúgyűrű - persze elég az alapméret, ékszíj a generátorhoz. A hajtókarcsapágy sajnos csak egy hét múlva jön meg...

 

Folyik mindkét végén a kormányművől a szervóolaj. A javítása egy internetes szervíz szerint kiszerelve 1 munkanap. Azzal nem lenne baj csak 60 pénz+áfa. Jó, hogy adnak rá 2 év gart, de azért kicsitsok. Tatán Rolinak volt egy botott kormányműve hibátlan állapotban 10000 pénzért. Gyorsan le is mentem érte. :)))

 
>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2008-06-06

- 2m 60-as cső
- 4db 60-as patentív

 
>> Szervizkoz // Alfa 145 1,6 TS // 2008-06-06

Sikeresen végére jártam a csörgésnek, teljesen jók az előgyújtás értékek, csak valami pont olyan hülyén zörög, hogy még nálam hozzáértőbbet is megtévesztett. A légtömegmérő kicserélése mégsem volt fölösleges, mert azóta se alapjáratingadozás, se nehéz indítás nincs.

update:

Nem költözünk Angliába, legalábbis egyelőre. Esetleg valami másik országba, de ez még sokmindentől függ. Még az is lehet, hogy kalandvágyból itthon maradunk.

 
>> SzervizPinochet // Alfa 156 1.6 TS Sportwagon // 2008-06-06

Le lett cserélve a bal hátsó hosszlengőkar, egy kutyacsont, néhány szilent, váltóolaj, szervóolaj, hosszbordásszíj, két gumi (fasza Falken Ziex 215/45ZR17-re) mert az eleje megette. Futóműbeállítás (6mm volt benne) úgyhogy elvileg most minden ok (kivéve a gyertyákat meg a vezmodot de most üres a kassza) + kiderült hogy az egyik felni el van deformálódva, úgyhogy az lesz majd a következő.

 
>> Szervizszifu // Alfa 147 1,6 TS 120LE // 2008-06-06

56430 km megtétele után a Large Autóval (thx az estébe nyúló szervízért!) közösen úgy döntöttünk ne rizikózzunk és a pénztárcámba nyúltam előbb, mint később. Vezérműszíj, görgők,vízpumpa csere (ez utóbbi picit váratlanul, hisz nem volt tervben) történt meg Alfi 4-ik születésnapi ajándéka! Sok "egészséget" és boldog km-t a jövőre! Ezen felül megvolt az éves szervíz is. Ismét megerősítést kaptam, hogy jó állapotú autóm van, beleértve a futóművet is!

 
>> Szerviz"Száguldosrác" // Alfa 156 1.6 16V TS // 2008-06-06

Első felső lengőkarok cserélve.Gyári cuccost kapott.

 

lemostam ledrotkorongoztam egy-két helyen a kasznit,aztán elvittem végre a lakatoshoz...
közben szétázott párszor,mert itt Szombathelyen már egy hete egyfolytában esik.... : (


 
>> EgyébSeriff // Alfa 145 1.6 Twin Spark // 2008-06-05

Mostanság megint azon morfondírozom, hogy fészliftesítem a 45ös front részét, de nem tudom valóban jobban tetszik-e nekem, tehát még gondolkozom.
Ahogy néztem aranyárban lehetne új alkatrészekből összelegózni, fényezéssel a 200ezer forinthoz közelebb esne, mint a 100hoz, hülye meg ennyire nem vagyok, szeretem így is:)
Bontott meg nem sok faceliftes van, vagy az orruk törött.
Erről az jut eszembe, hogy az Alfák általában alulreprezentált fékekkel bírnak a nagy fékbirodalom elemei közül. A 155ösünkön elég rendes fékek voltak még, de azóta a világ sokat változott.
Fékprojekten is sokat gondolkoztam. Az első fékek beugranának mondjuk hátra, hisz' azokat nemrég cseréltem, kidobni fájna, előre pedig valami nagyobbacska féket betenni, bár igazából, ahogy újabban járok, türelmesen, előzékenyen, a sebesség nem a legfőbb attribútuma a meneteknek, így megállni sem oly' nehéz. Vigyázok a sok bolondra, akik a hazai utakon vannak, túl sok balesetről hallottam az utóbbi időben, meg aztán hova rohanunk? Az élet fontos dolgai mellet el? Hmm... Asszem megyek vissza tanulni, kérem kapcsolja ki!

 
>> EgyébLacUS // Alfa 75 America // 2008-06-05

Nya, a mai napon unalmas 20 percemben kikaptam a főtengelyt,hogy holnap gépműhelybe kerülhessena a lendkerékkel együtt. (Lendkerékért köszi Marek).Hogy miért kellett másik lendkerék?:) Hát mert túl eresek voltunk, és az ékszíjtárcsa anya meglazításánál a lenkerékcsavar kiflibe hajlott,és kitört egy darabot a lendkerékből,amit bár könnyíteni szeretnék, de nem így:) Szóval most egy 2.5 Lendkerék kerül majd könnyítésre, hogy okosat is írjak, a 3.0V6 és a 2.5V6 lendkerék súlya közt 1 kg difi van (11.5kgVs.10.5Kg).Mostmár ezt is tudjuk:)