Blog

Szelephézagállítás, szelepfedél tömítés csere, gyujtáskábel csere utángyártottról gyárira, észrevehetően jobb és nem is húz át! Szal gagyit nem érdemes bele venni. A képen az előző tömítés nyomai felfedezhetők nyomokban... azt a piros bizbaszt mind tömítésnek szánták.

 
>> Tuning és extracsongor_selespeed // Alfa 156 2.0 Ts Selespeed // 2008-04-19

Egy kis szépítgetés ....ez lett a vége =

 
>> Tuning és extraB-la Ÿ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2008-04-19

2db GoodYear Eagle F1 GSD3-as 235/45 ZR17-es gumit vásároltam újonnan.
Házhoz szállítva 57980 HUF,2500 HUF-ért fel is kerültek a hátsó kerekekre,
Pakson a birka-udvarban.
JÓL TARTJA AZ UTAT!!! ;-)

 
>> AutóápolásÁdi_3900 // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2008-04-19

Az első szőnyegek szarrá mocskolódtak, muszáj volt már cserélni, így beruháztam erősen...
Jellemző, hogy nem lehet kapni csak első szőnyegeket, hanem meg kell venni a hátsókat is készletben, pedig azoknak kutya bajuk, olyannyira, hogy azok még az 5 évvel ezelőttiek, újszerű állapotban, még az előző készletből. Most már van hátsó 4 darab tartalékban...

>> SzervizSzilárd // Alfa Spider / GTV 2.0 T.SPARK 16V // 2008-04-19

Szóval:
Ma Csörinél jártam szervizen Várpalotán 49200km-nél.Ki lett cserélve a vezérműszíj a feszítőgörgő a balansz-szíj és a vezetőgörgője, a hosszbordásszíj.Kapott új első fékbetétet és tárcsákat, új hátsó fékbetétet, új fékfolyadékot és fagyállót. A fékfolyadék valószínüleg még sosem volt volt cserélve az évek alatt,így már nagyon ráfért.Ki lett cserélve a jobb első alsó lámpatest is,mert törött volt(már így vettem).
Kiderült,hogy a termosztátom sem az igazi,de az majd csak később lesz cserélve.
A hátsó zörgésem nem a futóműtől jön,hanem valahonnan a kalaptartó környékéről.Még utána kell járnom,hogy pontosan mi zörög ott és rögzítenem.

 
>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-04-19

Találtam két képet, amelyek a 2008-as esztergomi AlfaCity-t reklámozták plakát formájukban. Gondoltam megosztom veletek, hátha valaki nem látta. Szerintem jól sikerültek, mint maga a rendezvény is. Már várom a következőt, hogy mi is az Alfánkkal vehessünk részt rajta.

>> EgyébNaTo // Alfa 75 3.0 V6 America // 2008-04-19

Utoljára Januárban ültem az Americában. Öcsi (Bányai) jóvoltából 3 hónapot a 33-asával vészeltem át. Nem hátul hajtott, de imádtam vele autózni. :) Köszönet mégegyszer érte unokatesómnak. ;)
Utána kb. 3 hétig anyum Zastaváját nyúztam. Na itt már akadtak tanulni valók:
Először is, az autó gázpedálja digitális: Vagy nyomod, vagy nem nyomod.
Nincs köztes állapot. Nem akarok kitérni a részletekre, de tegnap visszaültem belőle a 75-ösömbe, és nem akartam ráismerni az autómra. Egyszerűen elfelejtettem vezetni. :) Nagyon szokatlan volt. Még most is szokom. Hihetetlen, mennyire el lehet szokni egy autótól. Ma nagytakarítást szervezek benne :) A hangját azért őrizgettem a tudatomban, de nem lehet ezt megszokni...Fel voltam rá készülve, mégis mikor a fordulat a 3000 felé kúszott, felállt a hátamon az össze szál szőr... Köszönhetően Beke mester teljes rendszerének, amit azóta jónéhány alfás barátom megcsodált.
Mivel nem egy csendes darab ( 'hadd hallják ha érkezel!' -/ Beke Imre / ;), kapott egy középdobot. A legkisebb, legjelentéktelenebb középdob, amit valaha láttam. A hangerő nem csökkent decibelekben mérhetően. :D
De most nem érdekel ez, inkább élvezem a hangját.

 
>> SzervizTresor // Alfa 146 1.6 TS Special Edition // 2008-04-18

Ismét elkezdte enni az olajat a gép, visszavittem Pirihez, gyári hibásak voltak a szelepszárszimeringek, gariban kicserélte mindet.
Ha már ott jártam, akkor kicseréltettem a bal első kerékagyat, meg a csapágyat, hogy végre fel tudjam rakni a nyárikerekeket. Az egyik menet szétment, ezért került rá sor.

 
>> SzervizZsül // Alfa 166 2.0i Ts // 2008-04-18

Teljes siker!!!
2010.04.17.-ig

 
>> Tuning és extraPunisher // Alfa 145 QV Evoluzione 3.4 V6 24V // 2008-04-18

Szuper jó, piros színű kagylóüléseket gyártattam. Belehímeztettem egy-egy Alfa Romeo feliratot is. Az ajtókárpitok is be lettek vonva az ülések anyagával, és Cuore Sportivo feliratokat kaptak.
Beszereztem még egy Auto Gauge fordulatszámmétőt, ami shift light-os, meg memóriás. Elég jó szolgálatot tesz.
Át lett fényezve az egész autó. Úgynevezett Twin Tone, azaz kéttónusú fényezést kapott a kocsi. Felül maradt a Volvo Zafír fekete, alul pedig Lamborghini narancs.