Blog
Múlt hét kedden szervízbe került a nagy becsben (és már 3 hónapja egymagában garázsban) tartott autóm.
Lesz olajcsere, szűrők, valószínű futóműalkatrészek cseréje- hála a kiváló minőségű magyar útburkolatoknak, vezmód, szintén kérdéses.
Vezérműszíj csekkolás- 60ezret futott--> valószínű csereérett, jobb megelőzni a bajt.
Stb stb:))
Megérdemli, soha nem hagyott cserben.
Remélem, mire visszatérek a magyar honba, kész lesz és jobb lesz mint újkorában, aztán nem tudom mi legyen, nagyon agyalok 2 lehetőségen...
Update:
- duda kábel szakadt volt- dolog megoldva- kértem kamion kürtöt:DD
- vezérműszíj tökéletes, nem csereérett
- hátsó fékrendszer felújítva
- olajok, szűrők kicserélve
- klímám kábele is szakadt- ugyanazon okból kifolyólag, amiért a dudáé, nem részletezném:S
- futómű beállítva
- kapott új olajat- vezmód állítólag elhallgatott... majd meglátjuk
Folyt köv
PS': Télleg kamion kürtöt kértem:D
PS'': Végre ismét Castrol Magnatec olajat kapott, a Seléniát érezhetően sokkal kevésbé szerette. Pedig direkt kipróbáltam, a legjobbat vettem, de nem vált be...
Elkezdett nyöszörögni a belső silent. Vagy is nem tudtam hogy az, azt hittem lengőkar szilent (bár ez vancsi új, komplett lengőkar, gömbfejjel), vagy legéscsillapító. Elvittem, megnézték, és akkor derült ki hogy szilent. Beszereztem a külső (kutyacsont) és belső szilenteket, ma pedig végre a helyükre is kerültek. Biztos ami biztos kicseréltettem jobb és baloldalt is... Végre csönd van :)
2008.04.18-án megérkeztek a gyári gyertyák! Köszi Erhard. albaalkatrész.hu! :) Gyertyacsere, pedig a régiek is jól bírták, őzbarnák voltak. Cserekor marci óvatos voltam, mivel egy kicsit már volt szerencsém beletörni! :) Na akkor már a gyertyák is cserélve!
2008.04.16-án hosszas vívódás után a győri Autóforum Riegler Alfa szervízbe cseréltettem komplett vezérlést: Vezérlésmódosító, vezérműékszíj, vezérműéksz.feszítő-, és vezetőgörgő, hosszbordásszíj, ballanszt szíj, ballansztszíjfeszítő-, és vezető görgő. A cuccot a helyi olasz autó alkatrészboltban szereztem be, még alkudtam is jó sokat. A verda pöpec lett, és a szervízt csak ajánlani tudom mindenkinek!
Volt egy kis baleset is, meg amúgy is szebbíteni akartam a dögöt.
A hátsó löklap le lett teljesen simítva, ki lett falazva a koptató csík, meg a két prizma is.
Próbaképp a csomagtérajtó is le lett simítva, egyelőre tetszik, aztán lehet, hogy visszakapja a jelet.
Kapott egy pár Pilot gyártmányú, GTA-style küszöböt, ami üvegszál és egy nagy kalap xar. El kellett vágni őket vagy 5 helyen, hol 13, hol meg "csak" 6 mm kellet beletoldani.
De amitől igazán ütős lett a verda, az az első GTA lökhárító. A két koptató csík ebből is ki lett falazva, szvsz így szép igazán.
Mostmár csak fel kéne tenni a nyári kerekeket :)
Bal első kp.zár csere a mai napon.(gariba, Csiki-Bege autóháznál)
Na tessék! Megint kinyírtam. Most változatosság kedvéért a job 1 esett ki. És most már csak 30al mentem kb... De remélem ma megint kész lesz.
Aztán most már muszáj lesz fényeztetni, mert nagyon ramatyul néz ki...
A kocsiba került egy kisebb poroltó készülék a tüzesetek elkerülése és megfékezése céljából.
A csomagtartóban kapott helyet a zárszerkezet alatt a hátfalon....
Barátnőm szüleitől kaptam ajándékba egy Momo váltógombot....Neki is álltam fel eszkábálni a helyére de ha már másik váltógomb akkor kicsit röviditettem a váltó rudazaton is.Elég jól sikerült...Meg vagyok magammal elégedve...:D A váltórud kb 5 cmrel lett rövidebb, kicsit sportosabb és férfiasabb.(keményebben kell váltani):D Képek később.
0
529