Blog

>> Tuning és extraPunisher // Alfa 145 QV Evoluzione 3.4 V6 24V // 2008-04-18

2006. március. Végre hajthatom az új motorral szerelt kocsimat. Nagyon jó lett. Tetszik a 6 sebességes váltó is. Állítható a kapcsolási út.
Leírhatnám, hogy mik történtek, de nagyon hosszú lenne.
Végtelen műszaki újítások.

 
>> Tuning és extraPunisher // Alfa 145 QV Evoluzione 3.4 V6 24V // 2008-04-18

Új O.Z. Superleggera Race Silver felniket vettem a gépre.
Benne csücsül az új motor. :-D Igen!

 
>> Tuning és extraPunisher // Alfa 145 QV Evoluzione 3.4 V6 24V // 2008-04-18

Autotecno első lökhárító az én elképzeléseim alapján készítve
OMP sportféktárcsák
Ismét TSW Avus felniken gördülök.

 
>> Tuning és extraPunisher // Alfa 145 QV Evoluzione 3.4 V6 24V // 2008-04-18

Simoni Racing tetőszárny.
A motorháztetőből el lett tüntetve a pajzs (ami igazából egy nyílhegy).
Le lett leültetve az autó 40 mm-el.

 
>> Tuning és extraPunisher // Alfa 145 QV Evoluzione 3.4 V6 24V // 2008-04-18

Carzone Specials küszöbszélesítéseket kapott az autó.
Ugyanekkor lett beépítve az elektromos vezérlésű lengéscsillapító rendszer is.

 
>> Tuning és extraPunisher // Alfa 145 QV Evoluzione 3.4 V6 24V // 2008-04-18

Teljesen át lett fényezve. Szerettem volna Alfa színárnyalatot, de ilyen szép gyöngyház feketét, mint a Volvo 452 színkódú Zafír fekete nem találtam. Igazából Volvo S60, S80 XC90 árnyalat. Ugyanekkor szereltem be a Momo kagylóülést.
Kapott az autó egy ráncfelvarrás utáni első lökhárítót és első hűtőmaszkot.

 
>> Tuning és extraPunisher // Alfa 145 QV Evoluzione 3.4 V6 24V // 2008-04-18

Kapott a kocsi OMP toronymerevítőt.

 
>> Tuning és extraPunisher // Alfa 145 QV Evoluzione 3.4 V6 24V // 2008-04-18

17"-os Tecnomagnesio TM Sport alufelniket vettem

 
>> Tuning és extraPunisher // Alfa 145 QV Evoluzione 3.4 V6 24V // 2008-04-18

2002 nyarán lett 60-as kipufogórendszer készítve.

 
>> Eseménycount M // Alfa Spider / GTV 2.0 V6 TB // 2008-04-18

Az a rohadék levonó... a képen éppen a csíkokkal küzdök. Nem is azokkal volt igazi nehézség, bezzeg a fluoreszkáló 08-as logó, na, az aztán nem adta könnyen magát! És jó sok ragacsot otthagyott maga után. Voltam annyira rutintalan, hogy nem rögtön a matrica leszedése után álltam neki eltávolítani az ottmaradt ragasztót, hanem adtam még neki pár napot, hadd tapadjon bele a por.

Először sebbenzinnel próbáltam. Negyedórás dörgölés, és intenzív bazdmegolás után sikerült leszedni a nyolcas felső-belső kis karikáját, ráadásul rá ment egy fél üveg benzin. Hát akkor ez így nem lesz jó. Konzultáltam Matricás Csabával: ő pedig hozott magával egy adag oldószert. Az valamennyire leoldotta, viszont abból meg négyezer körül van egy flakon, és el kellett volna használni legalább a felét. Tehát ez se jó.

Szerencsére Csabának volt még egy ötlet a tarsolyában: 95-ös benzin! Hm, hát próbáljuk meg. És láss csodát, 5-5 perc alatt, mintegy 2 deci benya felhasználásával pikkpakk lejött az összes trutyi. Persze előtte-után gőzborotvával alaposan átmostam a felületet. A "tejben-vajban fürösztés" analogiájára ezentúl mondhatom, hogy benzinben fürösztöm az autót. :)

Egy dolog viszont kurvára biztos: ez volt az utolsó alkalom, hogy ekkora felületű matrica került az autómra.