Blog
Kaptam egy tuti tippet a kedves barátoktól, hogy Ficsórékhoz vigyem futóműállításra a vasat, mert jól nyomják. A műveletet mindenképpen meg kellett ejteni, mert az őszi lengőkarcsere után nem állítottak rajta, illetve a 17-es felni is megkívánta. Ennek jele az volt, hogy a kormány középpontja picit balra tolódott.
Kedden kiromboltam a Fehér útra, kollega felpattintotta a lézeres mérőket, kikereste a gépből a gyári adatokat, majd századra pontosan beállították az első és hátsó futómvet a gyári értékre. Eredmény: kanyarban még nem próbáltam, hogy érződik-e valami, de a kormány középpontja ismét középen van :)
A beállított értékekről kaptam egy szép kis nyomtatott papírt is, aminek külön örültem, na nem mintha sokat értenék belőle, de akkoris.
Mindezt kemény 5000 forintért. A hülyének is megérte.
Azt hittem, hogy rosszul látok, a csemetéim elkérték a ménest, s az itatás rám maradt 1033 km-t mentünk két töltés közt, igaz majdnem dobtam egy hátast, mikor megláttam a számla összegét: egy huszast hagytam a kútnál.
igaz a fogyi 5,91 lityire jött ki.
Nos ha már ott jártunk Hadada barátom meggyőzött,hogy a motornak jobb kint mint bent:) Szóval kivettünk és ha már kivettük ne legyen kint hiába, összes tömítés, szimmering cserel és ha már kint van akkor egy kis huncutság is legyen.Erről majd később bővebben.
2008.05.30-án végre felkerült a Novitec spoiler az első lökös aljára!:-))
Köszönet Hari mesternek!:-)))

Tökéletesen meg vagyok vele elégedve. Áprilisban fékbetéteket cseréltem rajta. Ezenkívül semmi. Az első lökhárítót meghúztam mikor beálltam a garázsba. Ezt kijavítattam. Szuper lett. Ezen kívül csak az üzemanyag amire költenem kell. A fogyasztása 8,2-10,3 között van. A 10feletti értéket csak egyszer sikerült elérni. Legtöbbször 9liter alatt van.
A képek a dunaújvárosi találkozón készültek.




Közel két éve nem voltam találkozón a GTV-vel. Most Balázs Gergő cimborám segítségével kaptam egy P rendszámot és ellátogattam a talira. Isteni volt a GTV-t újra vezetni! Szegénykém öregecske már, ráférne egy kis revízió itt-ott, de amúgy kitűnő paripa. Sok gyönyörű Transaxle Porsche is megjelent, és együtt indultunk fel a Börzsönybe. Míg együtt votunk kiválót kocsikáztunk, de én dél körül hazafelé vettem az irányt. Valamilyen okbol kifolyólag gyakorlatlag kiesett a folyadék a kuplung rendszerből.:-O A 2/A - ra rákanyarodva még annyi szussz volt a rendszerben, hogy szúrtam egy ötöst, de onnantól beesett a pedál.:-) Martin-i szerencsére elkísért, ha esetleg megállnék és vontatni kéne, de a V6 nyomaték gyakorlatilag a 2/A-Vácrátót-Veresegyház-Szada-Gödöllő-Nagyfenyes viszonylatot megállás és váltás nélkül teljesítette.:-D Csak hazaérve kellett leállni a garázs előtt, és Imivel betoltuk a GTV-t a garázsba, ahonnan szerintem már csa, mint 3.0 V6 fog újra kiállni. A többieknek még biztosan jól telt a napjuk, majd este értekezünk.;-)




Már régóta tervben volt, most megrendeltem a helymeghatározó kütyüt.
Mio Digiwalker C520-as típus 3 év garival, IGO-8 full Európa szoftverrel. Remélem beválik. A családban már van egy pont ilyen masina és nem volt gond vele.
Jelszó - újratervezés:)




0
436
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
- Adok-veszek
- Zenebutik
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10