Blog
A műszerfal+gombsor visszaalakítása. Még csak felületi tünetkezelés, mert a megbontás után iszonyat látvány fogadott. Félig újra kell vezetékezni belül.:(
+egy kép az ús Sebring durrogóról.:)
Kicseréltettem a mult héten a hátső féktárcsákat, illetve betéteket. Emblémák is nagyon kopottak voltak ezért kuka az is...jött az új. Ködlámpám jobbja is ki volt törve már kitudja mióta...igy vettem:) Azt sikerült bontotba venni egyet.-:
Amióta kicserélték azt a bizonyos csövet, néha rángat az ótó! :( Nem is igazán rángat, mint inkább néha kihagy. Egy pillanatig olyan, mintha elvenném a gázt, aztán újra megy. Ezen felül feltűnt, hogy 2000 fpp alatt szinte semmi ereje sincs! Ezért Ferke jótanácsára elmentem kiolvastatni az agy hibaüzeneteit, hátha okosabbak leszünk. Ott a helyszínen nem lettünk, csak egy kódszámmal. Ellenben most este utánanéztem a mindenttudó google-ban, és láss csodát, van egy halom oldal, amelyik megmondta a tutit: "Fuel Pump Secondary circuit fault"
Jelenleg ez a helyzet. De volt már tipp légtömeg mérőre, légszűrőre, meg mittoménmégmire!
Ha tudok valamit, majd még jelentkezem!
Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy volt egy tag egy Audival a szervízben, aki nagyon empatikus volt, és kérdezgetett mi a helyzet. Miután elmondtam neki a tüneteket, gondolkozás nélkül közölte: "A Mercimnél és az Omegámnál ugyan ez volt a hiba. Légtömegmérő csere megoldotta huszonezer forintér. Állítólag 100e km-et bírnak, aztán kuka!"
Nesze neked XXI. század!
Ha már egyszer hozzá lehetett jutni :)
Külön köszönet érte 127_sud kartársunknak...
csere megtörtént 168670Km-nél
és az újak mellett a régi gyertyáim...
Valentin nap ide vagy oda, eseménydúsan telt a csütörtök éjszaka.
Az autómnak mindenképpen.
Ahogy lenni szokott, az ablak alá parkoltam, csendesen pihengetett s várta a reggelt, mint évek óta nap, mint nap. Pénteken azonban, a téli acélfelnik gyári dísztárcsák nélkül szomorkodtak.
Ez várt rám.
Káromkodást kihagynám, így sípolhatunk legalább egy sort.
Kinek és miért és egyáltalán?
A mérgelődés nem hagyott alább, így kollégáknak bármennyire is viccesnek tűnt, fogtam magam és egy fényképpel (a tárcsáról) a kezemben bementem a Győri Rendőrkaptányságra, ahol feljelentést tettem ismeretlen tettes ellen.
Másfél órás hercehurca után, ha nem is mosolyogva, de a „megtettem amit tudtam” gondolattal hagytam ott az épületet.
A dísztárcsáknak ennyi, ezek nélkül is használható, nemsokára itt a tavasz, akkor úgyis 17” díszíti, addig meg, háááát ezvan. Sok 10ezret nem adok ki értük, az biztos.
Eltelt a péntek és majdnem a szombat is.
Szombat este telefonhívás érkezett a kapitányságról, hogy megvannak a tárcsák, menjek és azonosítsam őket.
Azonosítottam. Ugyanazt elmondtam ismét, amit a feljelentéskor is, hogy mi alapján tudnám és tudtam felismerni őket.
Ismét másfél óra, ismét 3 oldalas jegyzőkönyv és a vége...hétfőn telefonáljak, mivel még a másik oldalról nem készült el a lefoglalásuk, addig nincs kiadás sem.
18-19 éves suhancok, öten.
Szombaton az egyetem környékén igazoltatták őket, miközben egy autóban ücsörögtek és drognak köszönhetően kissé furcsán viselkedtek, így az autót átvizsgálták és a csomagtartóban véletlenül ott figyeltek az én dísztárcsáim, amiknek eredetét igazolni nem tudták.
Mindegy. Részletekbe nem merülnék, akit érdekel, úgyis megkérdezi. A becsült károm 60.000,- Ft, ami ezzel megtérült.
Az esély, hogy meglesznek, szinte nullával volt egyenlő...de sikerült.
A tárcsákat ma átvettem, csomagtartóban vannak, s ha a rendőr megállít, papírom is van róla, hogy miért nem a gurulókat ékesíti :)
Olajcsere/selénia 20k/+légszűrő+pollenszűrő+ablaktörlő
Fóliázva /fekete/
Komputeres hibakód kiolvasása,el,ablak helyreállítása.
hátsó kerékcsapágyak és fékbetétek cseréje. a fékbetéteket egyik kedves ismerősöm hibája miatt kell cserélni... behúzott kézikékkel tett meg 10-15 km-t... utána csodálkozott rajt: mi ez a ferrodol szag?