Blog
Mivel nagyon meleget mondanak nyárra, és elég sokat járok autópályán, és hosszabb távon, gondoltam, hogy megelőzöm a gumimban a légnyomás változást, így beugrottam egy konkurens gumisműhelybe, mivel ahol én szoktam dolgozni sajnos nincsen, és feltöltettem a kerekeket gázzal.Így a légnyomást se kell ellenőrizni olyan sűrűn mivel ez nem tud elszivárogni, mint a levegő.


Volt egy 60000res kötelező szervízem+ vezérműszíjat is cseréltettem!
Elég nagy lett a számla
Végre a támasztórúdak a helyükre kerültek, kisebb kínlódás után /Csöri tudna mesélni róla:) /; a generátor is visszakapta a védőburkolatott amit kitudja mikor hagyott el, jobb felső első lengőkar, stabilizátor rúd cseréje is megtörtént és láss csodát a nyöszörgés és kopogás megszűnt, de lett helyette más:(...folyt.köv.




A motorháztetőre és a jobbos sárvédőre már ráfért, kicsit a balosba is beleporoltak.
Lefujták még a hűtő maszkot is, meg a csomagtartó ajtón a szélvédő felett azt a fekete csíkot is...




Tegnap délután begurult a fényezett kasztni a műhelybe, reméljük már a saját lábán fog távozni. Mérföldkő a project történetében, ismét optimista vagyok. :) Talán felgyorsulnak az események, ha Ali új cége is úgy akarja, illetve így már végre én is hasznos tagja lehetek ismét az egyszemélyes teamnek. :D
Ami maradt:
Alváz- és üregvédelmet befejezni (Dinitrol)
Futómű festés, becuppantás alá
Új fékcsövek, főfékmunkahengerek
Villany vissza, motor és erőátvitel vissza
Kardánkiegyensúlyozás... csak hogy a legszarabbakat emlitsem. :)
Vissza Kriszhez és kijavitani a fenyezest azokon a pontokon, ahol leverjuk osszeszereles kozben :/ Sajnos nem fogjuk meguszni, a hátsó csomagtartófedélen máris van egy fémig érő sérülés, amit ráadásul nem is én okoztam, hanem az a mocsok aki betört a tárolóba... inkább vitt volna el egy pár cipőt.
A minap parkoltam és a jobb hátsó gumi szélét sikerült felhasítanom. Ne kérdezzétek hogyan... :(
Elvittem a gumishoz aki hümmögött rajta, majd elküldött egy másikhoz aki szintén hümmögött, de azt mondta megcsinálják. Mikor levették a kereket akkor derült ki, hogy sajnos meg van ütve a felni :(
Szerencsére mindent tudtak javítani így "csak" 10.000 Forintom bánta.
Ma megnézettem,mennyi gáz van az autó klímájában!Fújt még hideget,de már valahogy nem volt az igazi!
Mint utólag kiderült,jól tettem,hogy leellenőriztettem.Az eredeti 650 gramm helyett,csak 200 gramm volt benne!Természetesen utántöltötték.Most 7 fokos levegőt fúj:)!
Az utóbbi időben egyre többször éreztem, hogy keményebb a kuplung pedál. Elgondolkoztam, hogy ki kéne cserélni a kuplungot, de a horribilis ára visszatartott tőle. Aztán amikor a Selenia rallyn egy 164-nek pont eltört a kuplung szerkezete, akkor határoztam el, hogy ha törik ha szakad meglesz a csere, mert nem akarok úgy járni.
Nemsoká megszületik a kisbabánk, és olyan érzésem volt, hogy biztos a legrosszabbkor adja fel majd a szerkezet a harcot és jobb a dolgok elébe menni.
A csere után szinte kirúgtam a tűzfalat olyan könnyű lett a pedál :) Tök jó lett. Sokkal élvezetesebb sebességet váltani, mint eddig :)
Tehát meglett a kuplungtárcsa+szerkezet cseréje és egyúttal a lendkerék cseréje is, mert ilyenkor azt is illik.
+ ha már úgyis le kell bontani a fél autót, úgy gondoltam, hogy megszűntetem a futómű nyöszörgést is. A legutóbb, csak felújítva volt a felső lengőkar. Most teljesen újak kerültek bele.
0
230






