Blog
ezt sikerült tegnap vennem
úgy látszik az autók iránti őrületem sajna elég erős és nemelmúlósnak tűnik:))
Lefestettem a féknyergeket.Többen a spray-t ajánlották, de inkább kerestem ecsetes festéket. Szerintem annyival szebb is, mint amennyi időt igénybevett.(1napos meló)
Először csináltam, ahhoz képest jól sikerült.
Egy kis design, egyben rozsdastop is :)
Ma megvettem a bontott tankot. A bontóban volt 3 benzines 33-as, egyiknek már szemre törött (horpadt, rohadt) volt a tankja, másiknak már nem volt meg, illetve egy P4 ácsorgott (összkerékhajtása miatt nem használható nekem). Két dízel is várta a végzetét, elég lehangoló látvány volt a kocsikat ott látni, lassan elkorhadni. Végül egy másik helyen lett egy benzines 33-as, amiből kivetettem a tankot. Ráadásként szereztem egy hátsó ajtóra való Alfa jelet is. Kompletten 6ropiba fájt a móka.
Jövő hétvégén Alfacity heylett meg lebarkácsolom a mostani lukas tankot és a kettőből összefaragok egyet. Kíváncsi leszek, hogy ebben a szintjelző milyen állapotban van.
Hiába minden erőfeszítés, úgy látom ebből már nem lesz autó 0412-ére. Pedig Angliából rendeltem hozzá hűtőtakaró díszrácsot (grill szettet) előre a fényszórók közé. Kecskemétről akartam futárral hozatni kormányösszekötő axiális rudat + külső gömbfejet az első futóműhöz, de lemondtam, mert hosszas telefonálgatás és utánajárás után Vácon is találtam a Meteor-ban, ahol ma délután megvolt a cucc, úgy, hogy (ma) dél körül rendeltem meg. Levittem Gödöllőre, útközben felhívtam a Zolit, hogy otthon van-e. Nem vette fel, mert éppen aludt (16:30, éjszakás). Nem tudtam vele beszélni, de azért levittem és otthagytam. Ránéztem az autóra és szomorúan vettem tudomásul, hogy kb. úgy állt, ahogy szombaton láttuk. Szombaton meg úgy állt, ahogy előző hétfőn már készen volt a fényezőnél Veresen. Ergó nem sokat haladt egy hét! alatt. Sőt! Annyit, hogy átkerült Gödöllőre és kihozták a motort a garázsból, de bele még nem került, úgyhogy ebből nem lesz autó a héten, talán jövőhét végére.. De ha így halad, akkor még akkor sem. Sajnos. Pedig erre nagyon sokat készültünk és már nagyon vártuk a találkozót. Még 2db 'amerikai tipusú' rendszámtáblát is hozattam egyenesen amerikából! az ebay-en keresztül. Mivel újabb képet az autóról nem tudok feltenni, legyen arról egy itt, a cikk alján. A kép még az USA-ban készült.
Pont a búcsúval kezdem a 155 blogját. Hétvégén átvittem apámhoz a kisasszonyt, hogy hivatalosan is megkezdje nyugdíjas éveit. Természetesen egy kis makacskodás, hisztizés rögtön kellett, az ablaktörlő szeretett bekapcsolt állapotban maradni /relé probléma lehet/. Lelke van, az már biztos, és most próbálja feszegetni a határokat az új gazdánál. Majd betörik:) Az öreg egyébként rögtön kiparancsolta a Samarát a garázsból, és azóta már Gina áll a helyén. :)
Szombaton nekiálltam megcsinálni a vezető oldali első ajtó belső kilincsét ... kb. másfél éve nem működött. Kb 1 órás faragással ismét nyílik belülről az ajtó ... :D
Új fehér index búra.
Pirosra festett csavarok + ????? majd a Zoltánt megkérdezem. :DD
Új első felső lengőkar.
Úg GOODYEAR nyári gumik.
Végre eljött az ideje a nyári görgők felpakolásának... Nem semmi a gépecske a TI felnikkel az tuti :-D De, hogy még jobban kiemelkedjen a látvány, ezért gondoltam, hogy a féknyergek kapnak egy szép piros színt, hogy még feltünőbb legyen :-) Így is lett, egy barátom kikeverte nekem a megfelelő Alfa piros színt és uccu neki, röpke két óra alatt már virítottak is a nyergek, ahogy kell :-D
Ami a költségeket illeti: a felni és a gumik megálltak 2 kilóban, a festés meg egy pizzába került :-D