Blog
csere, kuplung,fötengelysimmering,kézifékbowden,Large szerviz köszönöm!!
A hétvégi szépítési terv:
A lökhárító elkezdett hámlani :) lekaparjuk róla a darabkékat és szépen helyrehozzuk, hogy jól mutasson...
Ja és majdnem elfelejtettem, hogy a gyári felnik is felkerülnek a szőrös gumikkal együtt :) Igazi szalonautó lesz a kis Junior :)
Fura jelenség, néha fulladozik az autó, nem akar menni... Mi lehet a gond? Légtömegmérő :):) CSERE!!!
Aztán, új gyertyák, gyújtókábelek, vezérlésmódosító :)))) így már minden rendben lesz...
Ja és az a csúnya sportdob a hátulján :) KUKA! Megy fel a helyére egy szép króm ovál végű sportdob :) Hadd szóljon Anyuka alatt :):):)
Szal elszantam mgam nagy tetere es megcsinaltamtam a kulso polirt a piciken nagyon nem bantam meg tenyleg szepl tet vegerdmeny kulso belso takaritas meg pici motor mossa kavics felverodes javitas meg tiszta gepei polir majd mosas 3 napig kellt ott hagyni a gepet az embernel de megerte :))))
Ja es pesrze Riff haver jovoltabol felkerult a ket elso fehet odlalso index is igy mar telejs az oszzkep :)))
Ja hol csinalttam : Kakuszi Robert
Szeged
Kalvarai sgt
Par kep izeleitoul :)))
Ma meglátogattam Csörit Várpalotán, egy olaj, illetve vezérműszíj csere alkalmából. Mivel Alfa szakember még nem látta az autót amióta tavaly augusztusban megvettem, ezért Csöri megnézte minden szempontból a gépet.
Ami cserélve lett:
Olaj + szűrő
Pollenszűrő, légszűrő
Vezérműszíj, balansszíj
Klímatisztítás
Végre nem az 5W40-esMagnatec, hanem Selénia 20k van a motorban. Ennek eredményeképp a vezmód nem kerreg indításkor. Sajnos kiderült, hogy a lambdámnak vége, úgyhogy azt majd 1-2 hónapon belül kellene cserélni, illetve ősszel féktárcsák, fékbetétek, illetve jobb első gumiharang csere lesz, mert ez meg picikét folyik.
Csöri igazán remek munkát végzett, és a gyorsaságon kívül még beszélgetni is volt ideje velem. A műhelyét pedig érdemes egyszer megnézni, rend és tisztaság mindenhol. Mindenkinek csak ajánlani tudom őt!
Nem mondom, hogy minden nehézségek nélkül ,de végülis happy end-re végzödött az embléma csere. Kaptam pár jó tanácsot a müvelethez pl másfél órán át hajszáritoztam, próbáltam feszíteni hátulról ,elörröl.....semmi. Maradt az elörrölfurásoscsavartekerösfelfeszitös technika.
Tegnap délelőtt fél 9-kor ismét 2 évre magadták a műszakit. Integrált vizsgálaton vett részt az Autó, így 29.000Ft volt a költsége. Tegnapi nap folyamán még fűtőradiátor csere is végre lett hajtva, így végre nem folyik a víz az autóból ...
2005 január. Meghalt a golfom. Kettérepedt a karburatora.
2005 március. Irány autót keresni. Nem akartam semmi szokványosat. Róttuk a városokat, bejártunk a vidéket. Aztán megláttam egy 145-öst (1.6 ts), de nagyon sok baja volt. De két autóval arrébb ott állt ez a kék csoda. Tiszta koszos volt. Megtetszett. A kereskedő beindította, de valami hihetetlen ketyegős, kerregős hangot adott ki magából. Azt mondta az ember, hogy kitisztul meg, hogy négy hónapja nem volt beindítva és tényleg, kitisztult és besimult. Ekkor már tudtam, hogy kell. Aztán a próba kör......
2005 április 1. Ez nem vicc. Enyém az autó!!
És minden így kezdődött.
Sikerült meggyőznöm magam -azért annyira nem kellett-, hogy bekerüljön a kocsimba egy xenon szett. És lőn világosság! :)
Nem volt drága, és állítólag a kínaiak közül ez a legjobb cucc. Erről találtam is anyagot egy OFF Civic ON autós oldalon ...
Latsun makes some of the better kits out of all Chinese manufacturers. We have tested 8 different factories from China and chose one with the highest quality product. I believe these are the best quality kits you can get under $200 anywhere!
Ilyen a doboza, mint ez a fotón, csak nincs rajta ez a csúnya figyelmeztető matrica -hiába no, a tengerentúliaknak kell :)-, a trafó full króm és a feliratok lézer gravírozva vannak. Kár hogy elrejtettem a sárvédőben... :D