Blog
Ma délután hozzákezdtem a felső lengőkar szilentjeinek cseréjéhez (lógás, kopogás miatt). Szerencsére minden csavar könnyen lazult, hála a nemrég (még az előző tulaj által) cserélt lengéscsillapítóknak! Ruville gyártmányú került bele 3000 Ft/db. Nem láttam értelmét komplett lengőkar cserének mert a gömbfej jó szorosa mozog nem lóg! 2 óra alatt meg is volt egy oldal. Km óra állás: 102800.




gyári gyertyák / 60.000.- / hátsó futómű / híddal mindennel eggyütt / első lengőkarok, olajteknő megheggesztve, olajcsere, olajszűrő csere, első szélvédő csere
Nagyon jól sikerült az esztergomi találkozó, főleg mivel nekem ez volt az első. Laca barátommal volt szerencsénk a sok Brera, GTV mellett megtalálni a hátul eldugott Maseratikat, és még a Bazilikát is megmásztuk.
A legjobb mégis az Eurocentertől induló konvoj volt, mert csapatban menni sokkal élvezetesebb.



BMC légszűrőbetét
A mai napon aprobb és nagyobb fényezési hibák kerültek kijavitásra,bal sárvédő,jobb első ajtó,a tanksapka alatti folt,és hátul a két oldallon apróbb sebek voltak,valamint a héten megnyomták a bal hátsó ajtót ,az is ki lett javitva.Gyönyörü munka lett!!!!
Köszönet Zolikának!!!




Ismét hazai kikötőben: Hari Maestrónál. Cseréltük a hátsó féktárcsákat a betétekkel együtt, na meg a megfáradt kézifékköteleket. A betegeskedő kipuffdobokat is intéztük, a hátsó dob helyére bekerült egy épített rozsdamentes acél dob, a középsőt pedig nemes egyszerűséggel kivágtuk, és egy csővel hidaltuk át az anyagfolytonossági hiányt. Kíváncsi voltam, mit esznek ezen az elvadultabbak. Egyelőre élvezem, mondjuk a szomszéd öregasszonynak nem nagyon tetszett, amikor reggel az erkélye alatt melegítettem a gépet, mert tüntetőleg kijött, és szúrósan nézett. Sebaj, egy újabb rajongó... :DDDD A kissé megviselt embléma is újra cserélődött a pajzson, illetve amíg a mester a fékek sorsát rendezte, addig én is adtam az esztétikának, és lenyalogattam az alufelgéket. A bal hátsó sárvédőn éktelenkedő pukkedliket is kijavíttattam Csabán. Úgyhogy örö és bódottá... :)))




Esztergom elött felkerültek az uj gumik. Egyenlöre meg vagyok elégedve velük és szerintem nem is fog változni a véleményem....


Az imént visszakerült a nyári pacsker...hát azért szebb így a vas, mint a 15-ös acél dísztárcsával >;))
Az ismert integetéses baleset nyomai mára tűntek el: elhoztam a tankot a karosszéria lakatostól. Cserélve lett: első lökős, motorháztető, bal első lámpa, jobb alsó lökhárító rács, alsó és felső díszrács. Hálistennek szép mint újkorában, így nagyon várjuk AlfaCity-t :)

