Blog
A neten vettem hozzá egy használt, de jó állapotban lévő hűtőt, (mert már nagyon rozsdásodott), és az első két féktárcsát is lecseréltettem (DCS) mert nagyon csikorgott melegen, így az első pár km.-en alig volt fékem, de túléltük.
Nem akarom elkiabálni,de most ugy néz ki,h a hiba orvosolva:) egy légzsákszalag cserével; igaz egy kicsit körülményes volt, mert már régi fajta légzsákszalaghoz jutni nehézkes:( de a szerelő ügyeskedésének és egy kis utánjárással sikerrült:).



Négy éves az autóm, műszaki vizsgára kellett vinni. Szamosiék intézték.
Sajnos a hátsó fékfékbetétek és a tárcsák teljesen el voltak kopva, így ezeket kicserélték. Most minden oké :) Kicsit furcsállom, hogy 60 ezernél elkoptak... szerintetek reális?
Tegnap elhoztam az autót Piritől, kicserélte a szelepvezetőket is és végre nem füstöl, nem eszi az olajat. Most műszakilag végre rendben van. De eldöntöttem, eladom. Húz a szívem egy 156 SW felé. Egyúttal kipucoltam az autót A-tól Z-ig.




Döntöttem! Csere!
AlfaCity08 után haza felé készült a kép.
;-)
Mármint a jelenlegi...
Ez az előző...
A FŐKÉP pályázaton 5 darab szavazatot kapott... :-(

Tegnap el akartam ugrani a boltba, vásárolni. A hétvégén megjártuk Pestet gond nélkül. Tegnap indítás után csak 3 henger ment (érzésre) és fulladozott, rángatott a motor...
Ma világosban megnéztem mi a gond. Pöcc-röff és jár a motor. Tegnap egyszerűen nem akart menni, ma igen.
- 3m vákuumcső
- injektor kábelek
- vezérmű fedő
- vezérműtengelyvég-fedő
- vezérműtengely jeladó
- gyertyák
- gyújtáskábelek
- üzemanyag-nyomásmérő













