Blog
végre hazahoztam a lakatostol!!! : ))))
jol csukodnak az ajtok és a helyükre kerültek a keretek : )
aztán még egy vizcsövet és hátso telokat cseréltünk......
A jobb első féktárcsa eltört, így két új tárcsát és egy garnitúra betétet kapott. Közben kitakarítottam a kézifék mechanikáját is, de a kézifék kötél olyan hülye helyen van, hogy azt már nem bírtam visszaakasztani.
Ahogy elhoztuk az első dolog a két első lengéscsillapító felújítása volt, és az előző gazdáknak köszönhetően kb. 3 m felesleges tyúkbelet szedtem ki belőle, ja és az összeégett bajúszkapcsolóval is megszenvedtem egy kicsit.
Az előző tulaj (nemtom miért) lebutította sima 1.3-sá, mert neki jobban tetszett a piros csík és a piros pajzs a hűtőrácson. 43*10^3 km volt benne az óra szerint (szerintem +100000), és egyéb Tesco-s "extrákkal" felszerelve. A rögzítőfék mechanikája összerohadva, a tompított fényszórot egy Trabant vilálágítás kapcsolóval lehetett működtetni, a váltókar elég nehézkes. Az eredetvizsgán csak a forgalmiba bejegyzett típusba kötöttek bele, miszereint ez nem Alfa Sprint, hanem csak simán Sprint, amivel egyetértek.
Bejáratáson túl van lassan, 780 kmnél jár. 7L, illetve 10,6L fogyasztás jellemzi. Minden remek lett úgy néz ki, kapott egy új középdobot is, mert a régi kifingott :) Még egy olajcsere, Selénia 20k-ra, és jöhet Esztergom.
Felni cserénél tudatosult bennem,hogy oda vannak az első fékeim is.Hamar el is keseritettek az alkatrész árakkal.Felhívtam egy kedves barátomat,hogy tud e segiteni.Jobban sikerült,mint várhattam volna.A régi fékek lekerültek,helyére egy kicsivel nagyobb és jóval fiatalabb évjáratu került.A vas megkapta az ÚJ bravo,v punto T-jet első fékeit tokkal,vonóval!A fénykép ne tévesszen meg senkit!Nem festve van!!Ennyire új!!Köszi mindent TRENCSIK ROLAND!!!
ó je ! megvanak a felnik miota meglátam azota szeretem volna ilyen felnit a saját kocsimon látni köszönet érte Blackynek .
Mivel az olajcserét autóemelőn végeztem felraktam egy már réggebben elkészült első/alsó toronymerevítőt.