Blog
Közel két éve nem voltam találkozón a GTV-vel. Most Balázs Gergő cimborám segítségével kaptam egy P rendszámot és ellátogattam a talira. Isteni volt a GTV-t újra vezetni! Szegénykém öregecske már, ráférne egy kis revízió itt-ott, de amúgy kitűnő paripa. Sok gyönyörű Transaxle Porsche is megjelent, és együtt indultunk fel a Börzsönybe. Míg együtt votunk kiválót kocsikáztunk, de én dél körül hazafelé vettem az irányt. Valamilyen okbol kifolyólag gyakorlatlag kiesett a folyadék a kuplung rendszerből.:-O A 2/A - ra rákanyarodva még annyi szussz volt a rendszerben, hogy szúrtam egy ötöst, de onnantól beesett a pedál.:-) Martin-i szerencsére elkísért, ha esetleg megállnék és vontatni kéne, de a V6 nyomaték gyakorlatilag a 2/A-Vácrátót-Veresegyház-Szada-Gödöllő-Nagyfenyes viszonylatot megállás és váltás nélkül teljesítette.:-D Csak hazaérve kellett leállni a garázs előtt, és Imivel betoltuk a GTV-t a garázsba, ahonnan szerintem már csa, mint 3.0 V6 fog újra kiállni. A többieknek még biztosan jól telt a napjuk, majd este értekezünk.;-)




Már régóta tervben volt, most megrendeltem a helymeghatározó kütyüt.
Mio Digiwalker C520-as típus 3 év garival, IGO-8 full Európa szoftverrel. Remélem beválik. A családban már van egy pont ilyen masina és nem volt gond vele.
Jelszó - újratervezés:)




Hát rákerült a gép a vallatópadra és a javítása folyamtban van Csöri keze munkájának köszönhetően....... lengőkarok/jobb felső első/, támasztórúdak/ez emlékezetes lesz/ :), fékbowdenek, axiál...




Végre sikerült gyári könyöklőt rakni az autómba, köszönet érte Erhard cartársnak, mivel ülést cserélt, és ez megmaradt neki. Nem volt egyszerű mivel levetkőztetem az ülésemet és nem ment rá a könyöklő. Ezért elhoztam Erhardét is azt is szétszedtem, hogy átcseréljem a támla vázát, és akkor jöttem rá, hogy a könyöklő tartó rudat nem az ülés vázára kell felcsavarozni, hanem van még egy adapter, és az van a vázra csavarozva. Elég lett volna, csak a támla alját szétnyitni. A hátsó részét már átkárpitoztam, de az első felnyíló részére még nem volt időm. Talán a jövő héten.




Pestről hazafelé jövet (0531) átgördültünk a 118000. km-en. Még az M3-as előtt megálltunk egy gyors fotóra :)

Kakukktojásként ellátogattunk ide is kicsiny családommal, nameg persze Béla barátom is tiszteletét tette szép SW-jével. Köszi ALFI 156 a talit!




És eljött a nap, mikor végre a basszus testet ad a meztelen hangoknak - beépítésre került a mélyláda is.
Ez egy másfél napos művelet volt, mert a szerkezet a gyári mélyláda helyére lett installálva, és ehhez műgyanta formát készítettek. Mivel nem túl nagy ott a hely, ezért egy lapos mélynyomót ajánlottak (Clarion PFW1051), 13 literrel beéri. Sajnos pont olyan kárpit nem volt nekik, mint a csomagtér kárpitozása, anyagban és egy-két árnyalattal elüt tőle. De ezt más úgysem látja.. :)
Az autó az igért határidőre kész lett.
Összefoglalva a hangzással nagyon elégedett vagyok, a gyári Böse rendszert simán lekőrözi. A Paradox is jól teljesített. A szakemberei szimpatikusak, nem gányolnak, a főnök pedig maximalista. És nem ijednek meg az olasz elektronikától :)
Két kicsi karcot ejtettek összesen, de külső szemlélő nem hiszem, hogy észre veszi. Én is csak azért teszem szóvá, mert a belső tér állapotára annyira allergiás vagyok, hogy minden nyomot nyilvántartok.. :)










