Blog

>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-04-13

A találkozó szerintem nagyon jól sikerült, színvonalas volt és hatalmas. Rengeteg autó volt a Bazilika előtt, mellett, alatt, mögött, környékén.. Mindenhol alfákkal találkoztunk, még a környező utcákban is sok parkolt. Jó pár dolgot lehetett vásárolni, be is szereztünk egy-két alfás relikviát, ami még hiányzott a gyűjteményből. Azt sajnálom csak, hogy zászlót nem lehetett kapni. De nem baj, már tudom honnan fogom beszerezni. (e-bay:) Az alábbi képeken láthatjátok azt a pár dolgot, amiket alfacityben vettünk.

[Költségeim: törölközők darabja: 500, bögrék darabja: 500, nyakbalógó: 600, bevásárlókocsi érme: 300, sapi: 1550Ft]

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-04-13

Sajnos még alfa nélkül, de részesei voltunk az esztergomi találkozónak (0412). Kalandos volt az odaút. Vácnál lerobbant a komp egyik motorja és a nagy szél (sodrás) miatt nem vállalták be, hogy átvisznek minket a túlpartra, ezért másik átkelőt kellett keresnünk. A nagymarosi révet választottuk, az tünt a legközelebbinek, mert Vácról már csaknem autózunk körbe, Bp-en keresztül. Szóval odaértünk Nagymarosra, kicsit nézelődtünk, lementünk a Duna-partra, aztán irány a rév. Megtaláltuk, szépen megvettük a jegyünket és beálltunk a sorba. Itt is fél órát kellett várni az indulásig, de reménykedtünk, hogy itt már nem hiába töltjük az időt. Amíg nézelődtünk egy alfás cartársunk (Réka156) beállt mögénk a sorba:) Aztán a kompon is sikerült egymás mellé kerülnünk. Kicsi a világ.. Főleg, hogy ilyenkor minden út alfacitybe vezet:) 11:00-kor indult a komp, és olyan f12 körül már Esztergomban is voltunk. Útközben összefutottunk egy-két sietős alfással. Vajon hová tarthattak..?!:) A képek között látható az alfacitys matrinya, amit sajnos idén nem tudtunk feltenni az autóra, mert még nem készült el. Aztán van még egy "12óramúlvakezdődikacity" c. kép, az amore honlapról. A harmadik képen Réka 'cartársnő' áll mögöttünk az alfájával a nagymarosi kikötőben, a negyediken pedig már a relikviák közül 3 újság, amit Esztergomban szereztünk be.

[Költségeim: nagymarosi átkelés 1920 (autó + 2 diák:) + 590*3 az újságok ára.]

>> Szervizpe-Ti // Alfa 156 SW 1,9 JTDm 16V Distinctive // 2008-04-12

Ma délután hozzákezdtem a felső lengőkar szilentjeinek cseréjéhez (lógás, kopogás miatt). Szerencsére minden csavar könnyen lazult, hála a nemrég (még az előző tulaj által) cserélt lengéscsillapítóknak! Ruville gyártmányú került bele 3000 Ft/db. Nem láttam értelmét komplett lengőkar cserének mert a gömbfej jó szorosa mozog nem lóg! 2 óra alatt meg is volt egy oldal. Km óra állás: 102800.

 
>> Szervizmxbiker // Alfa 146 lépcsőshátú // 2008-04-12

gyári gyertyák / 60.000.- / hátsó futómű / híddal mindennel eggyütt / első lengőkarok, olajteknő megheggesztve, olajcsere, olajszűrő csere, első szélvédő csere

 
>> Egyéb147Smz // Alfa 145 1.6 TS Special Edition // 2008-04-12

Nagyon jól sikerült az esztergomi találkozó, főleg mivel nekem ez volt az első. Laca barátommal volt szerencsénk a sok Brera, GTV mellett megtalálni a hátul eldugott Maseratikat, és még a Bazilikát is megmásztuk.

A legjobb mégis az Eurocentertől induló konvoj volt, mert csapatban menni sokkal élvezetesebb.

>> Tuning és extraBL // Alfa 155 Q4 // 2008-04-11

BMC légszűrőbetét

>> Autóápolásalfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS) // Alfa 164 2.0I TS // 2008-04-11

A mai napon aprobb és nagyobb fényezési hibák kerültek kijavitásra,bal sárvédő,jobb első ajtó,a tanksapka alatti folt,és hátul a két oldallon apróbb sebek voltak,valamint a héten megnyomták a bal hátsó ajtót ,az is ki lett javitva.Gyönyörü munka lett!!!!
Köszönet Zolikának!!!

>> SzervizGrando // Alfa 166 3.0 V6 24V // 2008-04-11

Ismét hazai kikötőben: Hari Maestrónál. Cseréltük a hátsó féktárcsákat a betétekkel együtt, na meg a megfáradt kézifékköteleket. A betegeskedő kipuffdobokat is intéztük, a hátsó dob helyére bekerült egy épített rozsdamentes acél dob, a középsőt pedig nemes egyszerűséggel kivágtuk, és egy csővel hidaltuk át az anyagfolytonossági hiányt. Kíváncsi voltam, mit esznek ezen az elvadultabbak. Egyelőre élvezem, mondjuk a szomszéd öregasszonynak nem nagyon tetszett, amikor reggel az erkélye alatt melegítettem a gépet, mert tüntetőleg kijött, és szúrósan nézett. Sebaj, egy újabb rajongó... :DDDD A kissé megviselt embléma is újra cserélődött a pajzson, illetve amíg a mester a fékek sorsát rendezte, addig én is adtam az esztétikának, és lenyalogattam az alufelgéket. A bal hátsó sárvédőn éktelenkedő pukkedliket is kijavíttattam Csabán. Úgyhogy örö és bódottá... :)))

 
>> Szerviztolyaasch // Alfa 164 2,5 TD // 2008-04-11

2008 március havában teljesen tele lett a hocipom az eddigi VM84 A motorommal. Sikeresen szereztem a haver apósától egy 155-os VM-et ami már elektronikusan vezérelt!Hurrá! Nem lesz tobb idegeskedes, hogy telen beindul-e vagy sem. Hát Jani barátommal nekiálltunk, kibontottuk a 155-osbol a motort (karboflex rulezz). Ráakasztottouk a régi váltómat (ez volt az elso szamu hiba) mert a sajatjaval nem ment volna be, mivel nem ultek a 1/2 tengelyek valamint a motor szilentblokkjainak tartói. Kb másfél hét munka utáni fáradságos, éjszakába nyúló szerelgetéssel sikerult is betenni a motort, váltostul meg mindenestul. Sikerult bekotni az elektronikus gázpedált, az EGR-t, nagy nehezen elfért a turbó is, meg a levego hutoje. Sikerult bekotni a fekpedal es a kuplung pedál jeladóját, a kis bosh dobozkat is meg a hozza tartozo egyeb dolgokat. Osszeraktuk, feltoltottuk folyadékokkal, beinditottuk és .... teljes csod! A motor ossze-vissza jár, dogledezik, nincs alapjarat egyszoval bukta. Egyeb keresgélés, méregetés és nézegetés után Jani barátom aki egyébként gépész mérnok rájott, hogy a kedves kis vezerloegyseg a fordulatszammero ill. az elso porlaszton talalhato jelado segitsegevel hangolja a motor befecskendezeset. Mivel a lendkerek nem ugy lett visszarakva ahogyan az kell (mivel a regi valto ment rá) és a válto blokkban máshol helyezkedik el a jelado helye, valamint a jeladó jelkarakterisztikája is más, ezáltal a kocsi ossze - vissza vezerelte sajat magát. Megette a fenne. átméregettuk, átszámolgattuk majd ementálivá furtuk a váltoblokkot, hogy sikeruljon vhogy osszehozni a dolgokat - mindhiába. Ugyhogy most kergetek egy kinyomotányért ill. kinyomocsapagyat a 155-os válltojára, mehet ki a régi válltó, valahogy bele kell varázsolni a saját váltóját és lehet, hogy igy talan mukodni fog - remélem. Majd meglátjuk - vagy nem. mindenesetre elfáradtam mint a kutya, 2 hete 3-4 órákat alszom, ugyhogy egyenlore szuneteltetem a szerelest.

>> EgyébBadAzz // Alfa 145 1.6 TS EdizioneLimitata // 2008-04-11

Esztergom elött felkerültek az uj gumik. Egyenlöre meg vagyok elégedve velük és szerintem nem is fog változni a véleményem....