Blog
- hengerfej síkolása
- szelepágy köszörülés
- új szelephézag-pogácsák
- új szimmeringek (Victor Reintz)
- új vezérmű tengelyek
- beszakadt menetek pótlása (Heli-Coil)

Valami csörgőkígyó költözött a kocsimba, a motortérbe, ráadásul valami meleg éghajlatról, mert csak akkor kelt életre, ha felmelegedett az autó. Már nagyon idegesített, és nem tudtam rájönni, hogy mi az. Egészen addig míg le nem csavaroztam a hővédő pajzsot a nívópálca mellől, a kipufogóról. Akkor vettem észre, hogy a legelső kipufogótartó ahol a 4 csonk 2-be folytatódik tovább, a csavar mellett el van repedve. Ki lett véve és Attila barátom meghegesztette, plusz kapott egy erősítést is. Most már nem tud eltörni többet, vagy ha igen akkor ott már a hűtőt is kell cserélni, meg az egész homlokfalat.
további képek az előző témához. Hiába, nem tudok betelni vele:) Ajánlom figyelmetekbe a jobb hátsó ajtó alját, itt ugyanis a rozsdát csak a festék tartotta egyben, gyakorlatilag egy jelentős felület hiányozott.




Hosszú küzdelem eredményeként lassan végeznek a karosszériás urak a géppel. A foltok számolásával már az elején fel kellett hagyni, mivel a padlólemezt kivéve nem volt olyan oldala a gépnek, ami ne kellett volna dolgozni. Különösen nehéznek bizonyult az ajtók alja és az első két sárvédő, mivel az előbbinél gyakorlatilag alig volt lemez, amihez hegeszteni lehetett volna, míg az eleje törve és erősen gányolva volt, továbbá hegesztett sárvédők lévén a világon sehol nem tudtam hozzá eredeti alkaltrész szerezni. Így maradt két III. szériás sárvédő (csavarozható), egy erősen korrodált eleje a donor gépből, valamint nagy adag kreativitás és kézügyesség... a végére sikerült az I. széria eredeti méreteire szabni az összetevőket. Ha ez még nem lenne elegendő, akkor még kiderült, hogy a padon húzni is kellett az orrán, mert egy kicsit el volt csavarodva. Eredeti új küszöböket is kapott a gép, amiért külön köszönet illeti Ali-t. A foltok és egyéb megmunkált lemezek vastagon kaptak / kapnak cink festéket alapnak, aztán jöhet a fényezés! Slusszpoén, hogy mostanában készült el a műhely honlapja (www.hiker2000.hu) ahol számos képen szerepel az öreg Alfetta, mint tartós vendége a műhelynek:) egyébként a srácok remek, alapos és lelkiismeretes munkát végeztek, meglehetősen értékarányos árért, így mindenkinek csak ajánlani tudom őket.




144.125km
Cseréltettem a Champion készletet NGK-ra.Lement a 40ezer km.Szaki azt mondta hogy még vígan ment volna vele.... de inkább kicseréltettem...
Olajfolyásról volt szó nemrégiben...hát a szelepfedéltömítésnél enyhe olajfolyás volt....kilazultak a rőgzítőcsavarok(????)....meghúzta szaki....Hiba kijavítva:)


Elég kemény a pedál, de még nincs megkopva a tárcsa. A biztonság és a kényelem kedvéért cserélünk mindent. Valeo ment bele.
Olaj (Most Selenia 20k)
Olajszűrő+légszűrő+pollenszűrő.
Lehet, hogy nem is a hosszbordásszíj vezetője volt a szar, hanem a generátor csapágy. A felújítás sok lett volna (40e), mert nagyon szétment mindene, ezért vettem egy bontottat.
Gondolom a TS tulajok tudják miről van szó. Az autónak egyre durvább dízeles hangja volt. Vettem egy felújító készletet régen (nincs dokumentálva sajna), de az nem bírta sokáig. Úgy döntöttem cserélem.
+ Benzinszűrő csere és a hosszbordásszíj vezetője ismét... Nem értem miért de az előző gyári volt és mégis beszart.
0
543
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Alfa reklám
- Giulia
- 159
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10